Gå til innhold

Dårlige bilder fra fotografen....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi fikk bildene fra fotografen i går og de var så dårlige !!!!!

Av alle de bildene hun tok er det kun et som er fint , men selv der er det mer fokus på naturen rundt enn oss som brudepar....

I tillegg hadde hun slettet , kastet mange av bildene fordi de ble så dårlige så nå sitter vi igjen med et bilde av oss og forloverene og på det bildet er kjolen bare en hvit masse.....

Forresten ble portrettbildene av mannen min bra, så det var jo hyggelig.

Men nå er jeg litt lei meg .......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei....

jeg var så dum å IKKE ha en proff fotograf i mitt bryllup....og jeg sitter igjen med bilder av avkappet brudekjole og sløkkete uttrykk.....som vi har.....

Jeg angrer og ber min mann om vi ikke kan gifte oss igjen...men jeg må nok vente i noen år på det....

Hardt . det er hardt for en gakk gakk....(minus 1 kilo i dag!! jippy japp og litt daim! )

*hehe....*

*high flap*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hun som tok bilder har jobbet hos en annerkjent fotograf og vi fikk se en del av bildene hun har tatt tidligerer og de var kjempe fine.

Hun må jo ha hatt en dårlig dag... Men det er så bittert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk bildene fra fotografen i går og de var så dårlige !!!!!

Det der opplevde venninden min også, dama gjorde så dårlig jobb at hunn innrømmet at hun ikke kunne ta betalt for det!

Nei takke meg til fotografer som har det travelt, vi skal bruke en kompis av meg som tok de forrige brudebildene våre, så vi vet hva vi får...

Gudskjelov.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har desverre ingen garantier når det gjelder bildene - en må bare stole på den personen som er bak kameraet. Jeg er heldigvis kjempefornøyd med bildene våre, men var veldig spent når vi skulle hente dem...

En venninne av meg fikk også kjempedårlige bilder, men måtte likevel betale... Nå irriterer hun seg bare når hun ser på dem, så de er jo ikke det minnet de burde være fra den store dagen. De valgte heller et bilde som min mann tok, som takkekort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moralen i visa må vel være å få tatt mange bilder av alle "fotografene" i bryllupet.

Da er jo sjansen tilstede for at i hvert fall noe blir brukbart.

Men fotografbildene skal jo helst være spesielt fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da skikkelig trist, man regner jo med at fotografer kan sin jobb og tar de flotte bryllupsbildene man drømmer om. Håper virkelig ikke dette hender med oss til neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...