Rapitap Skrevet 18. juni 2003 #1 Del Skrevet 18. juni 2003 Nå er det 1 minutt til EastEnders begynner!! Alfie here I cum! *hehe* Og, ja, Freudian slip intended girls!! It's all about personality!!!! Teller ned.....snart...og ja, har EE på mobåilen også!! DER!!! 30 minutter i heaven!! *HIIIIGH FLAPs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 18. juni 2003 Siden ingen andre bryr seg Anafugia så får du en EE klem fra meg!! *High Flap Girlfriend!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 18. juni 2003 #3 Del Skrevet 18. juni 2003 East Enders... Fikk ikke med meg det i dag jeg Trodde ikke det gikk lenger? Men jeg husker at jeg så på det for lenge siden. Er det repriser eller nye episoder? Hygg deg med East Enders du, Anafugia *flip flap* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 18. juni 2003 #4 Del Skrevet 18. juni 2003 here I CUM?? Jævla pervo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 18. juni 2003 #5 Del Skrevet 18. juni 2003 Anafugia = PP = Pervers Pingvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 19. juni 2003 Yap! *high flap* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 19. juni 2003 #7 Del Skrevet 19. juni 2003 En Linux pingvin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #8 Del Skrevet 19. juni 2003 For "gravid" til å være Linux-pingvinen Brownie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg ser vel mer ut som jeg har rullet sammen min egen lommebok og Bergens Tidende og svelgt det..... (...øh! :o ....å svelge - svulle - har svalgt?...pokker I. Åsen asså!!) *hehe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå