Gå til innhold

Noen yrker som spesielt tiltrekker deg?

Gjest Ja jeg innrømmer det!

Anbefalte innlegg

kunstnere vekker interessen min, og dansere, musikere. :)

Kreative sjeler er ett pluss, så absolutt.

Yrker som har med kultur å gjøre er også interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg pleier å falle for menn som heller mot myke yrker; kultur (inkludert bibliotek og baki media), omsorg og kreative yrker. Det er vel den typen mann som oftest har felles interesser og verdier som meg, på godt og vondt. "Fornuftige" menn som økonomer, sivilingeniører o.l har jeg aldri falt for eller hatt ordentlig kjemi med - litt dumt, egentlig særlig om det er basert på mine egne fordommer og ikke egentlige forskjeller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi

Ambulansepersonell :rødme:

samme her!!! have a thing about them, or some of them. . . rettere sagt;)

hadde en episode m en kjekk anbulansearbeider. . .på jobb hin dagen. han var nam og kjemien/spenningen mellom oss var til å ta og føle på. meget hot. aldri opplevd noe sånt før så synd jeg ikke har noe navn, info ol. umulig å finne, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bra vi har forskjellig smak.

Liker karene i forsvaret og anleggsgutter. Bibliotekarer må vel være blandt de som kommer nederst på lista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bra vi har forskjellig smak.

Liker karene i forsvaret og anleggsgutter. Bibliotekarer må vel være blandt de som kommer nederst på lista.

Enig i det. Tenk om alle likte det samme- grøss og gru.

Så jeg tror jeg foretrekker bibliotekarer over anleggsgutter. :ler:

Ellers er det noe med kombinasjonen strøm og menn som jeg liker. Bedre enn feks gartnere - hm- ikke tenning der. Men en brun slåttekar med ljå og snekkerbukse er ikke så verst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trulte_*
samme her!!! have a thing about them, or some of them. . . rettere sagt;)

hadde en episode m en kjekk anbulansearbeider. . .på jobb hin dagen. han var nam og kjemien/spenningen mellom oss var til å ta og føle på. meget hot. aldri opplevd noe sånt før så synd jeg ikke har noe navn, info ol. umulig å finne, vel?

Hehe:p Kommer jo litt ann på hvordan setting du møtte han i da. Jobber du på sykehus kan han vel godt komme tilbake en dag:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir som oftest veldig tiltrukket av mennesker som brenner for det de driver med. Krever det spesielle skillz (av ulike slag) så er jeg med fullstendig.

Nerder (uansett hva de nerder på!) er heite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle det være et "yrke" som tiltrekker meg så må det bli type arbeidskar: snekker, elektrikker, montører i "uniform".

Jeg tenker ikke noe over politimenn, brannmenn, leger og slikt.. Det syns ikke jeg er tiltrekkende. Gi meg "gutten på gulvet" istedet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rørleggergutten min tiltrekker meg :gjeiper: :rødme:

Er ikke noe rørleggersprekk her i gården altså :P

Ellers liker jeg uniformer av alle slag egentlig, fra politi til snekkere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndverkere så klart. Og brannmenn.

Jeg kjenner forrsten en pilot. Kjempekjekk, men har har problemer med å skaffe seg kjæreste fordi veldig mange kvinner ser på det som et risikoyrke, de tør ikke binde seg til en med en slik jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...