Gå til innhold

Noen yrker som spesielt tiltrekker deg?

Gjest Ja jeg innrømmer det!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bare kom frem i lyset. Jeg vet at jeg ikke er den eneste :ler:

- Sivilingeniører: stabile, jordnære og solide, noen kanskje til og med romantiske og lidenskapelige

- Musikere: interessante, fine å være sammen med og ikke kjedelige

- Leger: vet ikke helt...kan være litt for radikale og litt sånn..."kroppsprimitiv humor" a'la sykehjem - ikke så tiltrekkende egentlig med myke menn

- Advokater: Ja, de er høyaktuelle! Men kan bli flinkere til å sjekke opp og være oppmerksom med damene!

- Siviløkonomer: tja...aktuelle men kanskje litt kjedelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som bruker kroppen sin,fagarbeidere. En snekker er aldri å forakte.

Menn i statusjobber som advokater og leger er ikke min stil. Piloter har jeg fått for meg er notorisk utro :lur:

Jeg synes kroppsarbeid er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sleipe, glætte økonomer.

Og snille, søte bibliotekarer.

Kanskje greit jeg er sammen med sistnevnte.

Æsj, de to typene kommer nederst på skalaen.

Foretrekker musikere, kunstnere - kreative yrker. En håndverker kan være sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går ikke i annen "uniform" enn dress. Men da jeg var 36 ble jeg underdirektør i et selskap i finansnæringen, og merket betydelig større interesse fra jentene. Er det da tittelen som tiltrekker? At man er leder? Eller er det tanken om høyere lønn?

Uansett, jeg er også veldig glad for at jenter har ulik smak. Utrolig ergelig hvis rørleggerne hadde tatt alle damene...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er den første til å innrømme det og jeg sier det gjerne.

Leger er noe av det mest sexy jeg vet om. Noen ganger vet jeg med meg selv at jeg nok aldri hadde sett to ganger på mannen uten den frakken, men jeg kan ikke noe for det. Piloter er heller ikke å forakte.

Bare kom frem i lyset. Jeg vet at jeg ikke er den eneste :ler:

Da har du ikke sett legen min :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En bonde vil jeg ha! En selvstendig, praktisk, sterk og nøyen mann.

Ola bonde - han fra jakten på kjærligheten? :erter:

Liker mannfolk i skitne arbeidsklær jeg! Håndtverkere generelt faktisk, men syntes også menn i legefrakk er flott!

Dress og slips+stresskoffert er ikke min stil.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns noen prester i full mundur kan være sexy også, men ikke predikanter og "slikt", de er bare sleipe.

Ellers har jeg merka meg at begravelsesagenter ofte er veldig sympatiske, hehe.

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_hm_*

Menn i forsvaret..mm....give it to me baby..! Menn som er ute i all slags vær, som må trene for å kjempe for folk og fedreland...brun i huden...kort i håret..klarer seg ute i skogen mutters alene en vinternatt.. tøffe barske menn med skikkelig skulderbredde.

Kunne aldri falt for en glatt økonomi-, juss- eller revisorgutt..disse er ofte fri for sosiale antenner og selvtillit (derfor må de kompensere med "fin" tittel.)

Ofte er de blitt lut i ryggen etter all lesingen, tynn i kroppen pga. manglende trening/kroppsarbeid...og tror at "bare bok kan gjøre en mann klok".

No-no..bedre å være streetsmart og sosialt oppegående.

Heller ikke en farmasøyt.. var innom apoteket her en dag, så ut som de hadde casual friday, for farmasøyten der gikk i sine egne private klær. Og han innfridde alle mine fordommer rundt hvordan en "kjedelig" farmasøyt er hjemme...strikka vest, fløyelsbukse og tykke briller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaptein på et cruiseskip, ja, det hadde vært noe! De er sikkert borte lenge av gangen, passer meg bra!

Til dere som liker snekkere; i dag så jeg en stilig kar med fullt arbeidsantrekk hos hudpleieren. Trodde han hadde vært der og fikset noe (jeg med mine fordommer), men neida, han hadde tatt en behandling til over 2000 kr. Stemmer ikke helt med imaget, men for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Da har du ikke sett legen min :ler:

:skratte:

Ikke min heller..

For min del er brannmenn og politimenn helt klart høyt på listen. Og PIRATER (ooo Johnny..) :lur:

Musikere stiller i en delt klasse, de må jo ha litt muskler, og det er litt for mangle pinglete menn der ute. Lucymannen er gitarist OG har brede skuldre. Det er bra!

Ellers liker jeg alle menn som kan danse! Med meg! Sukkh..

:rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...