Cuba Skrevet 7. mars 2009 Forfatter #181 Del Skrevet 7. mars 2009 Åh, så koselig at dere skal få hund! :rødme: Jeg elsker hunder og det er så hyggelig selskap. Er helt sikker på at det kommer til å gå fint med en baby etterhvert. Vi har jo hund selv, han er 8 år, og jeg er jo spent på hvordan det kommer til å gå med en baby i huset etterhvert, det har jo alltid bare vært han. Jeg er helt sikker på at det kommer til å gå fint, han kommer nok bare til å bli nysgjerrig. Har hørt at man før man kommer hjem med babyen, skal gi hunden noe med babylukt på, slik at han kan bli 'kjent' med babyen før den kommer i hus og så la hunden lukte på babyen med en gang den komme hjem. Når skal dere hente hunden da? Lykke til med testingen i morgen! Ja, tror og håper det skal gå bra Det hørtes ikke dumt ut nei, skal prøve å huske det til dagen kommer De som eier hunden nå kommer og leverer den i morgen tidlig! Så det blir moro, og ikke minst spennende! Tusen takk for det! Er litt spent på det altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 7. mars 2009 #182 Del Skrevet 7. mars 2009 Nå er det bare litt over en time til søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #183 Del Skrevet 8. mars 2009 Og da har jeg testet igjen, morgenfugl om dagene ja. Sliter med å sovne igjen når jeg først våknet på morgenen. Har for mye å tenke på vel :gjeiper: Men testen ja.. Nei, den var nok negativ igjen ja. Så regner med at jeg ikke er gravid denne gangen, selv om jeg ikke ser slaget helt som tapt enda da jeg ikke har fått TR og ikke vet når EL var I dag kommer hunden vår da Faktisk bare tre timer til Blir så spennende I morgen tenkte jeg å finne ut om det er noen passende kurs i nærheten. Siden jeg ikke har allverdens personlig erfaring med hund, tror jeg det kan være veldig lurt Så da har jeg i allefall noe å henge fingrene i framover, så slipper jeg å bekymre meg så mye for graviditeten :gjeiper: Ønsker alle en herlig søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 8. mars 2009 Blir smågal Når jeg ser på den testen fra forskjellige vinkler kan jeg noen ganger skimte en svak strek der. Vet ikke helt om jeg liker den testen der, om den driver å lager skyggestreker Det var den samme vi så en svak strek på her på fredag.. Så om det skulle vært noe der på fredag burde den jo helt klart vært sterkere nå! Nå skal jeg prøve å glemme dette og vente på TR altså.. Kan vel hende jeg brått tester igjen på tirsdag morgen da, om den ikke har kommet til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 8. mars 2009 #185 Del Skrevet 8. mars 2009 Hehe, som om jeg skulle skrevet det selv. Så koselig at dere får hunden allerede i dag. Og snart! Er sikkert godt for deg, få noe annet å tenke på. Man blir jo helt smårar av å gå sånn. Ønsker deg en fin dag. Kos deg med det nye familiemedlemmet! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 8. mars 2009 #186 Del Skrevet 8. mars 2009 Kjedelig med sånne luretester! Håper neste test gir et tydelig svar! Kos deg masse med hunden! Kurs høres lurt ut, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 8. mars 2009 #187 Del Skrevet 8. mars 2009 Kjøp en digital test du! Da slipper du å analysere streker Tirsdagsmorgen jah! Da ska jeg au teste hvis ikke TR er komme te da!! Spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #188 Del Skrevet 8. mars 2009 Kjøp en digital test du! Da slipper du å analysere streker Tirsdagsmorgen jah! Da ska jeg au teste hvis ikke TR er komme te da!! Spennende!!! Har en liggende faktisk Men vil helst ikke bruke den før jeg har fått litt klarere svar. Skal på butikken en tur så får se om jeg kjøper en pakke med sånne strips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 8. mars 2009 #189 Del Skrevet 8. mars 2009 Har du noen bilder av testene vi kan se? Jeg har sett hundrevis av tester på FF, og har blitt ganske god på å se nesten usynlige linjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #190 Del Skrevet 8. mars 2009 Har desverre ikke noen bilder akkurat nå. Vet ikke om jeg bryr meg om det heller, får kan ikke tenke meg det dårlige kameraet mitt fanger opp det jeg etter mye strev har klart å innbille meg Men skal se an testen i morgen og så skal jeg se hvordan de testene jeg har tatt vare på tar seg ut på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 8. mars 2009 #191 Del Skrevet 8. mars 2009 Lykke til med testing i morgen! Må nok finne senga her snart... Et tips for å ta bedre bilder er å bruke makrofunksjonen på kameraet. Den har vanligvis et blomstersymbol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #192 Del Skrevet 8. mars 2009 Takk for tips, Klematis! Det skal jeg teste ut Du får sove godt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 8. mars 2009 #193 Del Skrevet 8. mars 2009 Ingen tegn te tanta???? Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 9. mars 2009 #194 Del Skrevet 9. mars 2009 Så spennende med testing! Håper virkelig det klaffer for dere! Hvordan går det med hunden deres da? Vi har også hund. En cavalier spaniel. Skikkelig søt! Den er allerede rukket å bli 4 år (tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #195 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Ingen tegn te tanta???? Hihi Nei, det er ikke det altså.. Syns jeg har hatt litt følelsen av at TR skal komme innimellom, men nå har jeg f.eks ingenting. Nå kan det jo hende jeg har IKM i morgen f.eks da, ikke godt å si. Testet i dag tidlig igjen da, og er sikker på jeg ser en svaaaak strek der. Men den kan like gjerne bare være skyggestrek og ikke telle. Skal se om jeg får lagt ut bilde, så legger jeg ut bilde av testen fra i går også Viktoria85: Joda, går bra egentlig! Vi er alene nå da, samboeren kommer hjem igjen på onsdag tror jeg. Han dro i natt rundt fire så da satt jo pipeorkesteret i gang igjen.. Vi har soverom i 2. etasje og han har ikke lært å gå i trapper så kommer seg ikke opp. Så da står han å gråter nede. Vi kunne jo bært han opp, men syns egentlig det er greit å ha han nede. Så da er det ikke noe vits i å skjemme han bort første natten og syns synd på han. Da blir det vel bare verre.. Han sov visst i gangen ved maten hans der han bodde før også, så han er ikke vant til å sove med eierene heller. Går seg vel til, han slo seg til ro etter 10 min eller noe Endret 9. mars 2009 av Cuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #196 Del Skrevet 9. mars 2009 Mens jeg la over bildene tittet jeg på testen igjen og nå VET jeg at jeg ser en strek der. Kan ikke si med sikkerhet at den er rød og den kom etter tidsfristen, men det har aldri skjedd på de testene der før. Sitter jeg med frysninger her.. Tenk om? Dere får hjelpe meg å se, kanskje jeg virkelig har blitt helt tullerusk! Skulle ikke forundre meg.. (Hva har skjedd med smily-listen? Helt hulter-til-bulter jo!) Den øverste testen er fra i går (tok bildet i dag), og så følger den to andre i tidsstigende rekkefølge :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #197 Del Skrevet 9. mars 2009 Mens jeg la over bildene tittet jeg på testen igjen og nå VET jeg at jeg ser en strek der. Kan ikke si med sikkerhet at den er rød og den kom etter tidsfristen, men det har aldri skjedd på de testene der før. Sitter jeg med frysninger her.. Tenk om? Dere får hjelpe meg å se, kanskje jeg virkelig har blitt helt tullerusk! Skulle ikke forundre meg.. (Hva har skjedd med smily-listen? Helt hulter-til-bulter jo!) Den øverste testen er fra i går (tok bildet i dag), og så følger den to andre i tidsstigende rekkefølge :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 9. mars 2009 #198 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg må innrømme at jeg dessverre ikke klarer å se noen streker på de bildene Bildene er litt uskarpe (brukte du makrofunksjonen?). Og det er alltid mye vanskeligere å se på bilder enn i virkeligheten! Hvilket av testene er det streken er tydeligst på i virkeligheten? Krysser fingrene for at haukeblikket ditt ser riktig og at sterkere streker er rett rundt hjørnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #199 Del Skrevet 9. mars 2009 Hehe.. nei, jeg ser det ikke på bildet jeg heller. Brukte makro ja, men måtte redigere de for de ble for store til å legge inn her. Så forminsket dem i Paint og da blir det vel som det blir. Hehe.. Det er den siste testen (de to siste bildene) streken er tydligst. Vet ikke om jeg kan se så mye på den første, kanskje en så og si usynlig strek om jeg konsentrerer meg. Men.. tar det som det kommer og tester igjen i morgen tidlig Er ikke den noe bedre, håper jeg TR kommer snart så vi kommer i gang med neste pp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 9. mars 2009 Forfatter #200 Del Skrevet 9. mars 2009 Dette bildet var kanskje litt klarere.. Den har forresten blitt enda svakere på testen da, er det negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå