Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. november 2008 #1 Del Skrevet 27. november 2008 Hei! I morgen skal jeg møte en fyr jeg har snakket med på internett et par måneder. Har møtt han èn gang tidligere, men det var mer tilfeldig, og siden jeg hadde dårlig tid, ble det bare 5 minutter. Men nå har vi da avtalt og møtes i morgen, men jeg har et litt merkelig problem.. (Har forøvrig ikke snakket om at det er en "date", men det ligger vel litt i kortene at det er det, med mindre jeg har misforstått totalt.) Men så er det det da, at han er usedvanlig kjekk! Han er veldig pen, høy og mørk og flott å se på! Han er en utrolig koselig person og virker veldig "ordentlig". Problemet er bare at jeg ser jo helt klart at han er mye penere enn meg selv (for vi kan vel bare innrømme med en gang at noen er faktisk en del penere enn andre). Så mens han er utrolig fin å se på, er jeg, i beste fall, søt. Jeg har nok litt dårlig selvtillit, men tror ikke andre merker det så veldig godt, men mulig det skinner gjennom likevel. Så greia er egentlig at jeg gruer meg så veldig, fordi det er så tydelig at han er så utrolig mye penere enn meg, synes nesten det er litt ekkelt, for kan ikke skjønne hvorfor han gidder å møte meg.. Er det noen som skjønner hva jeg mener? Eller har noen råd til å stresse litt mindre ned kanskje? Greia er ikke at jeg er redd for at han ikke skal like meg/falle for meg/bli forelsket i meg, er egentlig bare redd han kommer til å syntes at jeg er stygg hele daten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vannia Skrevet 27. november 2008 #2 Del Skrevet 27. november 2008 "Utseende tiltrekker, personlighet sørger for at vedkommende blir" "Vi er ikke glade i mennesker fordi de er vakre, men de er vakre fordi vi er glad i dem" Nå møttes jo dere på internett, og dere har nok utvekslet info om hverandre, pratet sammen om felles og ikke felles interesser, drømmer, tanker og diverse.. Eller hva? Og dere har jo møttes før, 5 min er nå noe det også. Og i morgen er den store daten, men du er redd han skal mislike ditt utseende.. Du tror ikke at han allerede syns det er spennende å møte deg, og snakke med deg i levende live, pga han er glad i personligheten din? Om han er penere enn deg, det er det vel egentlig ingen av oss som kan si, men basert på det du skriver så er det hvertfall slik DU føler det. Men det kommer jo an på øyet som ser, kan hende han ser på deg som nydelig, vakker, eller bare gjennomsnittelig søt jente med koselig personlighet? Hvis han stikker fra hele daten pga utseende ditt, så var han faktisk ingenting å spare på. En så overfladisk person trenger du vel ikke i livet ditt, gjør du vel? Bare vær deg selv, slik han kjenner seg så går nok dette helt fint skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. november 2008 #3 Del Skrevet 27. november 2008 "Utseende tiltrekker, personlighet sørger for at vedkommende blir" "Vi er ikke glade i mennesker fordi de er vakre, men de er vakre fordi vi er glad i dem" Nå møttes jo dere på internett, og dere har nok utvekslet info om hverandre, pratet sammen om felles og ikke felles interesser, drømmer, tanker og diverse.. Eller hva? Og dere har jo møttes før, 5 min er nå noe det også. Og i morgen er den store daten, men du er redd han skal mislike ditt utseende.. Du tror ikke at han allerede syns det er spennende å møte deg, og snakke med deg i levende live, pga han er glad i personligheten din? Om han er penere enn deg, det er det vel egentlig ingen av oss som kan si, men basert på det du skriver så er det hvertfall slik DU føler det. Men det kommer jo an på øyet som ser, kan hende han ser på deg som nydelig, vakker, eller bare gjennomsnittelig søt jente med koselig personlighet? Hvis han stikker fra hele daten pga utseende ditt, så var han faktisk ingenting å spare på. En så overfladisk person trenger du vel ikke i livet ditt, gjør du vel? Bare vær deg selv, slik han kjenner seg så går nok dette helt fint skal du se. Takk for svar, flere enn meg som var våkne på denne tiden av døgnet jo! Jeg tror nok han syns jeg har en fin personlighet, og det tror jeg også selv at jeg har:) Og vi har jo snakket mye sammen om det aller meste, han har også sett flere bilder av meg, pluss noen minutter i virkeligheten, så litt forberedt er han jo;) Og ja, helt enig i at jeg ikke vil ha en så overfladisk person, jeg er, som jeg sa, ikke redd for at han ikke vil ha meg, men bare at han skal synes jeg er stygg, og at vi ikke snakker mer sammen etterpå. Er nok der problemet ligger, at det hadde knekt selvtilliten min mer. Men jeg skal prøve å være positiv! Det går vel helst bra, og om det ikke gjør det, så kan det jo være at han følte at det bare ikke var noe, selv om det ikke trenger å bety at han synes jeg var stygg! *Tenke positivt Tenke positivt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #4 Del Skrevet 27. november 2008 Takk for svar, flere enn meg som var våkne på denne tiden av døgnet jo! Jeg tror nok han syns jeg har en fin personlighet, og det tror jeg også selv at jeg har:) Og vi har jo snakket mye sammen om det aller meste, han har også sett flere bilder av meg, pluss noen minutter i virkeligheten, så litt forberedt er han jo;) Og ja, helt enig i at jeg ikke vil ha en så overfladisk person, jeg er, som jeg sa, ikke redd for at han ikke vil ha meg, men bare at han skal synes jeg er stygg, og at vi ikke snakker mer sammen etterpå. Er nok der problemet ligger, at det hadde knekt selvtilliten min mer. Men jeg skal prøve å være positiv! Det går vel helst bra, og om det ikke gjør det, så kan det jo være at han følte at det bare ikke var noe, selv om det ikke trenger å bety at han synes jeg var stygg! *Tenke positivt Tenke positivt* Jeg som trodde jeg var eneste natte rangle her nå Du har helt rett, positiv tankegang er det som trengs her, masse av det også! Hvor langt kommer man egentlig ved å tenke negativt? Du sitter jo egentlig med svarene her selv, men det er godt å få andre synspunkter tenker jeg:) Dersom dere har pratet så lenge, og han har sett bilder, flere til og med. Og til og med flere minutter i levende live, hvorfor skulle han "dumpe" deg pga utseende midt i "daten" deres? Da hadde han vel kommet på en teit unnskyldning for lenge siden, og ikke tatt mer kontakt, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. november 2008 #5 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg som trodde jeg var eneste natte rangle her nå Du har helt rett, positiv tankegang er det som trengs her, masse av det også! Hvor langt kommer man egentlig ved å tenke negativt? Du sitter jo egentlig med svarene her selv, men det er godt å få andre synspunkter tenker jeg:) Dersom dere har pratet så lenge, og han har sett bilder, flere til og med. Og til og med flere minutter i levende live, hvorfor skulle han "dumpe" deg pga utseende midt i "daten" deres? Da hadde han vel kommet på en teit unnskyldning for lenge siden, og ikke tatt mer kontakt, eller hva? Hehe, nå fikk du meg til å le litt av meg selv her, for jeg var vel kanskje litt håpløs nå Alltid fint med andre synspunkter ja! Og du har jo helt sikkert rett! Får bare prøve å ha det hyggelig i morgen, og se hva som skjer! Igjen, takk for at du gadd å svare, jeg har aldri skrevet i et forum før nemlig, så ble litt overrasket over gode råd så raskt midt på natten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #6 Del Skrevet 27. november 2008 Hehe, nå fikk du meg til å le litt av meg selv her, for jeg var vel kanskje litt håpløs nå Alltid fint med andre synspunkter ja! Og du har jo helt sikkert rett! Får bare prøve å ha det hyggelig i morgen, og se hva som skjer! Igjen, takk for at du gadd å svare, jeg har aldri skrevet i et forum før nemlig, så ble litt overrasket over gode råd så raskt midt på natten! Hehe ja, kan si jeg sitter med litt søvnproblemer her, så valgte å titte litt rundt her og se hva som kom opp Du må ha massevis med lykke til i morgen, så går nok dette kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 27. november 2008 #7 Del Skrevet 27. november 2008 Kanskje han er fed up av alle de utspjåka kråkene som har hengt seg etter ham, og at han nå vil ha ei søt, sjarmerende og ekte jente - nemlig deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pandygartic Skrevet 27. november 2008 #8 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg har vært ute for akkurat det samme. Selv ble jeg satt ut da han var mye penere i virkeligheten en det bildene hadde vist. Dermed ble jeg helt satt ut. Vi møttes noen ganger, men jeg ble like satt ut hver gang, klarte ikke å få frem et fornuftig ord. Så det gikk som det måtte gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå