Gå til innhold

For Stor?


Gjest Gjest_hilde_*

Anbefalte innlegg

Kjære vene,du må da ikke skrive FOR stor. Det er det samme som å si at mannen har et problem og da kan han få problemer i forhold til egen seksualitet,må vite.

Et slikt innlegg blir å regne som å trakkasere mannen,men det gjør jo alltid kvinner........

Noen som er bitre her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Beth_*
For stor? Farlig? Du er super heldig jo! Gud noe så deilig. Blir kåt bare av å tenke på det!

Hehe jeg tenkte nøyaktig det samme. Her er det bare å nyyyte! En stor kuk.....tykk.....mmmm :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke moro å avvise den kjekke mannen foran seg fordi han er for stor, men det har jeg dessverre måtte gjøre enkelte ganger. Jeg er ikke stor nok til å ta dem imot. Om man klarer å ta det imot, tviler jeg på at det er skadelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_hanne-mor_*
Hei

Jeg lurer på om det er farlig/skadelig å hvere sammen med en mann med for stor

penis? har trofet en kjek mann som har et veldig stort utstyr:-) Den er 20 cm å

veldig tykk.Kjempefin....Men jeg får litt vondt når vi er sammen,må nesten holde han igjen litt.Han vil gjerne ha den langt inn også....Jeg føler jeg nesten får vondt i eggestokkene når vi holder på:-)Jeg er 173 cm. høy,men hvet ikke om det har noe å si. Har hvert sammen med menn som har 16-17 cm. før. Hadde ikke dette problemet da. Men det jeg lurer på er om dette kan hvere skadelig for meg,ettersom jeg får vondt i underlivet etterpå?

Har andre opplevd dette også?

Hei Hilde!

Rart jeg fant denne tråden.,føler jeg må svare på denne.Kunne vært skrevet av meg for en tid tilbake.JA, jeg har opplevd dette, vi er flere..det er IKKE skadelig

Ikke moro,(i starten av forholdet iallefall når det er sånn),ikke for han heller i mitt tilfelle.Jeg holdt på å avvise min nåværede mann når jeg så hans store "dinglefant første gangen.Hans størrelse virket først bare skremmende på meg og de to første gangene vi prøvde fikk vi det ikke til noen av oss rett og slett.Han fikk ikke nok ereksjon og jeg var altfor anspent.

Men jeg likte han så godt og jo mer jeg tenkte på han(seksuelt) imellom vi møttes,jo mer spennende og tent ble jeg på det som var det spesielle med han,nemlig hans veldig store penis.Jeg syntes den var,(og er), veldig flott og fascinerende, og jeg ble litt mer nysjerrig på den.

Jeg tror nemlig noe av dette ligger litt på det mentale.Vi må tørre og ville gi oss helt hen på en måte.

Syns det høres rart ut at noen må avvise menn.Vagina er jo svært fleksibel og tøyelig!

Dette fikk jeg iallefall erfare,og ble kjent med kroppen min på en litt ny måte.Jeg var svært våt, det er viktig,så holder jeg han litt tilbake,dvs, jeg holder litt tak i penis for å hjelpe han da ereksjonen er litt halvfast,men samtidig har jeg litt kontroll.

Så er det å venne seg til følelsen av en kraftig penetrering hvor skjeden tøyes og utvides maksimalt. Gjør dette svært rolig slik at du opplever dette som en seksuell nytelse som nesten kan være på smertegrensen men da kan det også føles så sterkt.

Riktig som Nienna sier at hvis skjeden utvides maksimalt hver gang så kan musklne bli litt slappe og knipeøvelser er bra men sånn i starten av forholdet tror jeg du skal vente med det.Jeg måtte iallefall lære meg å være fullstendig avslappet og åpen for å kunne romme han.(Jeg "øvde" meg faktisk på å tøye litt mellom de første gangene vi var sammen).

Til slutt vil jeg fortelle at jeg oppsøkte gynekolog etter en tid fordi jeg var usikker.Følte meg øm og sliten i underlivet etter sexen.Som du skriver akkurat som vondt i eggstokkene.

Men hun sa at det var helt normalt i sånne tilfeller og helt ufarlig. Så lenge jeg hadde det godt under sexen så skulle vi bare nyte dyp penetrering.

Lykke til! Håper dette kan være til hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...