Gjest care Skrevet 18. juni 2003 #1 Del Skrevet 18. juni 2003 Pusimor ble sterilisert for noen uker siden. Etter operasjonen endret hun atferd, ble mer klengete og syter og gråter hele tiden. Jeg har prøvd å være tolmodig men nå begynner det å gå ut over nattesøvnen. Hun gråter konstant, natten også. Er det noen som vet om dette er en reaksjon på steriliseringen? Eller kan det være noe annet? Jeg er så støtt og sliten.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Padmee Skrevet 18. juni 2003 #2 Del Skrevet 18. juni 2003 Dette er nok en eller annen reaksjon på steriliseringen ja. Kan ikke si om det er en fysisk eller psykisk reaksjon siden jeg ikke er utdannet innen yrket, men jeg vil tro det er en blandet reaksjon. Altså at pusen reagerer både på at noe er "galt" hormonmessig, og det at den ble "forlatt" hos veterinæren. Den har sikkert også vondt i såret, det ville vi også hatt, og derfor søker trøst og kos. Men ta dette opp med dyrlegen du så får du nok svar på det. Det kan jo være at dette er noe som ikke er vanlig, men som skjer av og til, eller det kan være sånn at "alle" får det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 18. juni 2003 #3 Del Skrevet 18. juni 2003 En del katter forandrer "personlighet" etter kastrering/sterilisering pga. at hormoroduksjonen stopper opp. Hunkatten min ble ekstremt kosete etter sterilisering. Hun har alltid vært kosete, men nå følger hun etter meg overalt og skal alltid ligge i fanget. Hun mjauer også mer. Har ikke noe annet råd enn at du overser henne når hun syter, og omvendt. Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. juni 2003 #4 Del Skrevet 18. juni 2003 Huff så trist og slitsomt. Tror som de fleste her at dette er forbigående og at hun trenger ekstra oppmerksomhet akkurat nå.....Koz med henne! *Takar - hun har jo mistet mulighet til å lage liv!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå