Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 4. desember 2008 #61 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg liker prostituerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 4. desember 2008 #62 Del Skrevet 4. desember 2008 Menn som bruker kroppen sin,fagarbeidere. En snekker er aldri å forakte. Menn i statusjobber som advokater og leger er ikke min stil. Piloter har jeg fått for meg er notorisk utro Jeg synes kroppsarbeid er sexy. Enig. Også brannmenn Vi hadde pipebrann en gang og det kom 4 stykker av de i full mundur, og så var jeg alt for redd til å se på dem noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. desember 2008 #63 Del Skrevet 4. desember 2008 Enig. Også brannmenn Vi hadde pipebrann en gang og det kom 4 stykker av de i full mundur, og så var jeg alt for redd til å se på dem noe Opplevd noe liknende, man må heller tenke på dem etterpå hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2008 #64 Del Skrevet 4. desember 2008 Forskere innenfor et spennende felt, piloter, brannmenn... Ah! :gjeiper: Samarbeider med menn i legefrakk daglig, og har funnet ut av at de er ganske så alminnelige. Økonomer og advokater ligger nederst på min liste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #65 Del Skrevet 5. desember 2008 F 16 piloter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest farge Skrevet 5. desember 2008 #66 Del Skrevet 5. desember 2008 F 16 piloter Enig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #67 Del Skrevet 5. desember 2008 Fotografer, eller generellt menn i kreative yrker... Er gift med en fotograf og er også da kjent i miljøet rundt han, og det er mange tiltrekkende menn der gitt! De har en fantastisk humor og sjarme, som man vel må ha for å klare å kommunisere bra med all mulig slags mennesker gjennom jobben sin. og så syns jeg det er litt sexy at de klarer å finne skjønnheten i nesten alt, når man se bildene deres. De får fram det beste i et hvert motiv. De kan gjøre en slitt murvegg vakker gjennom linsa si.. Ellers er det også en del sexy håndtverkere rundt omkring. Men også en del som er det helt motsatte.... Det er vel ingen regel om at de ikke skal vaske t-skjorta før de vasker buksa??? Stiiiiinky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 5. desember 2008 #68 Del Skrevet 5. desember 2008 Den uniformsfetishen har je aldri skjønt noe av. Gutter i uniform ser glatte ut. Gi meg en håndtverker eller en musiker av den litt rocka typen. Liker ikke fløtepuser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. desember 2008 #69 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hmmm, tror jeg slutter meg til nerdebeundrerne jeg . Endret 5. desember 2008 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 6. desember 2008 #70 Del Skrevet 6. desember 2008 En dansk baker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 7. desember 2008 #71 Del Skrevet 7. desember 2008 Ser til min store skuffelse at ingen nevnte fysikere. :-( Og jeg som har levd under illusjonen at vi var superpopulære. :-) Merker meg at det stort sett er jenter som har svart. Tror ikke vi menn er like opptatte av hvilket yrke jenta har. Hun kan like gjerne være lege som sykepleier, advokat, butikkmedarbeider eller hva det måtte være (og fysiker, selvsagt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lommerusk Skrevet 7. desember 2008 #72 Del Skrevet 7. desember 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 7. desember 2008 #73 Del Skrevet 7. desember 2008 Ambulansepersonell og brannmenn er nok min favoritt etterfulgt av håndtverkere. Holder for tiden på med utvendig opppussing av huset og har tre snasne snekkere valsende rundt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 7. desember 2008 #74 Del Skrevet 7. desember 2008 Ser til min store skuffelse at ingen nevnte fysikere. :-( Og jeg som har levd under illusjonen at vi var superpopulære. :-) Vel, jeg kjenner en fysiker som er brennheit... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ilcrappo Skrevet 7. desember 2008 #75 Del Skrevet 7. desember 2008 Vel, jeg kjenner en fysiker som er brennheit... Kjenner vi hverandre?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 8. desember 2008 #76 Del Skrevet 8. desember 2008 Fysiker kunne jeg lett ha gått for! Syns generelt det er tiltrekkende med menn som har lik eller mer utdanning enn meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 9. desember 2008 #77 Del Skrevet 9. desember 2008 Kjenner vi hverandre?! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 10. desember 2008 #78 Del Skrevet 10. desember 2008 Typen er for tiden i militæret, det er absolutt ingen ulempe Han jobber med vedlikehold av lastebiler og sånt der, og kommer hjem og lukter bensin og olje og alt det der, det er noe av det deiligste jeg vet! Heavy metal-musikere, særlig trommiser... *sukk* Det betyr altså at jeg tenner på yrker min kjære representerer - tro hva som kom først? En annen ting er generelt yrker som krever mye intelligens. Ellers har jeg en kjekk og utrolig hyggelig og morsom pilotvenn å gi bort til passende kjæreste, hvis noen er interessert? Han flyr til og med Luftambulansen =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. desember 2008 #79 Del Skrevet 10. desember 2008 Håndverkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2008 #80 Del Skrevet 10. desember 2008 Min kjære er snekkar og det har eg alltid syns er sexy! Litt skitne arbeidsklede, kraftkar og skikkelige arbeidsneva? Me like!! Ellers må eg henge meg på pilot. Er ei sann lykke å vandre rundt på flyplassane! undertegner denne! min samboer er også snekker, det hjalp mye det når han kom med snekker klærne, skitne hender og litt matcho når vi var på dater'n. Me like!! :rødme: hater heller ikke brannmenn og poltimenn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå