Klematis Skrevet 2. april 2009 #321 Del Skrevet 2. april 2009 Huff.. tror jeg må teste i morgen også altså Sitter å har lyst nå liksom :-s Sånn går det når man først setter i gang. En "bit" og man er hektet Jaja.. tror jeg skal ha nok tester i allefall Eller 'en gang testetøs, alltid testetøs'? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 2. april 2009 Forfatter #322 Del Skrevet 2. april 2009 Hmm.. Tror jeg er 8 DPO i dag, altså 9 i morgen ;p Så kan jo fortsatt være tidlig da, men av en eller annen grunn av jeg en litt god følelse denne gangen. Liker ikke å skrive det men, for jeg har nok følt det sånn før også "En gang testetøs, alltid testetøs!!" Mitt nye motto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 3. april 2009 Forfatter #323 Del Skrevet 3. april 2009 Fortsatt negativ.. Begynner å innstille meg på 2010-barn nå. Kan det ikke gå snart da? Drømte rett før jeg våknet at jeg gikk for å teste. Men da hadde jeg begynt å blø, men tok likevel en test. Det var en ny type test, som var tegnet som et eller annet og delt inn i forskellige "skalaer". Det sto f.eks "Gravid" og så sto det også "Kanskje gravid". Det var som en slags temperaturmåler, sånn pinne, men dette var bare en papplate. Nederst var det bilde av en parkeringsplass og der havnet jeg. Og jeg gråt og gråt.. Vet ikke om det var mulig å forstå som mye av den forklaringen men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 3. april 2009 #324 Del Skrevet 3. april 2009 Synes ikke du skal avskrive denne PP'en fordi om du tester negativt 9 DPO. Tidligste jeg har testet positivt var 10 DPO (som jeg lurer på om egentlig var 12 DPO). Den første gangen testet jeg ikke positivt før 11 DPO. Husk at det vanligste er at egget fester seg 7-10 DPO og at det tar ca to dager etter det før kroppen har produsert nok HCG til å gi en positiv test. Det er heller ikke helt uvanlig at kan egget feste seg så sent som 12 DPO, og da vil du altså ikke teste positivt før 14 DPO. Krysser fingrene for at det dukker opp en svak strek i løpet av helgen! Kaster rundt meg med litt babystøv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. april 2009 #325 Del Skrevet 3. april 2009 ***babystøv*** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 3. april 2009 Forfatter #326 Del Skrevet 3. april 2009 Tusen takk for babystøv! :D Nå har det imidlertid dukket opp en skyggestrek da! Dumme tester, og dumme meg som tester så tidlig Samboeren kunne også se den, men jeg/vi har sett sånne før, så betyr vel ingenting.. Tror ikke jeg klarer å la vær og teste igjen i morgen, selv om jeg tenkte å vente til søndag. Uansett negativ/skyggestrek vet jeg jo at håpet ikke er ute og at mange ikke tester positivt før mye senere, klarer jeg ikke la vær å miste i allefall litt håp. Men det er egentlig helt greit. Da kan det jo bare gå en vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 3. april 2009 #327 Del Skrevet 3. april 2009 ***MASSE babystøøøv*** Håper det går denne gangen! Synes dette er superspennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 3. april 2009 #328 Del Skrevet 3. april 2009 Får håpe det er alt for tidlig med testinga og at skyggestreken som dukket opp er et varsel om at det er gode nyheter på vei. Ha en fortsatt fin fredeg og en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 4. april 2009 Forfatter #329 Del Skrevet 4. april 2009 Negativ i dag også.. Føler meg litt i "ingenmannsland" nå. Ikke har jeg noe særlig håp, men samtidig vet jeg at håpet ikke trenger å være ute. Er bare 10 DPO, så det er jo fortsatt en sjangs. Tror jeg venter TR på mandag eller tirsdag. Tar en test til i morgen og da har jeg bare CBD`en igjen. Den tar jeg på onsdag morgen om ingenting har skjedd til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 4. april 2009 #330 Del Skrevet 4. april 2009 Æsj, kjipt med negativ test i dag også. MEN det er jo fortsatt tidlig, så jeg krysser fingrene. Kjenner igjen den "ingenmannsland"-følelsen. Det er så kjipt og som om livet stopper opp. Husker jeg bare ville at dagen skulle gå, sånn at det kunne bli ny dag og ny (forhånentligvis positiv) test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 4. april 2009 #331 Del Skrevet 4. april 2009 nå har jeg lest gjennom hele dagboka.. litt frustrerende å lese var så sikker så mange ganger på dine vegne.. er på pp1 selv her så henger meg på denne.. er så spennende syns jeg har laget en dagbok jeg å bare håper ikke den blir like lang som din synes jeg har kjent noe tegn til at det kan være noe på hgang men det er vel fantasien som er på tur der ja .. halsbrann og såre pupper har jeg hatt så det er vel det eneste jeg vet 100 % ikke er innbilning , litt tidlig for pms også så x) alle veninnene er gravide nå eller har fått har så lyst på selvnå holder på å bli sprø her men bare å vente å se.. hadde eggløsning på søndag så regner med jeg er på dag 4 etter el hvis jeg regner fra da el var slyutt eller skal man ikke det? du har vel mer peiling enn meg :D Ønsker deg lykke til iallfall og følger med hauke blikk spennende venter i spenning her ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. april 2009 Forfatter #332 Del Skrevet 5. april 2009 Happy Feet: Ja, man lever litt i sin egen verden disse dagene.. *netta*: Spennende med prøving ja Men ganske frustrerende også Halsbrann og ømme pupper er fine tegn ja! Hadde jeg fått halsbrann hadde det virkelig gitt meg stort håp, siden jeg aldri har hatt det før :gjeiper: Skal finne dagboka di jeg ------------------------------------------------------------------------------------- Ny dag, nye tester Testet med en RSFU-strip og jeg syns jeg kunne se en skyggestrek, noe jeg ikke tror jeg har sett på de testene før. Vurderte lenge fram og tilbake, men klarte til slutt ikke å la vær og ta den digitale. Men den var selvfølgelig negativ.. Så da er vel alt håp ute. Den digitale skal man jo kunne ta 4 dager før IKM, så da burde den vel slått ut? Men.. om et egg f.eks festet seg i går da, så er det jo fortsatt for tidlig uansett test. Nei, nå skal jeg prøve å glemme dette litt ( ).. Innstille meg på at TR kommer i morgen eller tirsdag, så får jeg heller ta opp saken igjen på onsdag om hun glimrer med sitt fravær :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 5. april 2009 #333 Del Skrevet 5. april 2009 *babystøv* Håper spiren sitter!! Kan hende som du sier at egget nettopp har festet seg.. Da vil HCG nivået ditt uansett være lavt og ikke målbart som graviditet... Håper virkelig det er det som har skjedd og at du snart har en positiv test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. april 2009 Forfatter #334 Del Skrevet 5. april 2009 Spørs nok om ikke løpet er kjørt. Var litt farge når jeg tørket meg i stad. Har en følelse av at TR er på vei, men men vet jo aldri. Får i allefall forvente det Er litt fortvilet her. Kjøpte en bilderamme i går som vi skal bruke som dørskilt. Har "scrappet" et skilt, men nå finner jeg ikke glassplata til ramma. Hmm.. Sikker på jeg la den sammen med den plata og papiret som hører til. Har mistanker om at en av rakkerungene har tatt den, men finner den ikke noen steder. Skal ikke forundre meg om brått finner den et "kjempelurt" sted som jeg selv har lagt den da. Kan være litt surrete om dagen Var forresten på kino i går; Menn som hater kvinner! Var kjempebra syns jeg Har lest boka da (alle tre forøvrig), men kan ikke si jeg ble skuffa. Hadde forventet at en del manglet og har jo hørt om ting som er fjernet også, så var jo forberedt på det. Samboeren som ikke har lest boka syns også den var veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 5. april 2009 #335 Del Skrevet 5. april 2009 hehe ja halsbrann har jeg jo hatt før også så lener meg ikke for mye på det der.. men puppene er vonde, går med pms bh en i dag hehe et kallenavn den er så god når man er vond i puppene HÅPER DET ER EN SEN FESTE BLØDNING og ikke tanta som kommer!!!!!!! bare å holde på håpet og fortsett å sprøve visst ikke du må ikke gi opp og hvem vet kanskje vi blir gravide samtidig? hehe følger med som en hauk her jeg *spennende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 5. april 2009 #336 Del Skrevet 5. april 2009 da ble det stille her gitt jeg som er så spent på testen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. april 2009 #337 Del Skrevet 5. april 2009 *krysser fingrene og håper på en liten spire* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. april 2009 Forfatter #338 Del Skrevet 5. april 2009 da ble det stille her gitt jeg som er så spent på testen Spent på testen? Skal jeg teste noe mer? Fant ut at jeg holdt den digitale for kort tid i koppen i dag da. Skulle holde den der i 20 sek, men jeg tok den opp etter 5. Er sikkert riktig uansett, siden resultatet kom fram.. Eller? Må vel komme fram noe uansett på de digitale? Kjøper uansett en ny test i morgen om TR ikke har dukket opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 5. april 2009 #339 Del Skrevet 5. april 2009 Spent på testen? Skal jeg teste noe mer? Fant ut at jeg holdt den digitale for kort tid i koppen i dag da. Skulle holde den der i 20 sek, men jeg tok den opp etter 5. Er sikkert riktig uansett, siden resultatet kom fram.. Eller? Må vel komme fram noe uansett på de digitale? Kjøper uansett en ny test i morgen om TR ikke har dukket opp Så lenge det kommer opp et resultat så tror jeg testen er gyldig. De digitale jeg har tatt ville hvertfall ikke gitt noe beskjed om de ikke ble våte nok eller gitt en feilmelding om noe annet galt skulle skjedd. Krysser fingrene for at i morgen er dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. april 2009 Forfatter #340 Del Skrevet 5. april 2009 Så lenge det kommer opp et resultat så tror jeg testen er gyldig. De digitale jeg har tatt ville hvertfall ikke gitt noe beskjed om de ikke ble våte nok eller gitt en feilmelding om noe annet galt skulle skjedd. Krysser fingrene for at i morgen er dagen! Ja, du har nok helt sikkert rett! Hva tror du hadde skjedd om den ikke ble våt nok f.eks da? Eller var det det du mente? At de ikke ga noe beskjed i det hele tatt? Bare blank skjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå