Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #1 Del Skrevet 30. november 2008 Hvor får man tak i det? Vet at Urban selger det, men de er dyre...vil helst ikke ut med 1000 kr for en bukse. Sliter også med å finne riktig størrelse. Bruker 42 i vanlige bukser, forslag til hva som passer i baggy jeans, de følger som regel herrestørrelse og det har jeg ikke snøring på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #2 Del Skrevet 30. november 2008 Noe lignende denne? http://nelly.com/productInfo.asp?qProductI...=3&gender=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2008 #3 Del Skrevet 30. november 2008 Tenker mer i retning av denne: http://www.urbanshop.no/webshop/jeans/002e...utloose/wipeout Jeg har ikke peiling på disse størrelsene, de er fra 27-36. Hva tilsvarer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 1. desember 2008 #4 Del Skrevet 1. desember 2008 Hmm, akkurat sånne har jeg kanskje ikke sett. Men jeg fant flere på vero moda som jeg fikk lyst på, kjøpte en av dem og elsker den buksa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spitsy Skrevet 1. desember 2008 #5 Del Skrevet 1. desember 2008 Hei! Jeg bruker 36 i "vanlig størrelse", og 27/32 eller 28/32 i den type str. de bruker på bl.a. Urban. Jeg vil tro at str. 42 tilsvarer noe som 33/32 kanskje? Ei venninne av meg bruker str. 40 i "vanlig størrelse" og 32/32 i den andre typen størrelse, om dette var til noe hjelp Kommer vel litt an på om man er en stor eller liten 42 også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
susanne_89 Skrevet 1. desember 2008 #6 Del Skrevet 1. desember 2008 Den buksa som du ts la ut link på har eg, utruleg behagelig bukse, men litt for dyr, eg vurderer å selje mi, for eg brukar den ikkje lengre.. str er målt i tommar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #7 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei! Jeg bruker 36 i "vanlig størrelse", og 27/32 eller 28/32 i den type str. de bruker på bl.a. Urban. Jeg vil tro at str. 42 tilsvarer noe som 33/32 kanskje? Ei venninne av meg bruker str. 40 i "vanlig størrelse" og 32/32 i den andre typen størrelse, om dette var til noe hjelp Kommer vel litt an på om man er en stor eller liten 42 også. Ok. Takk for oppklaringen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. desember 2008 #8 Del Skrevet 2. desember 2008 Den buksa som du ts la ut link på har eg, utruleg behagelig bukse, men litt for dyr, eg vurderer å selje mi, for eg brukar den ikkje lengre.. str er målt i tommar.. Så bra å høre at den er behagelig. Vurderte å bestille denne, men den er jo knalldyr:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haris Pilton Skrevet 2. desember 2008 #9 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Tenker mer i retning av denne: http://www.urbanshop.no/webshop/jeans/002e...utloose/wipeout Jeg har ikke peiling på disse størrelsene, de er fra 27-36. Hva tilsvarer det? Den har jeg og jeg anbefaler deg å ikke kjøpe baggy bukse på nettbutikk, de blir fort feil hvis de er litt for store eller litt for små. Jeg har -aldri- ellers brukt mer enn 500kr på en bukse, men den der er verdt pengene De har forresten sånne bukser på carlings og JC. Jeg kjøpte min på JC. Endret 2. desember 2008 av Haris Pilton Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_maggi_* Skrevet 3. desember 2008 #10 Del Skrevet 3. desember 2008 Tenker mer i retning av denne: http://www.urbanshop.no/webshop/jeans/002e...utloose/wipeout Jeg har ikke peiling på disse størrelsene, de er fra 27-36. Hva tilsvarer det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Maggi_* Skrevet 3. desember 2008 #11 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg har også en bukse lignende den baggy-levis-buksa. Superduper, og brukt utrolig mye. Jeg bruker 40 i vanlige størrelser. I denne levis-buksa hadde jeg 31-34, og det var nesten for stort..de er ganske vide, og ikke lurt å kjøpe for stor, selv om den skal være baggy. Blir ikke fint når den "sklir" for langt ned på hoftene liksom, blir da rar bak også..men, selvsagt kommer jo det ann på kroppsform etc.. Finnes på mange butikker, koster rundt 1000 tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spitsy Skrevet 3. desember 2008 #12 Del Skrevet 3. desember 2008 Skikkelig kul den Levis-buksa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #13 Del Skrevet 4. desember 2008 Så bra å høre at den er behagelig. Vurderte å bestille denne, men den er jo knalldyr:( Men den er goood! Bruker min hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå