Gjest kvinne35 Skrevet 9. desember 2009 #21 Skrevet 9. desember 2009 Utrolig deilig å høre noen treffe spikeren på hodet. jeg har EKSAKT samme problemet selv, og jeg går snart på veggen.. Det er en utrolig slitsom situasjon å være i og alt blir bare tull. Vært sammen med kjresten i 3 åtr jeg også. Kanskje det er noe med tallet 3 ? vurderer en tur til legen selv, og høre hva han har å si om det. Hadde vært deilig med en løsning Har det også på samme måten! Og kjenner mange andre også! Hva skal man gjøre? Jeg har hatt 2 lange forhold og det har blitt slik i begge. Jeg har tenkt mange ganger at kanskje har jeg ikke truffet den rette på det seksuelle plan. Men, når jeg leser disse innleggene så innser jeg vel at gresset ikke er grønnere, men må virkelig innrømme at jeg er fristet til å prøve ut andre for å se om jeg fortsatt er i live seksuelt! Men, har jo en fantastisk kjæreste og vil ikke risikere forholdet. ER det ingen gutter som har det på samme måte? Hvordan klarer de å opprettholde lyst år etter år i samme forhold?
Gjest MikeWaters Skrevet 9. desember 2009 #22 Skrevet 9. desember 2009 (endret) Har det også på samme måten! Og kjenner mange andre også! Hva skal man gjøre? Jeg har hatt 2 lange forhold og det har blitt slik i begge. Jeg har tenkt mange ganger at kanskje har jeg ikke truffet den rette på det seksuelle plan. Men, når jeg leser disse innleggene så innser jeg vel at gresset ikke er grønnere, men må virkelig innrømme at jeg er fristet til å prøve ut andre for å se om jeg fortsatt er i live seksuelt! Men, har jo en fantastisk kjæreste og vil ikke risikere forholdet. ER det ingen gutter som har det på samme måte? Hvordan klarer de å opprettholde lyst år etter år i samme forhold? Har du fantasier? Tenker du mye på sex? Snakker dere om sex? Det er en forutsetning for å opprettholde lystfølelsen? Endret 9. desember 2009 av MikeWaters
Gjest kvinne35 Skrevet 9. desember 2009 #23 Skrevet 9. desember 2009 Har du fantasier? Tenker du mye på sex? Snakker dere om sex? Det er en forutsetning for å opprettholde lystfølelsen? JA, jeg har jo det. Tenker og fantaserer mye, men vanskelig å overføre det til sex med en du har vært sammen med i 12 år..
Gjest MikeWaters Skrevet 9. desember 2009 #24 Skrevet 9. desember 2009 JA, jeg har jo det. Tenker og fantaserer mye, men vanskelig å overføre det til sex med en du har vært sammen med i 12 år.. Ok, hvorfor det? I fare for at noen hyler ut om at jeg gnåler mye om dette, men har dere tenkt tanken på å sex med andre evt. trekant/parsex? Det er kun hvis det er bare sexlivet som mangler en liten piff!
Karry Skrevet 13. desember 2009 #25 Skrevet 13. desember 2009 Dere skaper ikke et litt for stort fokus på sexlivet da? Hvis dette er det dere underbevisst går og tenker på hele tiden så kan vel det være selvforsterkende? Hva med å gjøre en avtale med hverandre om at dere ikke skal ha sex på 1 mnd? Dvs alt er lov av fysisk kontakt bortsett fra penetrering?
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 14. mars 2010 #26 Skrevet 14. mars 2010 HAr du vært hos lege. En slik plutselig forandring tyder på noe fysiologisk, alt fra Addison's til Sjøgren's.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå