Gå til innhold

Menn som hater slikking

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg hadde en kjæreste en gang som synes slikking var ekkelt. Han bare klarte ikke å få seg til å gjøre det.

Han til og med sa det rett ut at han synes lukten er så fæl at han kom til å spy om han gjorde det.

Har hatt mange kjærester etter han, og forøvrig har ingen av disse klaget, de har likt å gjøre det.

Er det vanlig at en mann synes dette???? Eller var han helt rar? Er det flere som har vært bort i lignende? :o :evil: :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har sikkert hatt en traumatisk opplevelse før deg.. eller? Eller er det en liten mulighet for at du kanskje lukter ille.. bare de andre ikke har hatt guts til å si det?

Uansett, du burde hatt respektert valget hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Han har sikkert hatt en traumatisk opplevelse før deg.. eller? Eller er det en liten mulighet for at du kanskje lukter ille.. bare de andre ikke har hatt guts til å si det?

Uansett, du burde hatt respektert valget hans.

Jeg skal overse denne kommentaren... har fått for det meste positive lukt kommentarer... har også spesielt spurt etter dette om jeg lukter vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert hatt en traumatisk opplevelse før deg..

Jeg tror det kan ligge noe i dette. Jeg har en kamerat som fikk helt avsmak av å slikke etter ei dame han var sammen med. Hun luktet vist så vondt der nede. Nå klarer han ikke å slikke den nye dama si, uten at hun er nydusjet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei, jeg tror han faktisk bare syns det var ekkelt.

Jeg var jomfru når jeg ble sammen med ham og har foresten aldri hatt noen form for kjønns sykdommer så han burde ha lite å klage på.

Han likte forresten ikke å bli sugd heller, når jeg tenker etter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

En bekjent av meg er gynekolog og han kan fortelle om flotte unge jenter som kommer til undersøkelse, kler av seg, legger seg på benken og lukten er så ille at tapeten krøller seg på veggene....

Mange jenter kan ikke dette med intimhygiene så det er nok ikke usannsynelig at din kjæreste har hatt noen dårlige opplevelser.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna
En bekjent av meg er gynekolog og han kan fortelle om flotte unge jenter som kommer til undersøkelse, kler av seg, legger seg på benken og lukten er så ille at tapeten krøller seg på veggene....

Minnie

Har ikke gynekologer også taushetsplikt? Hvis det er tilfelle, håper jeg han snakket generelt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Har ikke gynekologer også taushetsplikt? Hvis det er tilfelle, håper jeg han snakket generelt. :wink:

Han snakket generelt- han var overrasket over at moderne unge jenter uten infeksjoner ol. i underlivet kunne lukte så grusomt. Han gir bla. stringtruser noe av skylden- og det at jenter ikke vet at truser skal vasker på 60 grader eller mer.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Mange jenter kan ikke dette med intimhygiene så det er nok ikke usannsynelig at din kjæreste har hatt noen dårlige opplevelser.

Minnie

Nei dette begynner å irritere meg! JEG HAR IKKE DÅRLIG HYGIENE!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Skulle tro jeg trengte å bli såret gang på gang, burde aldri ha skrevet dette innlegget, går det ann å fjerne det?

'Ingen av mine andre kjærester har hatt noe som helst negativt å si, jeg har ikke forandret rutiner heller. Jeg blir ordentlig lei i meg da :cry: med slike kommentarer, jeg ble jo ordentlig såret når han sa det også. Jeg pleide etter det å vaske meg rett før sex i tilfelle det var meg det var noe galt med, men det hjalp ikke heller, han syntes bare det var ekkelt... Han pleide ikke forresten å ta på meg nedentil engang, jeg fikk aldri orgasme med han heller, for han DREIT i hvordan jeg hadde det i senga.... FAEN TA HAM HÅPER HA DØR AV KLAMYDIA! :evil: :x :evil:

Og takk allesammen for at det er så vanskelig å få med seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette begynner å irritere meg! JEG HAR IKKE DÅRLIG HYGIENE!

Men kjære deg. Det er jo ikke sikkert du har dårlig hygiene selv om han ikke likte å slikke. Det kan jo ha vært tidligere (dårlige) erfaringer som gjorde det. Kanskje han har vært utsatt for overgrep?

Dessuten kan det jo være han var nervøs om han aldri har gjort det før og derfor fant på en "unnskyldning" for å la være.

Eller det trenger rett og slett ikke å være en annen grunn enn at han rett og slett ikke likte det. Men det trenger jo ikke å være noe gale med deg allikevel?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Fjerner du hår? Kanskje du har mye utflod?

Minnie

Ok... jeg skjønner at jeg kanskje burde finne på noe annet å gjøre enn å sitte her og skrive...

Han brukte faktisk å kreve at jeg fjerner hår, og nei jeg har ikke spesielt mye utflod, det har jeg fått bekreftet fra gynekologen også... min nåværende kjæreste liker hår og han synes fremdeles ikke jeg lukter vondt...

Nå skal jeg begynne fra begynnelsen så du får med deg poenget:

Kjæresten min og jeg hadde sex for første gang da jeg var 16 år. Han prøvde faktisk ikke å slikke meg engang før jeg var 20. Jeg visste ikke at slikking eksisterte før jeg var 19 og når jeg hørte om det ville jeg det, men han ville ikke. Han visste hittil sannsynligvis ikke hvordan jeg luktet en gang, han bare gadd ikke! Så når jeg har mast nok og han sier at ok. han skal prøve da, så får jeg høre: Nei, Fy faen, det der gidder jeg ikke! Jeg kommer til å spy....

Mitt sex liv var nesten totalt ødelagt der og da... Men min neste kjæreste reddet meg, han fortalte meg hele tiden hvor godt jeg luktet....

Er det meg det er feil ved?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en kvinne ikke liker å suge en mann, er det helt greit, "hun må jo få bestemme selv, ikke tving henne til noe" osv osv. Men når en mann ikke vil slikke en kvinne, da har "han sikkert vært utsatt for overgrep e.l." Alle menn trenger ikke like å utføre oralsex!!

Men heldigvis elsker min mann det... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men kjære deg. Det er jo ikke sikkert du har dårlig hygiene selv om han ikke likte å slikke. Det kan jo ha vært tidligere (dårlige) erfaringer som gjorde det. Kanskje han har vært utsatt for overgrep?

Dessuten kan det jo være han var nervøs om han aldri har gjort det før og derfor fant på en "unnskyldning" for å la være.

Eller det trenger rett og slett ikke å være en annen grunn enn at han rett og slett ikke likte det. Men det trenger jo ikke å være noe gale med deg allikevel?!

Nei nettopp.. det var bare de hun minni emma sa som irriterte meg... det du sier er nok nærmere sannheten... bare lurer på om det er normalt for menn å oppføre seg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Når en kvinne ikke liker å suge en mann, er det helt greit, "hun må jo få bestemme selv, ikke tving henne til noe" osv osv. Men når en mann ikke vil slikke en kvinne, da har "han sikkert vært utsatt for overgrep e.l." Alle menn trenger ikke like å utføre oralsex!!

Bingo!!!

Er det så jævelig vanskelig for dere jenter å forstå at ikke alle menn liker å slikke?

Eller å forstå at det kanskje ikke smaker så veldig godt av dere heller, på lik linje med at mange av dere ikke syns sæd smaker så veldig godt?

Om dere ikke vet det, så er sekretene som kommer ut av dere når dere er våte av en nokså slimete konsistens, samtidig som det ikke alltid lukter så godt uansett hvor god hygiene dere har.

Ikke alle menn liker å sleike dere i skrevet, så enkelt er det. Live with it!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Ikke alle menn liker å sleike dere i skrevet, så enkelt er det. Live with it!!!!

Først Gjest må jeg få gratulere deg med dette svært så velformulerte og ikke minst beskrivende utsagnet.

Jeg tror dog på at det er flere menn som liker å utføre oralsex på jenter enn det er jenter som liker å suge k#k, så det er ikke så veldig rart at det er mer oppsiktsvekkende når en mann sier at han ikke liker å utføre oralsex på jenter.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bingo!!!

Er det så jævelig vanskelig for dere jenter å forstå at ikke alle menn liker å slikke?

Eller å forstå at det kanskje ikke smaker så veldig godt av dere heller, på lik linje med at mange av dere ikke syns sæd smaker så veldig godt?

Om dere ikke vet det, så er sekretene som kommer ut av dere når dere er våte av en nokså slimete konsistens, samtidig som det ikke alltid lukter så godt uansett hvor god hygiene dere har.

Ja, så det er vanlig da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vel for meg personlig er det nødvendig for at jeg skal oppnå orgasme, men jeg er villig til å godta selvfølgelig at ikke alle liker det, men lurer bare på hvor vanlig dette er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...