Gjest Gjest_ine_* Skrevet 27. november 2008 #1 Del Skrevet 27. november 2008 haha ok! jeg er lei av singellivet.. hører alltid at jeg virker så uinteressert osv. vet ikke hva jeg ska gjøre! hva er deres beste, diskrete, triks? hvordan får man gutter interessert, og viktigst av alt; hvordan får man de til å forstå at jeg er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Miau_* Skrevet 27. november 2008 #2 Del Skrevet 27. november 2008 Flørt, gi oppmerksomhet og ikke minst- gi gode komplimenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cederic Rueben Skrevet 27. november 2008 #3 Del Skrevet 27. november 2008 vi vil alle ha noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cognizance Skrevet 27. november 2008 #4 Del Skrevet 27. november 2008 Registrer deg og send PM til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pålern Skrevet 27. november 2008 #5 Del Skrevet 27. november 2008 haha ok! jeg er lei av singellivet.. hører alltid at jeg virker så uinteressert osv. vet ikke hva jeg ska gjøre! hva er deres beste, diskrete, triks? hvordan får man gutter interessert, og viktigst av alt; hvordan får man de til å forstå at jeg er interessert? Det beste trikset er å ikke være diskret;p Du må tørre se gutter rett i øynene. Jeg faller tvert for en jente som gir meg øyenkontakt og viser at det jeg sier ikke forsvinner ut det andre øret. Uansett hvor ubetydlig det måtte være. Hvis på byen: I det minste gi øyekontakt, MER en enn gang. Og smil. Ikke et forførende smil derimot ettersom det lett kan oppfattes som du er ute etter noe spesielt. Byen er derimot ikke et bra sted å sjekke opp folk ettersom så mange kun forventer du er ute etter denne ene ting (det er mitt inntrykk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 27. november 2008 #6 Del Skrevet 27. november 2008 Snakk med gutta og vær interessert i dem! Det funker for de fleste å få oppmerksomhet og komplimenter Godt humør og humor er jo også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå