Salt Skrevet 18. juni 2003 #1 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg trenger sårt et par nye sandaler (tenker da på type sandaler til å bruke til hverdags til f.eks vide bukser og skjørt, ikke strandsandaler). Hva er "in" i år? Hvordan "bør" de se ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 18. juni 2003 #2 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg elsker sandaler! Men jeg kjøper alltid samme type, moderne eller ikke. Mine er i brunt skinn og er polstret, slik at de ikke gnager noe sted. DE er flate og kjempebehagelige. Det siste paret jeg kjøpte er ECCO-sandaler. Fantastiske å gå med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. juni 2003 #3 Del Skrevet 18. juni 2003 www.lillevinkelsko.no har mange forskjellige sandaler, kanskje du finner noe der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 18. juni 2003 #4 Del Skrevet 18. juni 2003 Tror kilehæl er in i år... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2003 #5 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg er ikke helt inne i hva som er mote på sandal fronten i år. Men jeg har funnet tre par jeg bare "må" ha på skoringen.no Jeg tar bare være på varenummeret - så løøøøøøper jeg og kjøper :-) Tror i alle fall jeg må kjøpe et av de tre parene..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå