Gå til innhold

Hei. Har kommet tilbake jeg

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

I'm back :D , etter nesten 1 1/2 år borte fra KG. Det er nok ikke så mange av de andre gamle gode brukerne her men Tusenfryd og Dorian huskre meg kanskje ( eller kanskje ikke :oops: ) uannsett ville jeg bare melde min tilbakekomst og vil også nå ta opp i gjen min stilling som menighetssekretær i de lystige engler :briller: , så jeg forsatt hadde jobben. Desverre er det noen andre som har tatt nikket mitt siden jeg forsvant :( . Uansett , deilig å være tilbake .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Alex den gamle.

Er det en ekstra M i nicket ditt med vilje, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Alex, hils på:

Starfish - "den ivrige korrekturleser...."

*hehe - kan være nyttig til tider......hehe*

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake da.

vil også nå ta opp i gjen min stilling som menighetssekretær i de lystige engler :briller: ' date=' så jeg forsatt hadde jobben. [/quote']

Du har tydligvis satt spor etter deg siden ingen andre har blitt funnet verdig den jobben mens du var borte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her trengs det mange mannfolk... :ler:

Trodde Alex var kvinne, jeg.... :oops:

Jaja, velkommen tilbake uansett.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anafugia da.

Jeg bare lurte. Noen skriver jo nickene sine med "feil" med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anafugia da.

Jeg bare lurte. Noen skriver jo nickene sine med "feil" med vilje.

...hehe...vet det, bare erter deg litt.....

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er anmeldt til dyrevernet' date=' da det er kommet inn informasjon om at du sitter på musa di. Husk at alle dyr har krav på luft og regelmessig mosjon.[/quote']

:ler::ler::ler:

den var god

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

takk for velkomsthilsner. Det er naturligvis lagt merke til at det første jeg klarer å gjøre når jeg kommer tilbake er å dumme meg litt ut :oops: . Ble litt overivrig med m'ene på tastaturet.

Jeg er nok hunnkjønn jeg ja, og Barbie jeg var nok lenge før din tid som bruker, men takk for hilsen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Bruker litt tid på og bli varm i trøya og bli kjent her inne. Må si det er morsomt og (litt trist) og se hvordan KG har utviklet seg på denne tiden.

Synes det er litt fasinerende at noen personner forsatt har så mye innflytelse her inne, at menesker forsatt gidder å hisse seg opp så til de grader av enkelt individer her , er helt utrolig , men jeg gjorde det jo også selv i begynnelsen. :oops: Men at noen enkelte også klarer og provosere og ikke minst underholde en hel nettside så lenge tar jeg av meg hatten for :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...