Gå til innhold

Gjøre det utendørs

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Solslikker

I mitt 24-årige liv opplevde jeg sex utendørs for første gang sist helg. Har fantasert om det lenge, men anledningen har liksom ikke vært der. Men i et bortgjemt hjørne av parken gjorde vi det, jeg og kjæresten. Blir absolutt ikke siste gang! Spennende aktivitet i sommervarmen, er min nye erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, det er spennende og deilig det.... Bare pass på så dere ikke er et sted hvor det er masse barnåler eller småkryp...... :wink:

Et lite inside-tips, bare... :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Sånne røde maur er ikke hyggelige. Snakker av erfaring...

Kjæresten har ymtet frampå om sex ute så nå tørr jeg vel knapt gå tur med ham :lol: Er egentlig ganske pysete og er redd for å bli oppdaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes sex utendørs gjerne er litt oppskrytt jeg. man fantaserer om spenningen det medfører osv, ofte kan det bli litt nedtur.

allikevel har noen av mine beste sexopplevelser vært utendørs.

men det har vært på steder vi ikke har behøvd å bekymre oss over mulige oppdagere.

midt i skogen på et svaberg helt nede ved vannet blant annet. i strålende solskinn en sommerdag :)

sommeren er en herlig tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, sommeren er en herlig tid, det er ikke til å komme utenom, og det er spennende med aktiviteter utendørs..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner utendørsaktivitetene.. har blitt litt slutt på det etter at vi fikk hus og hjem...

Hm.... ut på tur og forføre :sjarmor:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ØHH?

:lol: deilig følelse å ha sex i det fri. Jeg og sambo har hatt det noen ganger, men ikke like vellykket hver gang.

Sist gang var vi langt til skogs og helt sikker på at ingen var i nærheten.

Jeg stod der bak og plutselig kom to stykker gående ca 50 meter foran oss. Sambo skjønte ingen ting da jeg plutselig slengte meg ned ved siden av henne. Men hun så ikke blikkene til de som ferska oss.

Litt spennende egentlig, men det er vel kanskje poenget med å ha sex

ute. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Sambo skjønte ingen ting da jeg plutselig slengte meg ned ved siden av henne. Men hun så ikke blikkene til de som ferska oss.

Glimrende! Tipper de hadde noe å prate om resten av turen :hoho:

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt tips hvis du prøver dette på en sandstrand -

legg for guds skyld klærne under hodet på den som

ligger nederst. Første gangen vi testet dette hadde jeg sand

i håret i 4 dager etterpå, til tross for heftig hårvask.

Og for ikke å snakke om i sengetøyet... :lol:

Med disse enkle forhåndsregler blir det en uforglemmelig

episode - og gjerne midt på natten mens fullmånen

speiler seg i havet. Hm, drømmer meg helt bort her jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et teppe under resten av kroppen er også lurt. Sand i maskineriet stopper en hvilkensomhelst aktivitet.

Skog er der jeg har min erfaring fra. Gjemte oss bak en diger stein. Et par joggere løp forbi 10m unna, men vi var stille, stille...

Tilbake til naturen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utendørs sex kan være utrolig deilig.

En episode på en holme, utrolig nok folketom, i Oslofjorden en strålende sommerdag i fjor, er en av de uforglemmelige. Det er bare noe eget med det. Brune kropper, salt sjølukt, lyden av snekker som tøffer avgårde i det fjerne, fugleliv, lukten av tørt gress og busker. For så å hoppe nakne ut i sjøen etterpå for å avkjøle seg, la solen brenne i ansiktet, ql'en med en iskald pils.

*sukk*

Gleder meg til ferie!

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex ute er kanskje ikke så "behagelig" som inne men det er langt

mere spennende! Og spenning er for meg helt klart en del av

et godt seksualliv. (Dessverre litt vanskeligere når man får barn :( )

Etterpå kan man kanskje finne sand, gress og merker

etter kvister både her og der men det er det verdt!

Sol og varme på kroppen har helt klart en stimulerende effekt.

Her har jeg gode minner både fra strender, skog og fjell.

Og hvis det er en risiko for å bli overrasket og man ikke

tørr å være helt nakne så er selvfølgelig skjørt/kjoler og kvinnen

på toppen en god løsning.

Men også sex på en strand midt på natten etter å ha badet nakne

gir meg gode minner.

En sex-undersøkelse fra noen år tilbake viste at normenn var den

nasjonaliteten i Europa som hadde mest sex "på offentlig sted".

Men det betyr vel ikke nødvendigvis at vi tørr å ta vesentlig større risiko for å

bli oppdaget enn andre siden vi har mere "offentlige steder" som

er godt skjult (store friluftsområder).

Gabriel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cille

Sex ute er tingen, vinter som sommer :wink:

Har gjort det på skitur i påsken, i sjøen, på stranden, på balkongen, på tur i skogen.... Det er kun fantasien som kan stoppe en... :wink:

Har med andre ord mange gode minner, og det at noen kanskje ser på el at noen kan oppdage det er bare ekstra pirrende :wink:

Nyt sommeren som er her og la fantasien løpe løpsk !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ute på dekk på danskebåten er også ganske deilig...... :ler: Jeg og kjæresten var på dansketur med et vennepar, en sånn gratistur vi fikk etter å ha vært med på Grete Waitz. Og da fikk jo firemannslugar vet du. Vi hadde liksom ikke noe lyst at akkurat de skulle se på, og ikke tok de noen hint om at vi hjerne skulle vært litt alene... Så gikk vi på frustrert jakt etter et litt privat hjørne. Det regnet på den turen, så det var ingen ute på dekk...ingen vi så i hvert fall. Så vi fant oss et lite hjørne ute på dekk under tak. Måtte ta det stående, men den gangen kommer jeg alltid til å huske. Vi skal for øvrig på dansketur igjen i sommer.... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UTENDØRSSEX ANBEFALES PÅ DET STERKESTE-DØDSHERLIGT OG SPENNENDE. :D

HÅPER SOMMEREN BLIR LAAAAAAAAAAAANG OG FIN OG VARM............ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gjordt det utendørs flere ganger og jeg synes det er ganske så sorfriskende. har blitt tatt på fersken en gang også. var faktisk gøy det også, litt flaut selvfølgelig, men det har jeg ledd mye av i ettertid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...