Gå til innhold

Noen yrker som spesielt tiltrekker deg?

Gjest Ja jeg innrømmer det!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Menn som bruker kroppen sin,fagarbeidere. En snekker er aldri å forakte.

Menn i statusjobber som advokater og leger er ikke min stil. Piloter har jeg fått for meg er notorisk utro :lur:

Jeg synes kroppsarbeid er sexy.

Enig. Også brannmenn :wow: Vi hadde pipebrann en gang og det kom 4 stykker av de i full mundur, og så var jeg alt for redd til å se på dem noe :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Enig. Også brannmenn :wow: Vi hadde pipebrann en gang og det kom 4 stykker av de i full mundur, og så var jeg alt for redd til å se på dem noe :grine:

Opplevd noe liknende, man må heller tenke på dem etterpå ;) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskere innenfor et spennende felt, piloter, brannmenn... Ah! :gjeiper:

Samarbeider med menn i legefrakk daglig, og har funnet ut av at de er ganske så alminnelige. Økonomer og advokater ligger nederst på min liste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fotografer, eller generellt menn i kreative yrker...

Er gift med en fotograf og er også da kjent i miljøet rundt han, og det er mange tiltrekkende menn der gitt! De har en fantastisk humor og sjarme, som man vel må ha for å klare å kommunisere bra med all mulig slags mennesker gjennom jobben sin.

og så syns jeg det er litt sexy at de klarer å finne skjønnheten i nesten alt, når man se bildene deres. De får fram det beste i et hvert motiv. De kan gjøre en slitt murvegg vakker gjennom linsa si..

Ellers er det også en del sexy håndtverkere rundt omkring. Men også en del som er det helt motsatte.... Det er vel ingen regel om at de ikke skal vaske t-skjorta før de vasker buksa??? Stiiiiinky!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den uniformsfetishen har je aldri skjønt noe av. Gutter i uniform ser glatte ut.

Gi meg en håndtverker eller en musiker av den litt rocka typen. Liker ikke fløtepuser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser til min store skuffelse at ingen nevnte fysikere. :-( Og jeg som har levd under illusjonen at vi var superpopulære. :-)

Merker meg at det stort sett er jenter som har svart. Tror ikke vi menn er like opptatte av hvilket yrke jenta har. Hun kan like gjerne være lege som sykepleier, advokat, butikkmedarbeider eller hva det måtte være (og fysiker, selvsagt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambulansepersonell og brannmenn er nok min favoritt etterfulgt av håndtverkere. Holder for tiden på med utvendig opppussing av huset og har tre snasne snekkere valsende rundt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser til min store skuffelse at ingen nevnte fysikere. :-( Og jeg som har levd under illusjonen at vi var superpopulære. :-)

Vel, jeg kjenner en fysiker som er brennheit...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strykebrett

Fysiker kunne jeg lett ha gått for!

Syns generelt det er tiltrekkende med menn som har lik eller mer utdanning enn meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_gjest_*

Typen er for tiden i militæret, det er absolutt ingen ulempe :lur:

Han jobber med vedlikehold av lastebiler og sånt der, og kommer hjem og lukter bensin og olje og alt det der, det er noe av det deiligste jeg vet!

Heavy metal-musikere, særlig trommiser... *sukk*

Det betyr altså at jeg tenner på yrker min kjære representerer - tro hva som kom først?

En annen ting er generelt yrker som krever mye intelligens.

Ellers har jeg en kjekk og utrolig hyggelig og morsom pilotvenn å gi bort til passende kjæreste, hvis noen er interessert? Han flyr til og med Luftambulansen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære er snekkar og det har eg alltid syns er sexy! Litt skitne arbeidsklede, kraftkar og skikkelige arbeidsneva? Me like!! :sjarmor:

Ellers må eg henge meg på pilot. Er ei sann lykke å vandre rundt på flyplassane!

undertegner denne! :)

min samboer er også snekker, det hjalp mye det når han kom med snekker klærne, skitne hender og litt matcho når vi var på dater'n.

Me like!! :rødme:

hater heller ikke brannmenn og poltimenn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...