Gjest Canterberry Skrevet 18. juni 2003 #1 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei jenter! Jeg er en gutt på 24 år som synes det er fantastisk sexy med jenter som bruker skjorter, helst med innsving, og da enten lange eller 3/4 armer... Nå er det jo litt varmere i været... Er det mange av dere som liker å gå i dette, eller er det bare et fåtall? Evt. hvordan ser favorittskjorta di ut? Jeg klarer ikke helt å velge, for det er så mange fine, og enda flere søte jenter mvh Canterberry Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 18. juni 2003 #2 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg liker veldig godt å bruke skjorter på sommeren. Har egentlig ikke en favorittskjorte, men jeg har en hvit, innsvinget modell med 3/4 lange ermer. Den er behagelig, sitter fint og kjølig i sommervarmen ettersom den er hvit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. juni 2003 #3 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei Canterberry - er dette deg også? :o http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=37662 Ute etter litt food for fantasy???? Suz :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 18. juni 2003 #4 Del Skrevet 18. juni 2003 @Suzy: tjihi Du ser ut til å ha rett---igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. juni 2003 #5 Del Skrevet 18. juni 2003 Det ligna fryktelig ivertfall.... Suz - skarpøye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Canterberry Skrevet 18. juni 2003 #6 Del Skrevet 18. juni 2003 Temmelig likt ja, og på samme dato... Selv om vi lever i en verden full av tilfeldigheter, er de vanskelige å godta... Det kunne godt ha vært meg... Beste hilsner Canterberry - en som elsker sommeren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 18. juni 2003 #7 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg har en del sånne bluser, og synes det er sexy. Og jeg er jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 18. juni 2003 #8 Del Skrevet 18. juni 2003 Det må da være den samme personen. Eller hva??? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. juni 2003 #9 Del Skrevet 18. juni 2003 Det tror jeg også :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. juni 2003 #10 Del Skrevet 19. juni 2003 Me too! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 19. juni 2003 #11 Del Skrevet 19. juni 2003 Jepp, enig. Må være samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå