Gjest Ja jeg innrømmer det! Skrevet 24. november 2008 #1 Del Skrevet 24. november 2008 Jeg er den første til å innrømme det og jeg sier det gjerne. Leger er noe av det mest sexy jeg vet om. Noen ganger vet jeg med meg selv at jeg nok aldri hadde sett to ganger på mannen uten den frakken, men jeg kan ikke noe for det. Piloter er heller ikke å forakte. Bare kom frem i lyset. Jeg vet at jeg ikke er den eneste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #2 Del Skrevet 24. november 2008 Det er ikke mannen dere tenner på eller yrke. Det er uniformen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ja jeg innrømmer det! Skrevet 24. november 2008 #3 Del Skrevet 24. november 2008 Det er ikke mannen dere tenner på eller yrke. Det er uniformen Ja ok. Uniformen da. samme det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 24. november 2008 #4 Del Skrevet 24. november 2008 En pilot tar jeg usett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trulte_* Skrevet 24. november 2008 #5 Del Skrevet 24. november 2008 En pilot tar jeg usett. hihi Ambulansepersonell :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiit Skrevet 24. november 2008 #6 Del Skrevet 24. november 2008 Gi meg en real politimann!! (med uniform, så klart...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trulte_* Skrevet 24. november 2008 #7 Del Skrevet 24. november 2008 Gi meg en real politimann!! (med uniform, så klart...) Er forresten veldig enig der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shady Lady Skrevet 25. november 2008 #8 Del Skrevet 25. november 2008 Er forresten veldig enig der også Min kjære er snekkar og det har eg alltid syns er sexy! Litt skitne arbeidsklede, kraftkar og skikkelige arbeidsneva? Me like!! Ellers må eg henge meg på pilot. Er ei sann lykke å vandre rundt på flyplassane! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 25. november 2008 #9 Del Skrevet 25. november 2008 Har en lei uvane med å bli tiltrukket av musikere.. Alle mine ekser har vært det og det har ikke funka spesielt bra til nå, så kanskje jeg skal ta til meg noen av de tipsene som kommer her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #10 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg tar en søt nerd når som helst Dongeribukse og t-skjorte er den "uniformen" jeg synes er aller mest sexy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polarbear Skrevet 25. november 2008 #11 Del Skrevet 25. november 2008 Den søte snille, litt sjenerte studentgutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #12 Del Skrevet 25. november 2008 gi meg en pilot og en politimann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #13 Del Skrevet 25. november 2008 Brannmenn, især når de kommer stormende og redder oss (bor i utsatt bygård) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lamia Lenis Skrevet 25. november 2008 #14 Del Skrevet 25. november 2008 Brannmenn ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #15 Del Skrevet 25. november 2008 Brannmenn. Trommis. Gitarist. Bassist. Vokalist. KUNSTNERE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 25. november 2008 #16 Del Skrevet 25. november 2008 Grensejegere og F16 flygere. Ahhhhh.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 25. november 2008 #17 Del Skrevet 25. november 2008 Mannen er lege - gjør ikke noe det! Men nå pleier han ikke ha "lege klær" på hjemme da, men TANKEN på at han er lege er temmelig...COOL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 25. november 2008 #18 Del Skrevet 25. november 2008 Sleipe, glætte økonomer. Og snille, søte bibliotekarer. Kanskje greit jeg er sammen med sistnevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrington Skrevet 25. november 2008 #19 Del Skrevet 25. november 2008 Menn i forsvaret.... Gjerne i gallauniform Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 25. november 2008 #20 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg tar en søt nerd når som helst Den søte snille, litt sjenerte studentgutten Og snille, søte bibliotekarer. Nam!!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå