Gå til innhold

Endelig!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er helt fantastisk og like stort hver gang jeg tenker på det!

Det er mye rart som skal klaffe for å bli gravid, og ikke minst forbli det. Med alle miraklene det innebærer å bære frem et barn, så er det kanskje ikke så rart at litt småtterier kan gå galt heller? Nå er det jo ikke bare småtterier her hos vår lille tass, men om vi er riktig heldige så kan legene fikse han slik at han blir nesten som vanlig.

Det er i så fall stort det!

Videoannonse
Annonse
Gjest ¤bella¤
Skrevet

Det er rart at det går så bra som det gjøre i de aller fleste tilfellene. Når man tenker på alt som skal klaffe.

Er det snakk om store operasjoner med lillegutt eller? Håper uansett legen får gjort det de klarer og at dere får det best mulig alle tre :)

Skrevet

Ja, det er snakk om store operasjoner ja. Nå snakker de om minst to store, så får vi se om de endrer mening underveis... Heldigvis ser det ut til at vi slipper nyfødtoperasjon da, og det er vi veldig glade for!

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Det er da godt det hvertfall. Hvor lenge kan de vente med operasjonene da?

Du trenger ikke svare om du ikke ønsker altså. Jeg spørr rett og slett fordi jeg lurer ;)

Skrevet

Han må nå en viss vektgrense for å legges i narkose, så de tipper et sted mellom 3 og 9 måneders alder.

Tror jeg skal lage en blogg altså, så kan jeg heller fortelle litt mer der inne.

Gjest ¤bella¤
Skrevet
Han må nå en viss vektgrense for å legges i narkose, så de tipper et sted mellom 3 og 9 måneders alder.

Tror jeg skal lage en blogg altså, så kan jeg heller fortelle litt mer der inne.

Ok. Jo større de er, jo sterkere er de jo, så det er jo bar de kan vante så lenge :)

En lukket blogg er ikke så dumt.

Skrevet

Da har jeg hvertfall opprettet bloggen, så kommer det et litt mer innholdsrikt innlegg der etterhvert ;)

Gjest ¤bella¤
Skrevet
Da har jeg hvertfall opprettet bloggen, så kommer det et litt mer innholdsrikt innlegg der etterhvert ;)

Kommer ikke inn i bloggen din jeg. Får melding om at jeg ikke har tilgang :sjenert:

Skrevet

Nå har jeg lagt deg til, tror jeg da :fnise:

Håper jeg gjorde det rett ;)

Skrevet

Oj, det hørtes drastisk ut... Men jeg krysser fingrene for at alt blir så nærme normalt som legene forutser. :jepp:

Trist at det skal være så mye styr med dette, men det er så mye positivt ved dagens teknikker at det går nok bra og dere kan kose dere med en oppvakt liten pjokk om ett-to års tid - etter operasjonene!

Føler sånn med denne lille skjønningen jeg, som skal komme ut og gå gjennom så mye, men om det hjelper til med et bedre liv så er det godt å få det gjort vil jeg tro.. :)

Uff, litt usammenhengende dette, men jeg blir litt engasjert i slikt..

(Vet selvfølgelig ikke helt eksakt hva dette gjelder, men har noe tilsvarende i jobben min.. tror jeg...)

:klemmer:

• 4 uker senere...
Gjest tyttebær
Skrevet

Korleis står det til med deg? Går alt bra? :)

Du har ikkje oppdatert mykje her i det siste?!

Eller gjømmer du alt i den hemmelige bloggen? :)

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Det har ikke kommet noen flere innlegg i bloggen heller.

Håper alt er bra med dere :klem:

• 6 måneder senere...
Skrevet

Måtte bare innom å legge igjen en :hug: Skjønner at du ikke er så mye her inne eller i bloggen , men jeg håper det står bra til med dere !!

:kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...