Gjest Gjest_abc_* Skrevet 27. november 2008 #1 Del Skrevet 27. november 2008 Har søkt litt rundt på internett, men finner ikke noe svar på dette, så jeg håper noen her kan hjelpe meg: For noen måneder siden sluttet jeg på p-plaster da min kjære og jeg bestemte oss for at vi var klare for å få barn. Nedre del av magen oppførte seg etter det tidvis litt rart, med bl.a. noe mer utflod, forsinket mens første gangen, murring i eggstokkene o.l., men det er jo helt normalt når kroppen skal begynne å "virke" selv etter å ha blitt påtvingt hormoner i noen år. For noen dager siden fikk jeg vondt rundt høyre eggstokk. Det var ikke smerter, men mer enn murringen jeg har opplevd tidligere. Når vi hadde sex den kvelden og han støtte oppi meg jog det store smerter i eggstokken. Det var ordentlig vondt, nesten som når man blir slått. Vi forsøkte litt til, men smertene vedvarte ved støt, så vi ga oss. I går turte jeg ikke for det var forferdelig vondt dagen før... Moren min hadde to svangerskap utenfor livmoren. En kusine har fjernet en eggstokk pga cyste. Er slike ting vanlig? Er det arvelig? Neon som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sans Skrevet 27. november 2008 #2 Del Skrevet 27. november 2008 Hvis det er en cyste, så er det lett å sjekke med innvendig uv (gjort det flere ganger) Jeg får sånne smerter relativt ofte, det kan være sånn at jeg gisper av smerte. Men hos meg er det ikke noe farlig. Det er verre rundt eggløsning, men da skal jo folliklene vokse, egget slippes, det lekker litt væske ut i bukhulen, egglederne trekker seg litt sammen for å få egget ned i livmoren osv. Dessuten ligger faktisk ikke egglederne på samme sted hele tiden! De er ganske så bevegelige. Men kan jo godt hende du har eggløsning nå da, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #3 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har også innmari vondt i eggstokkene til tider. En gang måtte jeg ta paracet t.o.m for det gjorde så sinnsykt vondt. (Tror det var rundt e.l) Men jeg kan også få vondt utenom e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 27. november 2008 #4 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Eggløsning? Da kan du få vondt i "eggstokkene" Jeg får vondt annenhver mnd - høyresiden er vondere enn venstresiden! Det samme har besteveninna mi. Edit:tstaturet mitt trenger en blås med "kaldluft" Endret 27. november 2008 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnockedUp Skrevet 27. november 2008 #5 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har hatt slike smerter og da har det vært cyster som er årsaken. Ville edt om en henvisning til gynekolog fra fastlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 27. november 2008 #6 Del Skrevet 27. november 2008 Husk at dette ikke nødvendigvis behøver å være noe farlig! At noen nevner cyster betyr ikke at det er det det er vet du Dersom du er redd for hva det er så bør du bestille en time hos legen mener nå jeg, men ikke tenk på det værste! Svangerskap utenfor livmoren Cyster i underlivet Som nevnt, så får jeg"knivangrep" i eggstokkene annenhver mnd. uten at jeg er syk på noen måte, bortsett fra høyt blodtrykk, men det har jo selvsagt ingenting med dette å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjestine_* Skrevet 30. november 2008 #7 Del Skrevet 30. november 2008 Har søkt litt rundt på internett, men finner ikke noe svar på dette, så jeg håper noen her kan hjelpe meg: For noen måneder siden sluttet jeg på p-plaster da min kjære og jeg bestemte oss for at vi var klare for å få barn. Nedre del av magen oppførte seg etter det tidvis litt rart, med bl.a. noe mer utflod, forsinket mens første gangen, murring i eggstokkene o.l., men det er jo helt normalt når kroppen skal begynne å "virke" selv etter å ha blitt påtvingt hormoner i noen år. For noen dager siden fikk jeg vondt rundt høyre eggstokk. Det var ikke smerter, men mer enn murringen jeg har opplevd tidligere. Når vi hadde sex den kvelden og han støtte oppi meg jog det store smerter i eggstokken. Det var ordentlig vondt, nesten som når man blir slått. Vi forsøkte litt til, men smertene vedvarte ved støt, så vi ga oss. I går turte jeg ikke for det var forferdelig vondt dagen før... Moren min hadde to svangerskap utenfor livmoren. En kusine har fjernet en eggstokk pga cyste. Er slike ting vanlig? Er det arvelig? Neon som kan hjelpe? Det KAN være tarmen også, jeg bare sier det. Hos meg trodde de det var egglederbetennelse da jeg fikk vondt i magen. Men det var det ikke i det hele tatt gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Line Skrevet 14. juli 2011 #8 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg får vondt i magen når jeg har sex,virker som han butter i noe men det er ordentlig ubehagelig. mensen får jeg ikke ordentlig heller,det kommer litt nå og da spes når vi har "doggy" stillinga. Jeg har vært gravid 3ganger utenfor livmora og fjerna begge egglederene. er det noen som vet hva det andre kan være??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå