Gå til innhold

Slikking og sånn....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

10na, kan egentlig ikke se for meg deg som den normale høflighets store beskytter. Og at du kritiserer folk som provoserer er vel og bra, men det er vel det eneste du gjør her inne.

Dine personlige årsaker driter jeg i så lenge du snakker om normal høflighet. Har aldrig opplevd normal høflighet fra deg heller stakkar.

Ja, jeg provoserer, ja jeg kritiserer - det nekter jeg ikke for. MEN - jeg vet når jeg skal stoppe - m.a.o. jeg fremprovoserer IKKE et svar fra debattanter som av meget personlige årsaker ikke vil svare på ting og tang. Respekt og høflighet kalles det.

At mennesker skal komme med kommetarer som du og "kopfzerbrechen" gjør - finner jeg totalt usmakelig og respektløst.

Provokasjon er greit i debatter - men, hva er vitsen med å gå inn på KG ene og alene for å provosere i ett og alt? En god debatt kan også finne sted uten provokasjon.

Angående mine personlige årsaker - sett i gang og drit - det er jo det eneste du gjør her inne..... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ØHH?

Ja, jeg provoserer, ja jeg kritiserer - det nekter jeg ikke for. MEN - jeg vet når jeg skal stoppe - m.a.o. jeg fremprovoserer IKKE et svar fra debattanter som av meget personlige årsaker ikke vil svare på ting og tang. Respekt og høflighet kalles det.

At mennesker skal komme med kommetarer som du og "kopfzerbrechen" gjør - finner jeg totalt usmakelig og respektløst.

Provokasjon er greit i debatter - men, hva er vitsen med å gå inn på KG ene og alene for å provosere i ett og alt? En god debatt kan også finne sted uten provokasjon.

Angående mine personlige årsaker - sett i gang og drit - det er jo det eneste du gjør her inne..... :Gjesp:

:roll: Kommentarer? Jeg stillte et ironisk spørsmål av diverse personlige årsaker som jeg ikke vil utdype for det blir for personlig å snakke om her inne.

Og jeg er her heller ikke bare for å provosere. Svært sjelden egentlig. Du kan egentlig ikke ha lest så mange av mine innlegg.

Håper egentlig du sitter å ler mens du skriver for dette virker egentlig ganske latterlig. Du må huske hvor du er.

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Kommentarer? Jeg stillte et ironisk spørsmål av diverse personlige årsaker som jeg ikke vil utdype for det blir for personlig å snakke om her inne.

... dersom man har en normal porsjon folkeskikk innabords, så stiller man ikke ironiske spørsmål til mennesker som har vegret seg for å utdype noe grunner personlige årsaker.

Du kan egentlig ikke ha lest så mange av mine innlegg.

Det har du helt rett i - ettersom jeg finner disse om et eneste stort og langt :Gjesp:

Jeg påpekte forleden at du mest sannsynlig er en overhormonell fjortiss - hvilket du benektet. Folkeskikken din og formuleringene dine vitner om at min påstand er korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ØHH?

... dersom man har en normal porsjon folkeskikk innabords, så stiller man ikke ironiske spørsmål til mennesker som har vegret seg for å utdype noe grunner personlige årsaker.

Det har du helt rett i - ettersom jeg finner disse om et eneste stort og langt :Gjesp:

Jeg påpekte forleden at du mest sannsynlig er en overhormonell fjortiss - hvilket du benektet. Folkeskikken din og formuleringene dine vitner om at min påstand er korrekt.

OK, kall meg gjerne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal det graves i min voldtekt ser jeg....

For å slippe spekulasjoner får jeg heller fortelle.. :cry:

Ja,det går faktisk an å bli voldtatt på flere måter enn en!

Når du er liten og blir truet til å sette deg oppå en voldtektsmann,ja,så GJØR du det..!

Når du blir løftet opp og ned på denne mannens penis mens snørr og tårer renner,du gråter og vil bare hjem til mamma.....

Kan dette kalles frivillig? :o

Takk for at du fikk meg til å tenke på dette,Copfzerbrechen...

-Og for at du ødela dagen min..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cruella

Jeg synes det er leit at du har vært utsatt for dette, Barbie, det høres grusomt ut.

Å tillegge andre her på Internett ansvaret for å ha ødelagt dagen din, det er temmelig drøyt å si!

Du burde gå mer i deg selv og sortere ut hva ved denne hendelsen som fortsatt er ubearbeidet hos deg, før du angriper andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff Barbie.... :cry:

Nå ble jeg lei meg på dine vegne... Ikke la deg provosere til å rippe opp i slike ting. Det er for galt!

*trøster Barbie*

Suz :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbie, jeg vet ikke hva jeg skal si, så jeg gir deg en kjempegod og varm klem. :kysse:

Til dere to andre "debattanter" (kopfz... og ØHH) - skjønner dere nå hvor jeg ville hen da jeg nevnte at respekt og folkeskikk er en vesentlig del av en debatt?? :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa-Beth:

LESTE du svaret til Copfzerbrechen du eller??

Litt drøyt å kalle voldtekten FRIVILLIG kanskje?

Mange hjernedøde mennesker her skjønner jeg... :roll:

Case Closed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tillegge andre her på Internett ansvaret for å ha ødelagt dagen din, det er temmelig drøyt å si!

Du burde gå mer i deg selv og sortere ut hva ved denne hendelsen som fortsatt er ubearbeidet hos deg, før du angriper andre.

Dersom du ikke har vært borti noe lignende selv Lisa-Beth, så bør du holde deg for god til å be et menneske som har vært utsatt for voldtekt om å gå i seg selv. Tror du ikke at Barbie virkelig HAR gått i seg selv, bearbeidet etc??

Det å ha blitt utsatt for voldtekt/overgrep er en grusom opplevelse som forfølger en mer eller mindre resten av livet. Det å få servert at det muligens var frivillig fra en debattant her inne er helt utenfor min fatteevne.

Jeg håper at visse debattanter ser hva de har sagt, og kommer med en unnskyldning, for dette er etter min mening for drøyt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Jeg leste svaret fra Kopf.... og min kommentar betydde ikke at jeg var enig!

Det er ikke slik at man enten er enig eller uenig!

Det jeg mente var at du kan ikke tilegne andre skylden for å ha ødelagt dagen din på bakgrunn av en kommentar- det er du selv som velger hva du vil at den kommentaren skal gjøre med deg.

Du fortalte selv frivillig om det som hadde skjedd deg, Sterkt(!), men du må regne med kommentarer, slik som at enkelte tviler på sannhetsgehalten etc...

Du føler deg sikkert krenket over å få slike sleivete bemerkninger tilbake på noe som har vært så overveldende for deg, men det blir litt rart å si at vedkommende har ansvaret for at dagen din er ødelagt.. Du bør kanskje være mer selektiv for hva du forteller, rett og slett for å beskytte deg selv, siden det fortsatt tydeligvis er så traumatisk for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Jeg VET hva jeg snakker om 10na, mer føler jeg ikke at jeg trenger å meddele deg.

Det var Barbie svaret mitt var rettet til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
men du må regne med kommentarer, slik som at enkelte tviler på sannhetsgehalten etc...

skal man her på KG regne med å bli mistrodd når man forteller om en voldtekt? Og du er kvinne?

Slike uttalelser får meg til å gremmes over at jeg også er kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg VET hva jeg snakker om 10na, mer føler jeg ikke at jeg trenger å meddele deg.

Det var Barbie svaret mitt var rettet til.

jaja - ikke vet jeg. Dersom du vet hva du snakker om, ja, da bør du - som jeg - være klar over hvor grusomt det er å bli mistrodd OG at slike ting som dette forfølger en resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Nå kom jeg plutselig på hvorfor jeg av og til blir så lei av KG; det er så mange svart/hvit tenkende mennesker her, som VELGER å misforstå....

Selv om dette er Kvinneguiden, er det like forbanna Internett, når man forteller om traumatiske forhold som voldtekt etc. må man også ta i betraktning at noen stiller sleivete spørsmål/kommer med upassende kommentarer, slik som Kopf...

Jeg er IKKE enig i hennes kommentarer, mitt budskap var at det er ikke alle som gir støtte og er ivaretagende når man betror en slik historie, det MÅ man være forberedt på når man deler betroelser i et offentlig rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er IKKE enig i hennes kommentarer' date=' mitt budskap var at det er ikke alle som gir støtte og er ivaretagende når man betror en slik historie, det MÅ man være forberedt på når man deler betroelser i et offentlig rom.[/quote']

..... og i offentlige rom ja da legges all folkeskikk, moral og fornuft til side??

Desikken så mange hjerneløse OG respektløse mennesker det finnes her inne :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Jeg har ingen intensjoner om å bli usaklig her..

Selvfølgelig er det å håpe at vanlige regler om folkeskikk burde gjelde på Internett, men det er et åpent rom med tilgang for hvem som helst. Det jeg mener er at man kan ikke skjerme seg mot at det du legger ut her, f.eks på KG, kan gudoghvermann lese og vri og vrenge på, det BØR man være forberedt på.

Er det noe mer å si da??

Ha en fortsatt fin dag til dere og, både Barbie, Tina og Kopf...

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ØHH?
Barbie, jeg vet ikke hva jeg skal si, så jeg gir deg en kjempegod og varm klem. :kysse:

Til dere to andre "debattanter" (kopfz... og ØHH) - skjønner dere nå hvor jeg ville hen da jeg nevnte at respekt og folkeskikk er en vesentlig del av en debatt?? :evil:

Ja huff 10na jeg er fæl, håper alle er enig i det?

Men jeg har beklaget overfor Barbie og synes jo selvsagt at

hennes historie er tragisk. Men du fortsetter å gnage.

Men nå må dere skjønne at dere er på internett jenter. Sier man A, så er det klart man får spørsmål om B. Sånn er det alltid.

:-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...