Gå til innhold

Endelig!


Håpet

Anbefalte innlegg

Gratulere så masse :klemmer: Dette hadde jeg ikke fått med meg, begynte litt å lure siden ble så stille en stund i den andre dagboken.

Ønsker dere alt godt fremover :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med masse besøk her. Tusen takk alle sammen for at dere tar turen innom!

Jeg er jo allerede "godt gravid" og har passert 13 uker nå. Så i slutten av uka kommer vi til å slippe "bomben" for de som enda ikke vet om spiren. Nærmeste familie er så klart orientert, og noen venner. Men det er mange uvitende og nysgjerrige der ute... :ler: Gleder meg til å fortelle det da, og endelig kunne la magen poppe litt mer. Nå lar jeg den poppe hjemme, men trekker den sammen ute blant folk... Ikke at det er rare magen å snakke om, og ikke ser den særlig gravid ut heller, men vanlige bukser begynne rå bli trange...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Blir greit å la alle få veta om det, så du slepp å "skjule" magen lenger! Men er jo greit å ha passert 12 veker før alle får veta det! Blir sikkert litt meir virkelig då!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 uker ja! Da er det på tide å fortelle nyheten :) Gleder meg til vi kan fortelle det også!

Deilig å kunne slippe ut magen og bare nyte å vise den frem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok på tide å fortelle om dette som foregår inne i kroppen min nå ja! Skal på ultralyd i morgen tidlig, så krysser fingra for at alt ser bra ut da. Og om alt er bra som slippes vi nyheten løs!

Er egentlig fryktelig bekymra for morgendagen da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Her har det vært durabelig stille veldig lenge...

Ultralyden i desember gikk dessverre ikke helt som tenkt... Alt er dessverre ikke helt som det skal med den lille i magen. Orker ikke gå inn på detaljer her, men mulig jeg åpner en lukket blogg etterhvert.

Vi utredes foreløpig, men det er nå hvertfall sikkert at vi skal fullføre svangerskapet. Den lille spiren som har bosatt seg i magen min er en liten gutt, og ut fra ultralydbilden ser han helt nydelig ut :hjerter_rundt:

Han er en fantastisk liten baby, som allerede i mange uker har gitt sin bekymrede mamma hint om at han lever og har det bra så lenge han er i magen min. Mannen har også fått kjenne spark utenpå magen nå, og vi prøver å nyte det vi kan.

Terminen ble justert noen dager, men jeg er hvertfall snart halvveis i svangerskapet! En stor milepæl!

Håpet ~ 19+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤

Uff da. Det var vondt å lese. Håper dere får god oppfølging alle tre.

Men godt å høre at dere får kjenne livstegn fra han begge to. Ingen ting kjennes jo bedre enn det :hjerte:

Gratulerer med snart halvgått. Det er en stor milepæl :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro å tenke på at du snart er halvveis. Håper det går bra selvom dere fikk litt dårlige nyheter. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke vært før.. :klø:

Gratulerer så masse med graviditeten! Til tross for at det ikke er "helt som det skal."

Leser at du har bestemt deg for å fullføre svangerskapet allikevel, og slikt står det respekt av! Selv om jeg ikke vet hva det gjelder, så respekterer jeg deg for ditt valg! :jepp:

Ønsker deg lykke til, og håper jeg kan følge deg videre her - på godt og vondt!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo en tur innom til deg Håpet .. Trist å lese at alt ikke er som det skal :troest: Forstår godt at du ikke har lyst å utdype det så mye her inne, men send gjerne en pm hvis du trenger noen å prate med...

Sender masse varme tanker og klemmer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at dere titter innom :klemmer:

Vi fikk tilbud om å avslutte svangerskapet ja, men har valgt å fortsette. Heldigvis var det et relativt greit valg både for meg og mannen å fortsette. Nå må vi bare håpe det går så bra som det kan.

Nicket mitt ble jo plutselig veldig treffende da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤bella¤
I dag har den lille bølla i magen vært veldig aktiv, og det setter mammaen hans så umåtelig stor pris på!

Er det ikke deilig? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt fantastisk deilig å kjenne liv i magen altså! I går og i dag har jeg kjent det jevnt og trutt. Sånt gleder et mammahjerte stort :hjerte:

Tenkte han skulle våkne mer til liv nå etter middag, men han har visst slitt seg ut før på dagen for nå var det jammen stilt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjenne liv er fantastisk, jeg er stadig like fascinert hvert gang.. Det bor liksom et vesen inni oss, hvor utrolig er ikke det? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...