Muffinsdilla Skrevet 23. november 2008 #1 Del Skrevet 23. november 2008 Hei! Regner med at det er flere som sliter med det samme problemet som meg, nemlig hva man skal ha på seg i familieselskaper og vennekvelder i jula. Jeg har gått til innkjøp av en cerise-farget knekort kjole fra H&M som jeg sikkert skal bruke, men kan ikke ha denne hver dag. Har også kjøpt en sort bolero med glitter i som jeg skal bruke til. Hva skal du ha på deg i jula? Evt. hva har man på julebord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 23. november 2008 #2 Del Skrevet 23. november 2008 Mistenker at jeg har kjøpt den samme kjolen som deg. Ellers skal jeg bruke alle de andre kjolene jeg også har, men antagelig litt mer uformelle antrekk som tweedskjørt med en fin topp til. Elers glitter og stas Men er ikke alle anledninger jeg gidder å pynte meg altfor mye til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsdilla Skrevet 23. november 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 23. november 2008 Hmm... Må finne ut om jeg har noen skjørt jeg kan bruke. Er student så har ikke overflod av penger til å kjøpe så mye nytt. hehe Eventuelt får jeg gå i skapet til mamma når jeg kommer hjem på juleferie, kan jo hende jeg finner noe der. Merker jeg ikke har så mye fantasi til å kombinere klær jeg allerede har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 23. november 2008 #4 Del Skrevet 23. november 2008 Blir kjoler hele julen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 23. november 2008 #5 Del Skrevet 23. november 2008 Går også alltid i kjole/skjørt, og pynter meg året rundt, så jeg tar på meg det jeg vantligvis har på meg i jula også. Med unntak av juelaften: Da går jeg i bunad. <3 Har ikke vært på julebord før da:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffinsdilla Skrevet 24. november 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 24. november 2008 Bunad faktisk! Vet venninna mi hadde det på seg i kirken på julaften, men ikke resten av kvelden. Hmm. Føler ikke for å gå i bunad på julaften selv tror jeg. Den hører liksom til 17. mai og bryllup osv. men veldig kjekt å vite hva man skal ha på seg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 26. november 2008 #7 Del Skrevet 26. november 2008 Er VELDIG glad i bunaden min kan man si:P Bruker den så ofte jeg kan. Det er det fineste plagget som finnes! Det er derfor jeg bruker den på juleaften, siden det er helt uutholdelig å gå et år uten å bruke den:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 27. november 2008 #8 Del Skrevet 27. november 2008 Jeg er veldig glad i min bunad også og gleder meg til hver anledning. Men p julafta blir det mye stillesitting og da er det knotete å ha på seg bunad, i alle fall den jeg har, blir mer som å sitte på utstilling enn å slappe av og nyte at det er jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå