flickan Skrevet 29. november 2008 #1 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg ønsker meg ny gore-tex jakke til jul, men har ikke tid til å tråle butikkene pga eksamens-tid. Noen som vet om noen fine? Sleng gjerne med link til bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 29. november 2008 #2 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg kunne tenkt meg Norrøna Narvik eller Lofoten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 30. november 2008 #3 Del Skrevet 30. november 2008 Norrøna Narvik er dødskul! Og nesten alle jakkene til Bergans... De har også en trenchcoat i dermizax nå faktisk, jeg kjenner et par som har den. bergans.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 30. november 2008 #4 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg prøvde Norrøna Narvik i sjokkrosa i høst, og den var kjempefin på. Litt lengre bak enn foran, og smak i passformen. Dessverre koster den modellen 5000 kroner, og siden jeg har to goretex-jakker fra før, stod jeg over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 4. desember 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 4. desember 2008 Takk for svar. Har bestemt meg for Bergans etter litt surfing. Norrøna sine sider har ikke funket de siste dagene... Kjipt.. Men liker uansett Bergansjakken best. Brun Bergansjakke Lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. desember 2008 #6 Del Skrevet 4. desember 2008 Kjempeflott jakke du har bestemt deg for Er samme type jakke kjæresten min har bestilt til meg, bare i en annen farge da.. Håper vi blir like fornøyde med jakkene begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå