Gjest kall meg hva du vil Skrevet 24. juni 2003 #21 Del Skrevet 24. juni 2003 skarolinee....jammen det er ikke så rart. Kvinner er mer følelsemessig tilknyttet dyr enn det menn er.... eller når var jeg litt flåsete, jeg mener ikke at menn har mindre følelsemessig forhold til dyr enn kvinner, den er nok lik, men siden menn er mer fornuftige, så forstår vi at selv om et dyr lever, så er det kan det like godt lide.... noen ganger er døden det beste. Man venter ikke at kvinner forstår slikt på samme måte som menn, men heldigvis er det ikke alt en trenger og forstå selv om man aksepterer det... Unnskyld meg?! Leste du i det hele tatt posten til skarolinee før du presterte å komme med det vrøvlet her? Nå er forøvrig posten din så dårlig formulert at det er vanskelig å tolke den, men jeg synes å oppfatte at du ser på deg seg som mer fornuftig enn alle kvinner? Jeg har store problemer med å se for meg at du kan være hverken mer fornuftig eller smart enn noen andre rundt her; heller det motsatte. Kanskje du bare bør holde munnen godt lukket og se søt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå