Gå til innhold

deodoranter/antiperspiranter som dere liker


Gjest Gjest_Lene_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lene_*

Hei

For mange år siden hadde jeg et stort problem med svette. etter å ha lest gode forslag om produkter på kvinneguiden.no så kjøpte jeg aluminiumsklorid og det har hjupet meg mye. Svetter likevel fortsatt, men ikke like plagsomt og mye som før. nå lurer jeg på hvilke deodoranter/antiperspiranter som er gode å bruke når man i tillegg bruker aluminiumsklorid en gang i mellom? har dere noen gode forslag som kan hjelpe meg å svette enda mindre ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker en fra vichy for sensitiv hud som man kan kjøpe på apoteket.. Bruker denne på dagen og tar "kur" med alu.klodid på natten når det trengs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Amy_*

Jeg bruker perspirex. Før holdt jeg på å bli gæren for jeg luktet vondt uansett hva slags deodorant jeg brukte, og hadde god hygiene, likevel luktet jeg forferdelig. Så begynte jeg med perspirex, den gjør så man ikke svetter også varer den lenge. Jeg har bare tatt på deodorant 3-4 ganger siden sommerferien, og lukter absolutt ingenting. De første dagene, hvor man skulle bruke den hver dag, svettet jeg alle andre steder enn under armene, men det gikk over straks jeg kunne bruke den normalt. Man bare tar på på kvelden og så skylder av om morgenen. Søsteren min har forsøkt en annen versjon av de deodorantene, den fikk hun eksem av, men perspirex er veldig snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...