Jens Skrevet 24. november 2008 #1 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Er dette en spøk, eller vet radio verten hvem som vant, og er det noen som har fått med seg hvem det er? http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=544568 Endret 25. november 2008 av Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #2 Del Skrevet 24. november 2008 Kristian Ødegård Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #3 Del Skrevet 24. november 2008 Kristian Ødegård Jeg lurer også veldig på hvem som vant Men vi får jo vite det alle sammen - før eller senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 24. november 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 24. november 2008 Kristian Ødegård Får meg liksom ikke til å tro på det. Må jo bli en av damene, da de er teknisk flinkere i dommerne sine øyne, og mere sexy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 24. november 2008 #5 Del Skrevet 24. november 2008 Heeeeeeia Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #6 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg vet.. for å si det sånn så virker det som at dommerne har rettferdighetgjort at nettopp den aktuelle personen vant, slik at alle skulle få en del av seierskaka.. if u know what i mean... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #7 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg vet.. for å si det sånn så virker det som at dommerne har rettferdighetgjort at nettopp den aktuelle personen vant, slik at alle skulle få en del av seierskaka.. if u know what i mean... Hvem vant??? Suuuuper nysgjerrig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #8 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg vet.. for å si det sånn så virker det som at dommerne har rettferdighetgjort at nettopp den aktuelle personen vant, slik at alle skulle få en del av seierskaka.. if u know what i mean... Hvis jeg skjønner deg rett, så må du jo mene Mona da... eller? Hun er jo den eneste som ikke har vunnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #9 Del Skrevet 24. november 2008 Katrine Moholt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Hart_* Skrevet 24. november 2008 #10 Del Skrevet 24. november 2008 Får meg liksom ikke til å tro på det. Må jo bli en av damene, da de er teknisk flinkere i dommerne sine øyne, og mere sexy... INGEN av damene er mere naturlig sexy enn Kristian Ødegaard. Hei han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
little Skrevet 25. november 2008 #11 Del Skrevet 25. november 2008 haha synes det var litt artig at de har gått ut med at det var MONA GRUDT som vant jeg da så spennende ble det lissom :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. november 2008 #12 Del Skrevet 25. november 2008 haha synes det var litt artig at de har gått ut med at det var MONA GRUDT som vant jeg da så spennende ble det lissom :gjeiper: og kjempe ok at du lager en spoiler uten å informere om det liksom, det er jo enda bedre!! Noen av oss har kanskje prøvd å unngå å få vite det, så takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisu Skrevet 25. november 2008 #13 Del Skrevet 25. november 2008 Takk fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sola_* Skrevet 25. november 2008 #14 Del Skrevet 25. november 2008 I denne tråden så har man jo sagt at både Mona, Kathrine og Christian har vunnet... Så da er det vel ikke akkurat noen spoiler akkurat. Den eneste som vi ikke tror har vunnet er altså Lene A. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maura Skrevet 25. november 2008 #15 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) ... Endret 25. november 2008 av maura Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #16 Del Skrevet 25. november 2008 Men det står jo i overskriften at dette muligens er en spoiler...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 25. november 2008 #17 Del Skrevet 25. november 2008 Hvorfor går dere inn i en tråd som er merket med spoiler, hvis dere ikke vil vite det? Og dessuten så er jo alle navnene blitt nevnt.. Uansett, jeg gleder meg til fredag! Blir morsomt å se de "gamle" vinnerne igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 25. november 2008 #18 Del Skrevet 25. november 2008 I denne tråden så har man jo sagt at både Mona, Kathrine og Christian har vunnet... Så da er det vel ikke akkurat noen spoiler akkurat. Den eneste som vi ikke tror har vunnet er altså Lene A. ? Men det står jo i overskriften at dette muligens er en spoiler...? Hvorfor går dere inn i en tråd som er merket med spoiler, hvis dere ikke vil vite det? Og dessuten så er jo alle navnene blitt nevnt.. Uansett, jeg gleder meg til fredag! Blir morsomt å se de "gamle" vinnerne igjen Fordi dette var en annen tråd, som nå har blitt flyttet inn i den tråden vi er i nå. Den opprinnelige tråden vi reagerte på, var ikke merket spoiler og hadde kun ett innlegg før mitt, der Mona Grudt var nevnt som vinner. Jeg hadde aldri gått inn om den var merket spoiler, det var den altså ikke. Nå har den blitt flyttet inn sammen emd en som er merket, da er det jo bra for de som ikke rakk å lese før den ble merket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
little Skrevet 25. november 2008 #19 Del Skrevet 25. november 2008 Fordi dette var en annen tråd, som nå har blitt flyttet inn i den tråden vi er i nå. Den opprinnelige tråden vi reagerte på, var ikke merket spoiler og hadde kun ett innlegg før mitt, der Mona Grudt var nevnt som vinner. Jeg hadde aldri gått inn om den var merket spoiler, det var den altså ikke. Nå har den blitt flyttet inn sammen emd en som er merket, da er det jo bra for de som ikke rakk å lese før den ble merket. HAHA, såå utrolig spennende kan dere vel ikke synes det programmet er! spiller vel ingen rolle at man vet hvem som vinner vel, kan jo se på programmet på fredag fordet! man ser vel på, for å følge dansingen da! Er jo uansett ikke noe gøy da det IKKE er direkte!! Mona er sikkert en verdig vinner! siden hun kom som nummer 2 sist! haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 25. november 2008 #20 Del Skrevet 25. november 2008 Det spiller ingen rolle hvem som vinner. Det morsomme blir jo å se alle igjen! Og jeg må nok se reprisen eller på nettet for jeg er på julebord på fredag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå