Gå til innhold

Masteroppgave jus

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mimi_*
Skrevet

Har sånn smått begynt å tenke på innlevering av masteroppgaven. Riktignok et halvår igjen, men.. Er det noen som vet hvor lang tid printing av oppgaven tar, og eventuelle frister for levering til printing?

Lurer også på om det er mulig å levere før fristen??? Altså fem-tre dager før. Er det mulig, eller vil de ha alle innleveringer på rett dato?

Håper det er noen som har erfaring/kunnskap om dette fra UiO. Reglene i forhold til elektronisk innlevering har jeg fått med meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I forhold til printing, så tror jeg du får en slags rekvisisjon for printing, men at du da må oppover til Blindern?..min samboer fikk det, om jeg ikke husker feil.

Levering før fristen er jeg usikker på. For ett år siden hadde de levering etter fristen (da fristen var en søndag, så de fikk levere mandag). Om dette kan gå andre veien vet jeg ikke..sorry! :)

Gjest Gjest_studine_*
Skrevet
Lurer også på om det er mulig å levere før fristen??? Altså fem-tre dager før. Er det mulig, eller vil de ha alle innleveringer på rett dato?

Hei, og lykke til med skrivingen! Jeg tror at de ønsker at levering skjer på fristdagen, pluss muligens dagen før, i og med at man må legitimere seg selv og dette krever ressurser. Dette vet jeg imidlertid ikke. Jeg fant heller ingen spesifikk informasjon om dette på UiOs nettsider. Der fant jeg kun info om dato for innleveringsfrist.

Skrevet (endret)

-

Endret av Melania
Gjest Gjest_mimi_*
Skrevet
Du bør beregne 5 virkedager til print - normalt går det mye raskere, men det er ditt problem om det tar lengre tid - ergo er det ingen vits å ta sjanser.

Du må få rekvisisjon til print på infosenteret, og så må du levere oppgaven til print på Blindern.

Jeg leverte min oppgave på minnepinne i PDF-format, som de lastet ned til sin server med en gang.

Rekvisisjonen gjelder for 9 eksemplarer, så du får plenty å dele ut til stolt familie og venner.

Det går fint ann å levere før frist. Jeg leverte mange dager før fristen - det er intet problem. Så at det var flere andre som også hadde levert før meg. Du leverer da på infosenteret og får kvittering for innlevert oppgave.

Husk alle de ulike skjemaer som må fylles ut og tas med ved innlevering!

Tusen tusen takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...