Gjest Janna Skrevet 17. juni 2003 #1 Del Skrevet 17. juni 2003 Gutt kalte jente hore- fikk bot Applaus til rektoren! Endelig en som reagerte på det som dessverre har blitt alt for vanlig, også i norske skoler. Gutten fikk som fortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 17. juni 2003 #2 Del Skrevet 17. juni 2003 Så nå snakker vi samme språk Vel, da tar det ca. 10 år før norge får ut fingern :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 17. juni 2003 #3 Del Skrevet 17. juni 2003 :kysse: Denne var til rektoren..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 17. juni 2003 #4 Del Skrevet 17. juni 2003 Bra! Det er altfor mange som alminneliggjør sex-trakassering av unge jenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 17. juni 2003 #5 Del Skrevet 17. juni 2003 Endelig blir dette tatt på alvor.. det har jeg ventet lenge på... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 17. juni 2003 #6 Del Skrevet 17. juni 2003 jeg håper dette gjør at andre vokse rundt om begynner og bry seg. man kan tenke at det er ikke så farlig og bli kalt hore, men det kan være veldig sårende for den som bli utsatt for det. jeg har et søskenbarn på 14 og eksen hennes gikk rundt og kalte henne hore fordi hun gjorde det slutt. først så syntes jeg bare han var tåpelig, men så merket jeg at jeg ble grinete for hvordan kan hu bli hore uten og ha hatt sex engang tenkte jeg. nei jeg håper dette åpner øynene til flere, kanskje jeg skal tørre og åpne mine også litt oftere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 17. juni 2003 #7 Del Skrevet 17. juni 2003 Flott at slikt blir gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. juni 2003 #8 Del Skrevet 18. juni 2003 Så bra!Endelig! Klemz fra: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 18. juni 2003 #9 Del Skrevet 18. juni 2003 :enig_animasjon: På tide!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. juni 2003 #10 Del Skrevet 18. juni 2003 Endelig var det noen som turte og gjøre noe med dette!! Det er en uting at vi jenter får "HORE" etter oss, og bare må godta det. Men, jenter er jenter værst, og det er mange jenter som kaller andre jenter det også..... Det er nesten værre....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sheba Skrevet 18. juni 2003 #11 Del Skrevet 18. juni 2003 Det stemmer det, jeg har hørt mange ganger - særlig nede på Oslo City at jenter snakker om andre jenter som ikke er tilstede (sannsynligvis venninner? eller kanskje ikke?), og de blir da betegnet som horer. "Hvor blir det av den hora" for eksempel. Jeg må bare si at jeg ærlig talt ble rimelig sjokka av å høre det, hvordan kan vi forvente at gutta skal slutte å kalle jenter for horer, så lenge de har slike gode læremestere i jenter selv? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 18. juni 2003 #12 Del Skrevet 18. juni 2003 Den er god! Tilpass...!!!! *high flap* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 18. juni 2003 #13 Del Skrevet 18. juni 2003 Enig m Sheba! Virker som dette ordet har mistet sin opprinnelige betydning etterhvert, akkurat som ordet 'rasisme'. Slett Ikke sikkert at alle som bruker d fatter meningen m d, spes ikke ungdommer av utenlandsk opprinnelse. De bruker d ganske mye, har jeg hørt....Antar d går for å være et hvilket som helst norsk skjellsord. Men uansett så merker jeg at jeg reagerer veldig negativt på ordet. Og d har ingenting å gjøre m at jeg ser ned på prostituerte...for d gjør jeg IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 18. juni 2003 #14 Del Skrevet 18. juni 2003 :enig_animasjon: Applauderer for rektoren! Dette var på høy tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 18. juni 2003 #15 Del Skrevet 18. juni 2003 Flotte greier! Godt noen tar tak i ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamie Skrevet 18. juni 2003 #16 Del Skrevet 18. juni 2003 :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå