Gå til innhold

Slikking og sånn....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Er det andre jenter her som ikke liker å bli slikket? Eller er jeg faktisk unormal på denne greia her?

Jeg personlig elsker det, men jeg har en venninne som hater det. Ikke fordi hun ikke liker følelsen tror jeg, men jeg tror aldri hun tillater seg å kjenne etter om det er godt. Hvorfor? Hun synes selv hun er så stygg der nede, at hun helst ikke vil ha ansiktet til gutta der så de kan se hvor fæl hun er....

Jeg husker også en gang i tenårene at hun hadde fått beskjed av en eller annen at hun luktet veldig sterkt, så det kan jo hende det har noe med det å gjøre også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har helt rett Mysepusen - det har alt å si om du klarer å slappe av og nyte det.

Dessuten om fyren der nede ikke gidder å høre på deg eller legge merke til raksjonene dine er det heller ikke særlig stas....

Har opplevd overivrige typer som slafset løs mens jeg lå igjen der, en halvmeter alene og telte sprekker i taket... Uh :-?

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Har opplevd overivrige typer som slafset løs mens jeg lå igjen der, en halvmeter alene og telte sprekker i taket... Uh :-?

:hoho::ler::hoho::ler::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

10na, vær så snill. Klapp igjen.

Det er fritt fram å spørre. Hvis hun ikke vil svare, så får hun la være.

Men oppfør deg nå ikke som en dritt og klikk totalt på folk fordi de spør.

Det er tross alt ikke ulovlig å spørre.

Skjerp deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10na, vær så snill. Klapp igjen.

Det er fritt fram å spørre. Hvis hun ikke vil svare, så får hun la være.

Men oppfør deg nå ikke som en dritt og klikk totalt på folk fordi de spør.

Det er tross alt ikke ulovlig å spørre.

Skjerp deg.

Har bare én kommentar til deg - balleløse gjest.....

HOLD KJEFT dersom du har problemer med å vise respekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ ble jeg glad!!!!!

jeg orket ikke å lese meg igjennom alle svarene, men jeg ble veldig glad for att du skrev denne tråden!!

Jeg er som deg, slikking gir meg ikke noe, ikke at det er ekkelt, men jeg ser ikke grunden til at kjæresten skal slikke meg når jeg ikke får noe ut av det.

Har også hørt den utalige ganger at, "du har ikke møtt den rette" eller "du slapper ikke av"

Har ikke noe med det å gjøre! Jeg har IKKE sansen for det.

Men elsker å suge! så ja dobbel moral, for det tenner jo meg, så det tenner vell en del gutter å gå ned på en jente også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joa - det har mye med det å gjøre - les innleggene mine lenger opp - men problemet er at de fleste gutter tror de er guder på dette områdt - og tar feil :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jewel (ikke pålogget)

For å si det slik, så ville det vært mer unormalt om partneren din ikke godtok at du ikke ville bli slikket..

Alle og enhver har hver sine ting de evt liker/tenner på og det er vel som kalles smak og behag eller individualitet....

Selv liker jeg ikke å bli slikket der nede! Gir meg ikke den fulle ekstasen, plutselig kan jeg begynne å tenke på hvordan det smaker og slikt! (man skiller jo ut en væske, så da hjelper det ikke hvor ren og pen man er der nede)

Liker å suge kjæresten min,men hvis han akkurat har vært på do og tisset så kan jeg ikke akkurat si at jeg får lyst til å gjøre noe med han! Ber han vaske seg eller ta en dusj.... Enkelt og greit! Da vet han hvor han har meg og det er viktig! Ikke vær bekymret om at du føler at du er rar på grunn av noe du ikke liker..... Vi har hver vår lyst og det er stor mulighet for at du liker noe andre evt ikke liker! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...