Gå til innhold

Nettdating

Gjest Gjest_Sara_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sara_*

Jeg ble medlem av match.com for ca 3 uker siden, i håp om å finne the one.

Hadde nesten gitt opp håpet, men i dag kom jeg i kontakt med en utrolig kjekk, ung mann.

Blir jo kjempeivrig, og svarer med en gang osv.

Har bare 'snakket' med har et par-tre timer, men likevel.

Jeg er veldig ny i dette nettdatingssystemet. Skal vi liksom bare sende mail via match en god stund, og så hva skjer?

Føler hjertet hopper hver gang det står '1 ny' i innboksen.

Nei, må roe meg ned. Hehe.

Måtte bare få litt utløp for følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe så moro. Hadde det akkurat sånn jeg også, fant tonen med en med en gang. Etter et par uker med brev att og fram avtalte vi for å møtes. Dro på kafe første gangen, greit med et nøytralt sted. Vi datet ca en måned, men for meg ble det ikke de rette følelsene etterhvert. Men det trenger ikke gjelde deg ;) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt en profil der.. jeg pleide å første sende noen mld via match også bytte e-mail adresse for å snakkes på msn eller bare skrive mailer. Får man bedre kontakt og vil bli kjent, så kan man jo begynne å ringes, før man evt. treffes.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så bra det ikke bare er meg!!

Jeg satt oppe til sent i går, leser til eksamen. Så jeg sendte den siste meldingen. Og han har enda ikke svart! han er nok på jobb da..

Krysser fingre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så bra det ikke bare er meg!!

Jeg satt oppe til sent i går, leser til eksamen. Så jeg sendte den siste meldingen. Og han har enda ikke svart! han er nok på jobb da..

Krysser fingre :D

Hvordan går det, nå? Som du kanskje kan se, har jeg også nesten det samme problem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Sarah_*

Han svarte i går :)

Han hadde ikke vært innlogget i løpet av helgen. Han virker såå hyggelig.

Vi er på mailestadiet enda, men håper på msn og tlf etterhvert. For han er så sinnsykt treig til å svare. Han er nesten aldri innlogget. Så sender han meg en mail, og logger ut med en gang. Og jeg svarer i disse dager med en gang, og svarer han neste gang han er innlogget, altså flere dager senere..

Har du egen tråd her inne kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er på mailestadiet enda, men håper på msn og tlf etterhvert. For han er så sinnsykt treig til å svare. Han er nesten aldri innlogget. Så sender han meg en mail, og logger ut med en gang. Og jeg svarer i disse dager med en gang, og svarer han neste gang han er innlogget, altså flere dager senere..

Så bra at han svarte!

Denne typen vi chatter, var treig i går fordi han leste til eksamen, sa han da. Det var han som viste interresse fordi han tok kontakt igjen etter flere månder, ingen av oss var aktiv-medlem. Men den gangen var det bare helt catual-prat, men nå ville han møtes, men jeg er redd jeg framstår innpåsliten på en måte:)

Ikke meningen å kappe tråden din, men ja, har egen tråd med tittlen "nettdating", hvordan gå fram:)

Lykke til! :klemmer:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke innlogget i helga, treg med å svare, skiver et svar og logger seg rett ut.

HER MÅ DET RINGE NOEN BJELLER. Mest sannsynlig er grunnen til at han ikke var pålogget ihelgen at han har familie som er rundt han. At han logger seg rett inn og ut igjen er tegn på at han er redd kona skal se hva han holder på med. Når det gjelder nettdating er det svært viktig å lese mellom linjene. Så snart en har fått et navn evt et tlf nr er det bare å google i vei. Man kan spare seg for mye ved å være litt kritisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-

Sånn, jeg husket i går at jeg hadde bruker her ;)

Han har ikke kone eller familie.. Han er 23 år. Hehe..

Dersom jeg ikke hadde hatt eksamen, så hadde ikke jeg heller sjekket innboksen annenhvert minutt. Tenker ikke så negativt ;P

Men skjønner hva du mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -Sarah-
Så bra at han svarte!

Denne typen vi chatter, var treig i går fordi han leste til eksamen, sa han da. Det var han som viste interresse fordi han tok kontakt igjen etter flere månder, ingen av oss var aktiv-medlem. Men den gangen var det bare helt catual-prat, men nå ville han møtes, men jeg er redd jeg framstår innpåsliten på en måte:)

Ikke meningen å kappe tråden din, men ja, har egen tråd med tittlen "nettdating", hvordan gå fram:)

Lykke til! :klemmer:

:)

Ikke noe problem! Hvorfor er du redd du fremstår som innpåsliten? Var jo han som foreslo å møtes ;)

Skal dere møtes da? Har du møtt noen fra nettet før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke innlogget i helga, treg med å svare, skiver et svar og logger seg rett ut.

HER MÅ DET RINGE NOEN BJELLER. Mest sannsynlig er grunnen til at han ikke var pålogget ihelgen at han har familie som er rundt han. At han logger seg rett inn og ut igjen er tegn på at han er redd kona skal se hva han holder på med. Når det gjelder nettdating er det svært viktig å lese mellom linjene. Så snart en har fått et navn evt et tlf nr er det bare å google i vei. Man kan spare seg for mye ved å være litt kritisk.

Stemmer på den:)

Jeg gjør det, gjerne FØR jeg utleverer min, her fått to nummere pr i dag og begge googlet jeg. Det stemte med navnet dems. Men han ene viste seg å bo/være regstrert i en helt annen by en han oppga i profilen, men kan hende han ikke ga den nye adressen til mobilselskapet da.

Men det å google dem sier ikke noe om livsstatuset til folk, vel? Er kanskje naiv, men tror på ærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem! Hvorfor er du redd du fremstår som innpåsliten? Var jo han som foreslo å møtes ;)

Skal dere møtes da? Har du møtt noen fra nettet før?

Ja, men svarer som du gjør ganske fort på mail, (han svarer fort han òg), det med at jeg fortalte om fridagene mine, men det var etter at han foreslo om å møtes. At jeg spurte om nr hans og ga mitt uten at han spurte. (gjorde det med det samme han gjorde). Men utøver det har jeg ikke gjort noe som virker påtrengende:)

Alt dette står forresten i min tråd:)

Vi har i hvert fall avtale om å møtes ja:) Og ja jeg har møtt flere fra nett, litt forskjellig erfaringer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, jeg husket i går at jeg hadde bruker her ;)

Han har ikke kone eller familie.. Han er 23 år. Hehe..

Dersom jeg ikke hadde hatt eksamen, så hadde ikke jeg heller sjekket innboksen annenhvert minutt. Tenker ikke så negativt ;P

Men skjønner hva du mener!

Ikke for å være negativ, men han kan ha samboer fordi om han er 23... Men mest sannsynlig er magefølelsen din rett. Har selv truffet kjæresten min på nettet. Så lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss

Jeg har en fake facebookprofil som jeg legger til gutter med uten at de vet at jeg er inne på profilen dems og snoker :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Perhaps_*

Men det å google dem sier ikke noe om livsstatuset til folk, vel? Er kanskje naiv, men tror på ærlighet.

Jo, selvsagt: søk i telefonkatalogene på nett, finn adressen og søk så opp kun adressen: da ser du om flere er registrert på samme adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest telefonkatalogen.no
Jo, selvsagt: søk i telefonkatalogene på nett, finn adressen og søk så opp kun adressen: da ser du om flere er registrert på samme adresse.

Og hvem er det som stresser med å oppdatere adressene på disse sidene?

Sjekker noen opp meg vil de finne ut at en kvinne med samme etternavn bor på samme adresse. Selv om det er over ti år siden jeg flyttet hjemmefra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...