Gå til innhold

Hjelp! Trompetisten vår er sykemeldt.....


'Lilly'

Anbefalte innlegg

Må bare dele min frustrasjon med noen......

Sent i går kveld ringte trompetisten vår og sa at han var blitt sykemeldt. Og nå som det bare er 2,5 uke igjen til bryllupet. Hele vielsen er egentlig basert på at vi skal ha med en trompetist, og min kjære har lagt ned myyyyyye arbeid i komponering og arrangering i forhold til dette. Vi har fått nummeret til noen andre trompetister, men det kan jo være vanskelig på så kort varsel - i tillegg er jo 5 juli første dag i fellesferien for mange....

HJELP! SI AT ALT KOMMER TIL Å GÅ BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt kommer til å ordne seg,

det dukker opp en trompetisk i siste øyeblikk og dagen blir reddet!!!

Vær sikker!!!!!!

( du blir ihvertfall gift... :blunke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kommer til å gå bra.

Han må da klare å bli frisk på 2 uker.... :Nikke:

Nei, han er sykemeldt ut juli...... Det var derfor han ringte for å si at han ikke kunne spille..... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt kommer til å ordne seg,

det dukker opp en trompetisk i siste øyeblikk og dagen blir reddet!!!

Vær sikker!!!!!!

( du blir ihvertfall gift... :blunke: )

Ja jeg håper det dukker opp en trompetist. Samboer'n er ganske lei seg da dette skulle være en anledning for "ufremførelse" av to stykker han har skrevet. Det ene er laget spesielt til meg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en dere kjenner eller en dere har leid som er proffesjonell?

Hvis jeg hadde sagt ja til å være trompetist i noens bryllups og ble sykemeldt fra min vanlige jobb, hadde jeg nok spilt i det bryllupet likevel(kommer jo selvsagt an på grunnen til sykemelding, litt vanskelig med et armbrudd e.l...) .

Men hvis dette er levebrødet til denne mannen er det jo litt "verre" for han å møte opp.

Var i et bryllup i helga der bruden skulle bli ordnet på håret og sminket av en annen venninne som er frisør. Frisøren ble sykemeldt men stilte likevel opp på bryllupsdagen. Det var nok en lettet brud som sikkert hadde tenkt på hvordan hun skulle få ordnet håret nå (fantes ingen andre frisører)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette en dere kjenner eller en dere har leid som er proffesjonell?

Hvis jeg hadde sagt ja til å være trompetist i noens bryllups og ble sykemeldt fra min vanlige jobb, hadde jeg nok spilt i det bryllupet likevel(kommer jo selvsagt an på grunnen til sykemelding, litt vanskelig med et armbrudd e.l...) .

Men hvis dette er levebrødet til denne mannen er det jo litt "verre" for han å møte opp.

Var i et bryllup i helga der bruden skulle bli ordnet på håret og sminket av en annen venninne som er frisør. Frisøren ble sykemeldt men stilte likevel opp på bryllupsdagen. Det var nok en lettet brud som sikkert hadde tenkt på hvordan hun skulle få ordnet håret nå (fantes ingen andre frisører)

Vi har faktisk ordnet en ny trompetist nå, så nå er heldigvis alt fryd og gammen igjen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har faktisk ordnet en ny trompetist nå, så nå er heldigvis alt fryd og gammen igjen. :D

Så flott!!!!!

Der ser du........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Alt ordnet seg :D

HURRA!!!!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

-----------------------------------

... ellers så har jeg en venninne som er superflink som kanskje kunne spilt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...