Gjest Lady-M Skrevet 18. juni 2003 #1 Del Skrevet 18. juni 2003 Her er et tips om inspirasjon for de som vil ned i vekt: Kjøp den norske Mai/Juni utgaven av Muscle Media (Narvesen). Kast slankepiller og den slags og kom dere på trening! Her står det om Pam som var 110 kg (165cm høy) og som nå stiller i Fitness konkurranser. Mener ikke at det bør være målet, men en hun er et eksempel på at faktisk alle kan klare det. Viljestyrke som hun har, skal man lete lenge etter. Jeg har stor forståelse for at det er tøft å gå ned i vekt. Selv trenger jeg ikke det, men ble veldig inspirert av denne artikkelen og kommer til å gi litt ekstra på treningene fremover. I denne utgaven er det også mange flere eksempler på mennesker som har forvandlet kroppen sin ved hjelp av trening. Bare synes det er alt for mange poster her inne om slankepiller, slankeplaster og masse rare greier som ikke virker. Det ENESTE som gir en varig vekreduksjon og oppstramming av fiskebollemusklene, er TRENING og et RIKTIG KOSTHOLD! Det er absolutt ingen som må se ut som super-modeller eller fitness-utøvere, men å ha en sunn og frisk kropp bør være viktig for alle! Stump røyken og opp av sofaen! Ps. Bladet kan være litt skremmende for de som bare vil komme i form.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 18. juni 2003 #2 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg er helt enig med deg, Miss Tricky! Det som virker for godt til å være sant, er som oftest også det! Det tar tid å legge på seg, og da kan man ikke forvente at vidunderkurer som skal få bort fettet over natta, virkelig hjelper. I tillegg må man trene hardt nok til å faktisk få noen effekt, det hjelper ikke å småprate seg gjennom apparatene på SATS, uten å bli svett i ettertid.... It takes hard work! Men fy, så godt man føler seg etter en real treningsøkt, og lysten på sjokolade forsvinner også! Prøv det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 18. juni 2003 #3 Del Skrevet 18. juni 2003 Har lest Muscle & Fitness i mange år, den svenske og den amerikanske utgaven (i tillegg til andre kroppsbygging/fitnessmagasiner). Synes slike blader er inspirerende, og man lærer utrolig mye om trening og kosthold, de trykker jo ofte forskningsrapporter om interessante tema. Men jeg visste ikke at Muscle & Fitness var kommet ut på norsk! Det var på tide. Finnes jo ingen seriøse treningsmagasiner på norsk. Jeg skal i hvertfall ut og kjøpe dette nummeret i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 18. juni 2003 #4 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg har ikke sett det på norsk; trodde hun siktet til den svenske utgaven? Tidligere fantes bladet Fitness på norsk, men nå finnes det kun i svensk utgave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 18. juni 2003 #5 Del Skrevet 18. juni 2003 Nei, vet du hva!! Jeg mente Muscle Media. Muscle&Fitness er jo svensk! :oops: :oops: Skal endre det jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 18. juni 2003 #6 Del Skrevet 18. juni 2003 Det bladet må jeg få med meg! Takk for tips :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petruska Skrevet 18. juni 2003 #7 Del Skrevet 18. juni 2003 OK, lurte på hvordan jeg hadde unngått å få med meg at Muscle & Fitness ble gitt ut på norsk... :blunke: Bare for å kverulere litt så er jo Muscle & Fitness amerikansk da, men det oversettes til svensk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 19. juni 2003 #8 Del Skrevet 19. juni 2003 Er litt tilfeldig av hvilke av de to bladene jeg kjøper, kjøper kun hvis det er noen artikler som ser interessante ut. Og da går jeg litt surr i hvilket blad som heter hva.... Ble hvert fall veldig inspirert av mai/juni utgaven av Muscle Media! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå