Gå til innhold

For Stor?


Gjest Gjest_hilde_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hilde_*

Hei

Jeg lurer på om det er farlig/skadelig å hvere sammen med en mann med for stor

penis? har trofet en kjek mann som har et veldig stort utstyr:-) Den er 20 cm å

veldig tykk.Kjempefin....Men jeg får litt vondt når vi er sammen,må nesten holde han igjen litt.Han vil gjerne ha den langt inn også....Jeg føler jeg nesten får vondt i eggestokkene når vi holder på:-)Jeg er 173 cm. høy,men hvet ikke om det har noe å si. Har hvert sammen med menn som har 16-17 cm. før. Hadde ikke dette problemet da. Men det jeg lurer på er om dette kan hvere skadelig for meg,ettersom jeg får vondt i underlivet etterpå?

Har andre opplevd dette også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som Ulla sa, pass på å være våt nok, eventuelt skader det absolutt ikke å bruke glidemiddel for å være sikker. Og, bare for å slenge på ett ekstra råd, så vil jeg anbefale deg å bedrive knipeøvelser. Når han strekker deg maksimalt hver gang er det lett for at musklene bare blir slappe, og det er mindre praktisk. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være våt nok er en ting, men det er viktig med lang oppvarming for at musklene og alt skal være klart for å møte "utfordringen".

Og ellers er det jo bare til å fortelle ham at du trenger litt mer tid før penetrering/bunning, fordi han er så stor. Det skal jo være en god opplevelse for begge, ikke bare ham.

Jeg hadde en ons med en fyr på den str, følte meg gjennomhullet dagen etter, men det var fordi grunnet alkohol var jeg ikke våt eller kåt nok.

Bare snakk med ham om det så går det nok fint ;)

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hilde_*
Som Ulla sa, pass på å være våt nok, eventuelt skader det absolutt ikke å bruke glidemiddel for å være sikker. Og, bare for å slenge på ett ekstra råd, så vil jeg anbefale deg å bedrive knipeøvelser. Når han strekker deg maksimalt hver gang er det lett for at musklene bare blir slappe, og det er mindre praktisk. =)

Hva mener du med å trekke?Har ikke hvert i gemet så lenge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første kjæreste var diger... Jeg gikk til helsesøster og trodde det var noe galt med meg fordi det gjorde så utrolig vondt å ha sex med ham. Når det ble slutt og jeg hadde andre partnere gjorde det ikke vondt overhodet.

Men så hadde jeg sex med den første kjæresten min igjen i fjor (vi tullet litt og gikk litt tilbake til hverandre) og da gjorde det grusomt vondt igjen.

Jeg er nesten litt glad for at det ikke ble meg og han til slutt, da måtte jeg jo hatt så vond sex resten av livet, hehe :roll:

For ordens skyld har jeg -ingen- problemer med å bli våt nok, nesten tvert i mot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_hilde_*
Min første kjæreste var diger... Jeg gikk til helsesøster og trodde det var noe galt med meg fordi det gjorde så utrolig vondt å ha sex med ham. Når det ble slutt og jeg hadde andre partnere gjorde det ikke vondt overhodet.

Men så hadde jeg sex med den første kjæresten min igjen i fjor (vi tullet litt og gikk litt tilbake til hverandre) og da gjorde det grusomt vondt igjen.

Jeg er nesten litt glad for at det ikke ble meg og han til slutt, da måtte jeg jo hatt så vond sex resten av livet, hehe :roll:

For ordens skyld har jeg -ingen- problemer med å bli våt nok, nesten tvert i mot.

Jeg blir så våt ,at jeg synes nesten der er litt flaut.......liker gutter det at jenter blir så våte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt det samme problemet her. Det gjør ikke vondt hele tiden, men spesielt hvis jeg rir han, da kan han komme litt for langt inn, og det gjør ufattelig vondt. Så det er nok bare å finne ut hvilke stillinger som passer best. Vi har en liten lommeutgave av Kama Sutra, hvor det står ganske greit beskrevet om hver stilling, og hvordan de egner seg til penis-str.

Jeg tviler på at det er særlig farlig, har hørt om ei som "skada" seg på et slikt tilfelle, måtte til legevakten, men ingen katastrofe, ble helt fin igjen=p

Lykke til! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest_mann
Jeg blir så våt ,at jeg synes nesten der er litt flaut.......liker gutter det at jenter blir så våte?

Jeg tror jeg kan snakke for (så godt som) samtlige menn når jeg sier at det er noe vi absolutt liker. Alle liker at andre tenner på oss og det å bli våt er jo ett fysisk tegn på kåtheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med å trekke?Har ikke hvert i gemet så lenge:-)

Regner med du mente "strekke".

Se for deg skjeden din som ett gummistrikk. Den har en max-størrelse, større enn det blir den bare ikke. Om du holder strikket på den max-størrelsen over lengre tid, ofte, så vil max-størrelsen være eneste størrelse, det blir slapt, og er ikke lenger like elastisk. Det er det som skjer med skjeden din (grovt forklart, og ikke helt nøyaktig. Skjeden din kommer neppe til å bli så slapp.), dersom du ikke bedriver knipeøvelser som holder musklene ved like.

Knipeøvelser er rimelig lett med litt øvelse. For å finne riktig muskel å stramme, stopp strålen når du tisser. Tho, så snart du har funnet riktig muskel, slutt med det. Det er visst skadelig på ett eller annet vis. 3 ganger til dagen, 10 repetisjoner hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hilde_*
Jeg tror jeg kan snakke for (så godt som) samtlige menn når jeg sier at det er noe vi absolutt liker. Alle liker at andre tenner på oss og det å bli våt er jo ett fysisk tegn på kåtheten.

Takk for erlig svar:-)

Nå skal jeg heller vere stolt av det og ikke flau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene,du må da ikke skrive FOR stor. Det er det samme som å si at mannen har et problem og da kan han få problemer i forhold til egen seksualitet,må vite. :kjefte:

Et slikt innlegg blir å regne som å trakkasere mannen,men det gjør jo alltid kvinner........ :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene,du må da ikke skrive FOR stor. Det er det samme som å si at mannen har et problem og da kan han få problemer i forhold til egen seksualitet,må vite. :kjefte:

Et slikt innlegg blir å regne som å trakkasere mannen,men det gjør jo alltid kvinner........ :filer:

Men han er jo "for stor" for henne! Er da en ærlig sak om han er stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene,du må da ikke skrive FOR stor. Det er det samme som å si at mannen har et problem og da kan han få problemer i forhold til egen seksualitet,må vite. :kjefte:

Et slikt innlegg blir å regne som å trakkasere mannen,men det gjør jo alltid kvinner........ :filer:

Åneida! Å være FOR stor er bare positivt det, kjempekompliment. Alle jenter vil ha det så stort som mulig, det vet da ALLE! FOR liten derimot.... Det skal man ikke si. Fysj og fy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så våt ,at jeg synes nesten der er litt flaut.......liker gutter det at jenter blir så våte?

Ja, så lenge det er stramt også. Våt + vid = utrolig dårlig kombo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan han ikke ta litt hensyn til deg, til du har blitt god og varm?

Vi har det samme problemet (jeg er samme antall cm som kjæresten din), og så lenge jeg begynner forsiktig, pleier det hele å gå seg til veldig bra. Om jeg gasser på og bunner fra første inntrykk, er det visstnok ikke så veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han er jo "for stor" for henne! Er da en ærlig sak om han er stor.

Nei og nei,du misforstår jo helt. Det er ikke mannen som er for stor. Mannen er perfekt og kvinner har ikke noe med å legge seg opp i størrelse på menn.

Det er nemlig kvinnen her som har problemet,hun er nemlig for trang!

Å si til en kvinne at hun er trang er et kompliment,men at en mann er for stor,nei vet du,det blir helt feil :lete:

Altså,det er ikke lov å si at en mann er stor. Det er ikke lov å finne en "normal" for menn,og gud forby om du sier at han er liten.

Når det gjelder kvinner derimot er det fritt frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei,du misforstår jo helt. Det er ikke mannen som er for stor. Mannen er perfekt og kvinner har ikke noe med å legge seg opp i størrelse på menn.

Det er nemlig kvinnen her som har problemet,hun er nemlig for trang!

Å si til en kvinne at hun er trang er et kompliment,men at en mann er for stor,nei vet du,det blir helt feil :lete:

Altså,det er ikke lov å si at en mann er stor. Det er ikke lov å finne en "normal" for menn,og gud forby om du sier at han er liten.

Når det gjelder kvinner derimot er det fritt frem.

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar litt tid før du har vent deg til størrelsen hans. Det er viktig med et godt forspill og at du er helt avslappet. Jeg har ofte pleid å starte på topp, slik at jeg kan styre hvor langt ned på hans penis jeg går. Etter å ha knullet litt har jeg videt meg ut, og så kan han ta meg nesten som han vil... Men han må være forsiktig med å gå helt til bunns, det er ikke noe godt hvis han støter mot livmormunnen. :-S Ikke gjør det hvis det er vondt, ta heller en pause og kos og kjæl med hverandre til du er skikkelig kåt og våt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...