Gjest dorian Skrevet 18. juni 2003 #21 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei, Alex! Ja, jeg husker deg godt, jeg. Tror til og med jeg postet en link til en diskusjon vi hadde på gamleforumet, for ikke så lenge siden. Men at du var hunkjønn visste jeg ikke? Jaja, er ikke alltid jeg får med meg alle nyansene Velkommen tilbake uansett! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #22 Del Skrevet 18. juni 2003 Hei Dorian :D , Så du trodde njeg var en mann :o , og jeg som synes jeg flørtet masse med deg , Hm må kanskje jobbe litt mer med sjekketriksene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 18. juni 2003 #23 Del Skrevet 18. juni 2003 Velkommen tilbake!!! Du var nok også her før min tid, men ser fram til å bli kjent med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 18. juni 2003 #24 Del Skrevet 18. juni 2003 Velkommen tilbake Jeg kjenner deg heller ikke, men ser fram til å høre mer fra deg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 18. juni 2003 #25 Del Skrevet 18. juni 2003 Haha Ja, når sant skal sies så husker jeg ikke helt hva jeg tenkte. Var vel i min egen verden, tenker jeg Men jeg har altså en kompis som heter Alex, så da ble det vel slik at jeg forbinder navnet med gutter. dorian - hadde problemer med Væren også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 20. juni 2003 #26 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg nokså fersk her på kg - så jeg husker deg ikke - men jeg vil alikevel få ønske deg velkommen tilbake ...... Og så var det jo greit å få oppklart underveis i tråden at du er jente ....sikkert til mennenes skuffelse - de såg vel for seg en av dem *ler*......forresten - vet du om det er noen englefester på gang? Tror det er en stund nå siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå