Gjest Janna Skrevet 18. juni 2003 #21 Del Skrevet 18. juni 2003 Den er kjempefin' date=' og han har sånn grov, supermandig stemme.[/quote'] Oh my. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. juni 2003 #22 Del Skrevet 18. juni 2003 Ja, jeg vet :D Har den episoden liggende og ser den oppatt og oppatt. Han er skikkelig sexy når han synger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 18. juni 2003 #23 Del Skrevet 18. juni 2003 I dag har jeg sett masse Buffy. Faktisk fire episoder av sesong 2... MASSE Spike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 18. juni 2003 som der ser så er jeg også buffy fan da! '(ikke bare spike!) Og jenter; alle episodene ligger på nett. (har de så det er mulig å laste fra meg om det er sånn.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Máire Skrevet 18. juni 2003 #25 Del Skrevet 18. juni 2003 *grrrrrrrrrrrrrr* *purrrrrrrrr* *mrrrrrrrrr* *purrrrrrrrrr* *grrrrrrr* -sikle veldig- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 18. juni 2003 #26 Del Skrevet 18. juni 2003 liv. Har du sett den musical episoden? Den er faktisk kåret til den beste :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. juni 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 19. juni 2003 Ikke sett den.. serie nr? episodenr? *Laste ned* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. juni 2003 Forfatter #28 Del Skrevet 21. juni 2003 ingen som vet hvilken nummer den musikal episoden er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. juni 2003 #29 Del Skrevet 21. juni 2003 Det husker jeg ikke , men jeg mener den heter "Once more, with feeling". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 21. juni 2003 #30 Del Skrevet 21. juni 2003 Slutten på sesong 2 er så trist. Jeg griner nesten når jeg ser den. Tenk å måtte myrde sin kjæreste for å redde verden. Aldeles grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. juni 2003 Forfatter #31 Del Skrevet 22. juni 2003 det er episode 6x07 og den har jeg.. ikke sett den enda men jobber med saken. snart ferdig med serie 5 nå.. har hele serie 6 også men har så alt forlite tid til å se.. Tror jeg skal se litt nå jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 23. juni 2003 #32 Del Skrevet 23. juni 2003 Vinga/Janna: Er det Sydney Bristow (eller Jennifer Garner da) du har i avataren din nå? Hun er i alle fall DØDSKUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 24. juni 2003 #33 Del Skrevet 24. juni 2003 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 24. juni 2003 #34 Del Skrevet 24. juni 2003 Nå er Sidney borte for et par dager, så jeg er vikar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 24. juni 2003 #35 Del Skrevet 24. juni 2003 Du er vikar for Sydney? Heldiggrisen Kan du ikke hilse han Vaughn fra meg og si at han er søt da? Og at hvis ting blir for komplisert med Sydney, så er jeg alltids her og venter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 24. juni 2003 #36 Del Skrevet 24. juni 2003 Du er vikar for Sydney? Heldiggrisen Kan du ikke hilse han Vaughn fra meg og si at han er søt da? Og at hvis ting blir for komplisert med Sydney, så er jeg alltids her og venter da Du gikk glipp av et viktig punkt her, og det var at jeg et par timer i dag hadde bilde av mitt eget ansikt som avatar. (Dog noe redigert) Derfor vikar. Nå er Sydney tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 24. juni 2003 #37 Del Skrevet 24. juni 2003 ...og der fløy Sydney avgårde igjen.. travel jente det der. Jaja, vikaren får steppe inn et par timer til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 24. juni 2003 #38 Del Skrevet 24. juni 2003 Æsj, går jo glipp av alt som er gøy jo :evil: Men fint å ha Sydney tilbake igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 24. juni 2003 #39 Del Skrevet 24. juni 2003 Fort, fort Nala! Hva var det jeg skulle si til Vaughn?? Før Sydney kommer flaksende tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 24. juni 2003 #40 Del Skrevet 24. juni 2003 *hvisker* Si at jeg mer enn gjerne tar Sydneys plass hvis det blir for mye mikk-makk med henne. Jeg drar GJERNE til den restauranten i Roma med han. Og du, Sydneys vikar er visstnok ikke så verst hun heller. Kul avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå