Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus

Cuba

Anbefalte innlegg

Ja, du har nok helt sikkert rett!

Hva tror du hadde skjedd om den ikke ble våt nok f.eks da? Eller var det det du mente? At de ikke ga noe beskjed i det hele tatt? Bare blank skjerm?

Tror bare skjermen hadde forblitt blank om den ikke ble våt nok. De jeg brukte (CBD) begynte å vise et timeglass når den ble våt nok og så kom svaret innen tre min. Hadde den ikke blitt våt nok, hadde vel ingenting skjedd? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror bare skjermen hadde forblitt blank om den ikke ble våt nok. De jeg brukte (CBD) begynte å vise et timeglass når den ble våt nok og så kom svaret innen tre min. Hadde den ikke blitt våt nok, hadde vel ingenting skjedd? :vetikke:

Ja, stemmer sikkert det.. La ikke merke til når timeglasset begynte å blinke jeg.

Ikke så mye å få gjort til eller fra uansett. Får sikkert TR på besøk innen i morgen så da er jo den grei :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tr er en grusom sak spør du meg :kjefte: håper ikke den kommer til meg da blir jeg skuffa altså :sukk: litt dårlig i formen i kveld her røyk lukter grusomt og puppene dunker og verker:( HÅPER :)

krysser fingrene for at tr ikke kommer å banker på døren din i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR banket nok på her i dag tidlig og ønsket meg god morgen! Tette kjærring!! :fnise:

Så da er det bare å ta fatt på 6. pp! Håper det går nå altså! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjipt at tanta kom! :troest: Hun kjenner virkelig ikke sin besøkstid! :regler: Håper dette er siste tantebesøket på maaange måneder!

Ønsker deg en fin påske! Du får spise og drikke alt du ikke hadde kunnet nyte dersom du hadde vært gravid nå, bare på trass! :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at tanta kom! :troest: Hun kjenner virkelig ikke sin besøkstid! :regler: Håper dette er siste tantebesøket på maaange måneder!

Ønsker deg en fin påske! Du får spise og drikke alt du ikke hadde kunnet nyte dersom du hadde vært gravid nå, bare på trass! :ler:

Nei, jeg vet! Har sagt det til ho før, men ho hører visst ikke på det øret akkurat!! :kjefte:

Takk det samme :klem: Hehe.. Skal drikke litt vin med samboeren hvertfall, eller han drikker vel øl da :fnise: Kose oss litt ute på varme sommerkvelder ;)

I går tok jeg bilen og kjørte en time for å komme til et kjøpesenter. Kjøpte en stor "flyvende" hylle, en lampe med touch-funksjon, ny dørmatte og ringeklokke til døra :)

Så driver jeg å ommøblerer stua og rydder litt, så blir sikkert samboeren glad når han kommer hjem senere i dag :gjeiper:

Elsker å ommøblere, bare synd det er så få muligheter. Nå flyttet jeg det sånn at tv`en står på siden av tre-seteren på en måte. Så har vi to stresslesser som står mot tv`en på andre siden av stuebordet da. Tror egentlig det blir bra :)

Forandring fryder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smuglest litt i dagboken din jeg.

Kipt med TR altså!

Lykke til med 6. PP og god påske:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var påsken i gang. Barna kom i går og skal bli her til onsdag! Har aldri vært her så lenge i den tiden jeg har vært her. Så det blir sikkert både koselig og slitsomt! Hehe..

I går var 5-åringen skikkelig vanskelig! De ble lagt rundt 7, men det skulle visst ikke soves nei. Det er vi vel i og for seg vant med, de bruker å ligge og snakke og leke i en god stund før de hører på oss og legger seg.

La 4-åringen (jenta) i senga vår til slutt så sovnet i allefall ho. Hun har eget rom også, men kan bli litt redd noen ganger pga et kleskott som er på rommet hennes. Derfor bruker hun å sove sammen med broren.

Etterhvert begynte 5-åringen å mase om at han var sulten. Samboeren gikk opp for å roe han ned og få han til å sove. Kl. var blitt over halv ti og det hadde vært stille lenge så jeg gikk opp for å se. Da hadde de sovnet begge to da :fnise:

De har fått vite at moren demmes er gravid da. De snakker heldigvis ikke så mye om det, men "plager" meg litt at de ikke helt skjønner greia rundt det. Særlig hun på fire har litt problemer med å forstå at pappaen demmes ikke er pappa til den nye babyen.

Hun sa til meg i stad at "mamma skal få baby.. og pappa er pappaen". Eller noe sånt.. Skjønner jo at ho ikke mener noe vondt med det, men prøver å forklare hvordan det er da.

Tror ikke det går inn før babyen kommer og de ser at pappaen demmes ikke skal ha babyen på besøk osv.

Syns litt synd på dem, sikkert ganske forvirrende når mammaen får baby med en annen og pappa ikke har noe med den å gjøre. Og så får (forhåpentligvis) pappaen brått barn med en annen (meg) som ikke har noe med mammaen demmes å gjøre.

Får se.. Blir sikkert lettere for dem når ting blir realitet liksom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanskelig situasjon det der ja .. men de forstår nok litt mer ja når babyen kommer :) og hva skal dere finne på i påsken da når barna er på besøk? Kanksje male noen egg hehe ;) sitter hjemme og er døds trøtt i dag, tiltaksløs rett og slett så blir vel en dag her inne på meg :D god påske da :) regner med jeg ser mer til deg her iløpet av påska :) Når er neste el?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at du tittet innom, Netta :)

I morgen skal vi en tur på hytta til foreldrene mine tenker jeg, om være "tillater" det. Hytta ligger bare ca. 15 min fra her vi bor så det er er jo kjekt :)

På lørdag har vesla bursdag, blir 4 år! Ellers har vi ikke lagt noen planer enda, men blir nok en Norge-tur også!

God påske til deg også!

Regner med EL kommer rundt da tickeren min sier, men må teste for det kan variere litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere får ta turen ned mot sørlandet da =) det er her knallværet er meldt ;) hehe... Deilig med hytte ja, vi blir nok bare hjemme enda grusommere for da går tiden så sent. Men er slapp for tiden så gjør ikke så mye uansett ;) hehehe... Late meg :) tihi :P Ikke lenge igjen da nei 11 dager i morgen :)

Nyt påsken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får ta turen ned mot sørlandet da =) det er her knallværet er meldt ;) hehe... Deilig med hytte ja, vi blir nok bare hjemme enda grusommere for da går tiden så sent. Men er slapp for tiden så gjør ikke så mye uansett ;) hehehe... Late meg :) tihi :P Ikke lenge igjen da nei 11 dager i morgen :)

Nyt påsken

Hehe.. Hadde ikke gjort noe det. Men litt kjedelig å dra så mange time for litt sol, som vi også kanskje får her ;) Meldt ganske bra på lørdag hvertfall :D

Ja, lønner seg å finne på litt når man venter på ting. Håper dagene kan gå litt fort jeg også egentlig. Men deilig å slappe av litt også da, nyte påska og forhåpentligvis deilige vårdager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i =) skal opp tidlig i morgen og trakte meg no kaffe og slenge ræva ut på verandaen og sole ansiktet ;) greit med litt farge :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Cuba, jeg bare titter innom og sier hei! Har sniklest og nå bestemt meg for å gi meg til kjenne. Vi er nok i litt samme situasjon vi to, selv sluttet jeg på p-pillen (etter nesten 10 år på) i oktober 2008, og det har ennå ikke klaffet for oss. Med en mann som har et barn fra før tenker jeg av og til litt tunge tanker om at det kanskje er noe i veien med meg.. var jo så optimistisk i starten! Men vi får prøve å holde motet oppe her i prøverdalen! God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Exhale! :)

Ja, da er vi i ganske samme situasjon ja! Er ikke så lett alltid, men jeg håper det klaffer snart! :)

Masse lykke til til dere også, håper på en spirefull vår for oss ;)

God påske til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest gjennom hele dagboken din, og må innrømme at jeg holdt pusten litt innimellom. Krysser alle fingre og tær for at denne pp'en blir den siste! Klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...