Gå til innhold

Mulig singel igjen fra i morgen av.... :-(

Bridget

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

:kysse:

Hvorfor har ikke KG en :Holde godt rundt Bridget og ta vare på henne: - avatar?

Det var trist at det gikk slik Bridget, men det ville kanskje blitt enda verre senere??

Stå på jente!!!

og du: Vis verden at du er verdifull, flott osv på jobbintervjuet i morra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du ...

Gråt, hyl og skrik, få ut sorgen, brenn ikke inne med det !!! :grine:

Jeg føler med deg. Det er forferdelig vondt mens det står på. Jeg sørger selv for tiden.

Forøvrig er jeg sikker på at du treffer en mann som fortjener deg neste gang !!! :blunke:

Lykke til videre i livet, både med ny jobb og mann. :vinke:

Klem fra Venus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så trit at det endte slik.. Det hadde jeg faktisk ikke trodd... :(

Skjønner hvordan du har det nå, og føler med deg.. Prøv å tenk positivt. Du kommer ikke til å føle det slik for alltid...

Stor trøste klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha! Det varmer virkelig!

Vært hos en kompis - fikk massasje fra topp til tå og greie å koble ut hele greia en stund. Begynte å strigrine igjen når jeg kom hjem - er så mange minner. Ble kjempevondt igjen.

Nå skal jeg skifte på senga selv om jeg skifta i forgårs. Tviler på at jeg får sove i sengetøyet som han har sovet i. Så må jeg sjekke tøy til intervjuet i morgen og forberede meg til det.

Forstår ikke hvordan jeg skal klare å sove i natt. Skulle ønske jeg kunne sove et annet sted eller noen kunne vært her. Men kompisen min skulle på jobb og de andre er på ferie eller jobb. Bra jeg har kattene i hvert fall. De "ser" alltid når jeg er trist eller utafor og trøster og koser på meg... :(

Hadde ikke trodd jeg skulle få så vondt som dette. Visste ikke at jeg var så involvert. Håper han har det vondt også - tror det for han hadde det i hvert fall ikke godt mens han var her. Håper han ombestemmer seg selv, men prøver å la være å håpe på det for da kan jeg bare bli enda mer lei meg senere.

Tenker at om han hadde vært glad i meg så hadde det ikke endt slik som dette, og jeg vil ha og fortjener en som elsker meg. Men det blir vondt å tenke at han ikke brydde seg også. Nå får jeg gå å skifte på senga - blir vondt det også - å fjerne alle spor liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg krysser fingrene for deg Bridget.

Tenkte bare jeg skulle si god natt. Håper du får sove litt i hvert fall.

Hvis det fortsatt er aktuelt håper jeg du tar den kaffen eller lunsjen sammen med ham til uka. Dere har nok litt av hvert å tenke på begge to nå, og mye kan skje på noen dager.

Jeg sier ikke at dere finner sammen igjen, ikke at dere bør det heller, men dere får kanskje avklart hvor dere står i forhold til hverandre om dere møtes om noen dager.

Klem fra

Revetispa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Tror jeg skal møte han til uka - han har ferie fra neste helg og skal reise bort i 14 dg så da blir det veldig lenge uten at jeg ser han og det kan bli dumt. Tror jeg har godt av å se han og om noen dager må jeg da ha kommet over det første sjokket og fått litt kontroll forhåpentligvis.

Har skifta på senga nå. Det lukta av han og parfymen hans og jeg begynte å grine igjen...

Kompisen min er som sagt på jobb, men jeg kunne ringe han når som helst - det er godt å vite sånn visst jeg ikke får sove eller våkner i akutt pine... Skulle tro jeg var ekspert på brudd etter skilsmissen, men jeg føler meg som en hjelpeløs unge som aller helst skulle hatt et fang å strigrine i.

Vet jeg er sippete, selvsentrert og selvmedlidende til tusen nå, men det syns jeg at jeg kan få være... og det var det som fikk meg gjennom skilsmissen med vettet i behold også tror jeg - å rase, grine og kjefte og grine enda mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste oppdatering er at vi prøver igjen likevel :D

Natt til mandag, litt etter jeg skrev siste innlegg ringte han - full og snøvlete og lei seg. Han kom nedom og vi ble sittende å snakke til i 5 - 6 tida (mest han som snakket). Han sov her på betingelse av at han hjalp meg å komme meg opp til intervjuet.

Mandag våkna jeg 15 min før intervjuet. Ringte og sa jeg hadde forsovet meg og beklaget opp og ned og i mente. Fikk utrolig nok avtalt møte et par timer senere! :D Jeg stakk og han ble igjen her - han var nesten mer lei seg over forsovelsen enn meg - aldri sett han så utafor.

Da jeg kom hjem hadde han rydda og ordna og vært ute og handla brunch. Timene gikk og vi hadde det hyggelig og snakka om andre ting enn oss.

Utpå kvelden spurte han hva vi skulle gjøre. Jeg svarte jeg hadde sagt hva jeg mente om saken og hadde ikke noe nytt å tilføye - jeg vil satse hvis du vil, men da må du virkelig ville det og mene det.

Han svarte at han fortsatt syns det er nifst, men at han ikke greier seg uten meg. Så da prøver vi.

Han er snart ferdig på jobb og kommer hit. Har bittelitt angst for at han skal ha ombestemt seg igjen. Om det er tilfelle kaster jeg han lodrett ut - da er det mer enn nok!

Men jeg tror egentlig ikke det - vi fikk prata utrolig mye og jeg tror vi kan få det kjempebra. Så nå er jeg forferdelig sliten, men lykkelig :D

Tusen takk for støtten dere har gitt meg! Det har betydd veldig mye! *Stooor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Så flott Bridget! Det ordna seg jo!!!

:D :D :D :D

Men neste gang skal du være med ut med gutta!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milah

Nå ble jeg skikkelig glad på dine vegne!!! :D

Der ser du.. det ordnet seg.. Håper dere får det kjempe fint sammen! Og dere har gode forutsetninger nå som dere har klarnet luften! :P

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare en liten kommentar ang. det med å være med ut på byen.. jeg og min mann går stort sett alltid sammen på byen og har ofte med oss kamerater av han.. skjønner du poenget mitt? Det skal ikke være sånn at han og kompisene "har deg med på byen" - det er jo dere to som er sammen ikke sant?

Jeg har mange ganger vært eneste jente sammen med min mann og kompisene hans og han har også vært eneste mann sammen med meg og mine venninner.. og selvfølgelig går vi hver for oss hvis det passer best sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Gratulerer... Ting ordner seg alltid til det beste til slutt, det er bare ikke alltid like lett og vite hva som er det beste!!

Hvordan gikk jobb intervjuet?? Krysser fingrene for deg!!

Stoor klem :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk alle sammen! Fikk prata såpass mye om det meste, både positivt og negativt, at vi er veldig klar over hvor vi har hverandre og hva vi mener om ulike ting - inkludert å gå ut med venner sammen og hver for seg. Tror vi har veldig gode forutsetninger til å få det kjempebra og ikke minst forutsetninger for å ta opp ting etterhvert i stede for å vente til det blir et problem som nå :D

Jobbintervjuet gikk bra (når jeg først kom meg dit :wink:). Skal på intervju for en annen jobb i morgen så nå ordner forhåpentligvis det seg snart også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...