babord Skrevet 13. oktober 2009 #41 Del Skrevet 13. oktober 2009 det var jo en søt gave - ingraveringen var jo genial Det fikk jeg i fjor I år kjøper vi kamera til hverandre, så får han pakkekalender annen hver dag og en liten ting under treet, t-skjorte, DVD eller noe. Til bursdagen i januar får han drill. Tidligere har han fått klokke, kamera(ødelagt), ipod, klær, Dremmel osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 14. oktober 2009 #42 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg skal kjøpe Bosch drill/borre-maskin. Det er noe han ønsker seg Ellers så blir det sikkert litt småting vedsiden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. oktober 2009 #43 Del Skrevet 14. oktober 2009 I år tror jeg vi skal sette inn 2000 kr ekstra hver inn på sparekonto i "julegave" til hverandre, fordi vi sparer til en stor ferie neste år, men tidligere har jeg gitt: - PS2-konsoll - Wii-konsoll - Skjorte/genser - Boxere - DVD-er - Bøker - MP3-spiller I år gir vi sikkert bare en liten ting som en bok e.l. siden vi skal sette inn penger til ferien, men skulle jeg kjøpt noe stort hadde jeg nok gått for ny skijakke fra Bergans eller en iPod med stor kapasitet (kjære er litt sær der, vil ikke ha iPod hvis ikke den er stor nok til hele musikksamlingen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå