Gjest Anonymous Skrevet 17. juni 2003 #1 Del Skrevet 17. juni 2003 I'm back :D , etter nesten 1 1/2 år borte fra KG. Det er nok ikke så mange av de andre gamle gode brukerne her men Tusenfryd og Dorian huskre meg kanskje ( eller kanskje ikke :oops: ) uannsett ville jeg bare melde min tilbakekomst og vil også nå ta opp i gjen min stilling som menighetssekretær i de lystige engler , så jeg forsatt hadde jobben. Desverre er det noen andre som har tatt nikket mitt siden jeg forsvant . Uansett , deilig å være tilbake . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 17. juni 2003 #2 Del Skrevet 17. juni 2003 Welcome back then :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 17. juni 2003 #3 Del Skrevet 17. juni 2003 .....ja... ...hvorfor ikke?? velkommen tilbake i varmen, da, uansett hvem du er....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 17. juni 2003 #4 Del Skrevet 17. juni 2003 Hei Alex den gamle. Er det en ekstra M i nicket ditt med vilje, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 17. juni 2003 #5 Del Skrevet 17. juni 2003 Ja, Alex, hils på: Starfish - "den ivrige korrekturleser...." *hehe - kan være nyttig til tider......hehe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 17. juni 2003 #6 Del Skrevet 17. juni 2003 MmmMmmMMMmMmmMm ... Velkommen, isåfall ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 17. juni 2003 #7 Del Skrevet 17. juni 2003 Hei hopp :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 17. juni 2003 #8 Del Skrevet 17. juni 2003 Velkommen tilbake da. vil også nå ta opp i gjen min stilling som menighetssekretær i de lystige engler ' date=' så jeg forsatt hadde jobben. [/quote'] Du har tydligvis satt spor etter deg siden ingen andre har blitt funnet verdig den jobben mens du var borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 17. juni 2003 #9 Del Skrevet 17. juni 2003 Velkommen! Her trengs det mange mannfolk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 17. juni 2003 #10 Del Skrevet 17. juni 2003 Her trengs det mange mannfolk... Trodde Alex var kvinne, jeg.... :oops: Jaja, velkommen tilbake uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 17. juni 2003 #11 Del Skrevet 17. juni 2003 anafugia da. Jeg bare lurte. Noen skriver jo nickene sine med "feil" med vilje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 17. juni 2003 #12 Del Skrevet 17. juni 2003 anafugia da. Jeg bare lurte. Noen skriver jo nickene sine med "feil" med vilje. ...hehe...vet det, bare erter deg litt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 17. juni 2003 #13 Del Skrevet 17. juni 2003 Velkommen til deg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 17. juni 2003 #14 Del Skrevet 17. juni 2003 Du er anmeldt til dyrevernet' date=' da det er kommet inn informasjon om at du sitter på musa di. Husk at alle dyr har krav på luft og regelmessig mosjon.[/quote'] den var god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 17. juni 2003 #15 Del Skrevet 17. juni 2003 Kan ikke huske deg jeg..... :oops: ,men velkommen likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #16 Del Skrevet 18. juni 2003 takk for velkomsthilsner. Det er naturligvis lagt merke til at det første jeg klarer å gjøre når jeg kommer tilbake er å dumme meg litt ut :oops: . Ble litt overivrig med m'ene på tastaturet. Jeg er nok hunnkjønn jeg ja, og Barbie jeg var nok lenge før din tid som bruker, men takk for hilsen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. juni 2003 #17 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg husker deg fra den tiden jeg smugleste på KG! Vælkømmin tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. juni 2003 #18 Del Skrevet 18. juni 2003 Ja nå er jeg spent på ditt første innlegg gamle Alex! Kom igjen - vis deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #19 Del Skrevet 18. juni 2003 Bruker litt tid på og bli varm i trøya og bli kjent her inne. Må si det er morsomt og (litt trist) og se hvordan KG har utviklet seg på denne tiden. Synes det er litt fasinerende at noen personner forsatt har så mye innflytelse her inne, at menesker forsatt gidder å hisse seg opp så til de grader av enkelt individer her , er helt utrolig , men jeg gjorde det jo også selv i begynnelsen. :oops: Men at noen enkelte også klarer og provosere og ikke minst underholde en hel nettside så lenge tar jeg av meg hatten for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 18. juni 2003 #20 Del Skrevet 18. juni 2003 Velkommen tilbake, Alex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå