Gå til innhold

Endelig!


Håpet

Anbefalte innlegg

Endelig er det jeg som kan åpne en graviditetsdagbok!

Det har jeg drømt om så ufattelig lenge.

Har vel ønsket meg barn i 4-5 år allerede, men fikk ikke med mannen på planene før for knappe 2,5 år siden. Og tiden har gått uten de store resultatene.

Utredning på utredning og til slutt prøverør ble veien for oss.

Og nå sitter jeg her da, med en smått voksende mage, en kvalmen som forhåpentligvis er på retur og masse tanker og drømmer om hvordan fremtiden vil bli!

Jeg ble altså gravid på første prøverørsforsøk til både min og mannens store lykke! :hjerter_rundt: VI har vært på ultralyd og sett en spire og det dunkende hjertet. Umåtelig stort!

Nå er jeg litt over 12 uker på vei, og ikke lenger så skremt av paranoia, så nå tør jeg endelig rope det ut her inne også.

:Hehe: Jeg er gravid :Hehe:

:gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille Bie

Gratulerer med baby på første prøverørforsøk Håpet! :kose: Så fint at dere slapp å gå igjennom flere forsøk! Når har du termin? Hvor i kandet bor dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk alle sammen, og velkommen inn hit!

Lille Bie: Termin er 10. juni. Tipper det blir noen lange måneder frem dit :fnise:

Lucky117: Ja, det må du glede deg til! Vi var på ul 8+0 og det var stort altså!

Skal forøvrig på ul nå til uka også vi da... Utålmodige :sjenert: Første var som en del av forsøket da, men denne tar vi privat og betaler for selv. Kan vel se på det som en liten julegave til oss selv :sjarmor: Og om alt ser bra ut da, så skal vi rope ut graviditeten til alle vi kjenner! :bolledeig: Foreløpig er det nemlig "bare" familie og noen gode venner som vet det. Pluss sjefene våre da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en super julepresang ;) Ikke noe kan måle seg med det. Skal på ul neste mandag....da er jeg 7+2 ;) Gleder meg til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat lørdag morgen er deilig altså!

Må jo så klart opp og tisse tidlig på morran da, men så godt å bare legge seg godt inntil mannen etterpå og sove videre.

I dag ble jeg faktisk sulten uten å bli kvalm først også *kryss i taket*

Været er ikke det beste i dag, men da innbyr det hvertfall til en koselig innedag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første søndag i advent! Jeg elsker jul og adventstid og storkoser meg med å dille litt i heimen. Adventstaker og -stjerner er på plass og det er så koselig. Nesten så jeg gleder meg til det blir mørkt så jeg kan se hvor koselig det virkelig blir :jepp:

Formen tror jeg sakte men sikkert går seg til. Er hvertfall mindre kvalm om morgenen, og i går klarte jeg bli sulten før jeg ble kvalm. Det er stort etter uker med kvalme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra formen din er bedre :) Kan tenke meg det er deilig å slippe den kvalmen litt ja....den har virkelig begynt å komme hos meg nå, og den er ikke noe kos å ha ;)

Advent er skikkelig kosetid :) Er ikke helt ferdig her hjemme jeg da...har ikke ork i dag... men skal prøve å få opp stakene i løpet av kvelden i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj da, jeg skulle jo ikke sende kvalmen til deg :riste: Håper den ikke blir så ille da hvertfall! Selv om jeg har vært veeeldig kvalm, så har jeg faktisk ikke kastet opp og det gjør det hele mye mer levelig!

Nå begynner det å bli skumt ute og da blir det så koooselig inne med adventspynten :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:fnise: Det var fra deg den kvalmen kom ja :fnise: Den er virkelig ikke snill med meg...kvalm i hele natt og i hele dag :( Håper jeg kan sende den videre om ikke så altfor lenge ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...