Happy Feet Skrevet 13. august 2009 #701 Del Skrevet 13. august 2009 Så moro! Gratulerer så mye med en liten jente. Jeg er tydeligvis skikkelig god på å tippe kjønn her, jeg har hatt rett på alle jeg har tippet på (tror det bare er tre da, så det er jo ikke så mange :gjeiper: ). Kanskje jeg skal begynne som spådame for gravide som vil vite kjønnet på babyen sin før UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 13. august 2009 Forfatter #702 Del Skrevet 13. august 2009 Så moro! Gratulerer så mye med en liten jente. Jeg er tydeligvis skikkelig god på å tippe kjønn her, jeg har hatt rett på alle jeg har tippet på (tror det bare er tre da, så det er jo ikke så mange :gjeiper: ). Kanskje jeg skal begynne som spådame for gravide som vil vite kjønnet på babyen sin før UL. Takk for det Hehe! Ja, det må jeg si! Får starte egen spåtelefon og tjene inn litt på si da vet du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 13. august 2009 #703 Del Skrevet 13. august 2009 He he Happy Feet - du må gjerne tippe for meg også??? Jeg er nemlig veldig spent på hva det er inni her =) eller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 14. august 2009 Forfatter #704 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg må bare fortelle at jeg tror vi har funnet navn til lille jenta vår :rødme: Trodde egentlig det var ganske vanlig, selv om jeg ikke kjenner noen ved det navnet selv. Sjekket statistisk seltralbyrå og det er bare 24 som har det som eneste fornavn. 61 som har det som første fornavn Men det er hemlig da, så dere får ikke vite Ps. Om dere er veldig nysgjerrige kan dere sende meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 14. august 2009 #705 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg er i alle fall nysgjerrig på navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. august 2009 #706 Del Skrevet 14. august 2009 Så artig med ei lita jente! Gratulerer! Og så praktisk at eg tippa riktig, då. Eg hadde ein sterk følelse, sjø. Navnedebatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 14. august 2009 Forfatter #707 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg er i alle fall nysgjerrig på navn Har sendt deg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 14. august 2009 Forfatter #708 Del Skrevet 14. august 2009 Når jeg tenker etter spiller det vel egentlig ikke noen rolle om jeg skriver det her Vil bare prøve å ikke snakke altfor mye om det med familie og sånt, vil ikke ha masse synspunkter osv på det så tidlig. Brått ombestemmer vi oss også. Navnet er i allefall Marlena :rødme: Fikk også et tips om Alva og syns det var veldig søtt. Men for øyeblikket ligger Marlena litt over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. august 2009 #709 Del Skrevet 14. august 2009 Marlena er eit søtt navn. Eg har egentlig ein annan navnesmak, men synst likevel Marlena var fint. Sjølv om eg fekk assosiasjonar til Marlene Dietrich. Men det er kanskje ikkje det verste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 14. august 2009 Forfatter #710 Del Skrevet 14. august 2009 Marlena er eit søtt navn. Eg har egentlig ein annan navnesmak, men synst likevel Marlena var fint. Sjølv om eg fekk assosiasjonar til Marlene Dietrich. Men det er kanskje ikkje det verste? Hehe.. Nå måtte jeg google det opp her! Tja, vil vel egentlig ikke at hun skal bli assosiert med henne men Er vel ikke så mange som vil gjøre det kanskje Tenker egentlig mest på Marlena i Days of Our Lives jeg Det er IKKE derfor jeg liker navnet da :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 14. august 2009 #711 Del Skrevet 14. august 2009 Nyyydelig navn! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 14. august 2009 Forfatter #712 Del Skrevet 14. august 2009 Nyyydelig navn! :rødme: Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 14. august 2009 #713 Del Skrevet 14. august 2009 Kjempefint navn dere har kommet frem til! :happy: Men jeg synes også Alva er fint - er jo fort for at meningen endrer seg i løpet av graviditeten. Tenkte først på Days og our lifes jeg også! Men det er et pent navn! Ha en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 15. august 2009 #714 Del Skrevet 15. august 2009 Gratulerer så mye med en liten jente! Akkurat som jeg trodde. Marlena var veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 15. august 2009 Forfatter #715 Del Skrevet 15. august 2009 Gratulerer så mye med en liten jente! Akkurat som jeg trodde. Marlena var veldig fint! Takk for det Hehe.. Ja, nesten litt merkelig at flertallet tippet jente. Jeg gjorde det jo ikke en gang :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 15. august 2009 #716 Del Skrevet 15. august 2009 Jammen tok jeg feil! Jeg er visst ikke så god på tipping av kjønn Så koselig med ei lita jente! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 16. august 2009 Forfatter #717 Del Skrevet 16. august 2009 Jammen tok jeg feil! Jeg er visst ikke så god på tipping av kjønn Så koselig med ei lita jente! Gratulerer så mye! Takk for det Nå driver vi å venter på at det skal komme noen på visning. Den skulle vare fra 12-16, så folk har jo fortsatt litt tid på seg. Ingen som har kommet inn, men fire bilder som har snudd enten på gårdsplassen eller på toppen av veien ned hit. Har en følelse av at det er mest nysgjerrige innfødte som har sett norske visningsskilt! Hehe.. Kommer noen fra Norge så hadde de vel tatt seg bryet med å komme inn en tur når de først har kjørt så langt! Holdt på å rydde og vaske i hele går og i dag fram til tolv. Jeg har flydd rundt i joggebukse og BH her Var litt deilig å slappe av nå egentlig :gjeiper: Håper det kommer noen snart da.. I følge megleren var det et par som var veldig interesserte. Og så hvisker jeg et lite hurra til meg selv, siden jeg blir 23 år i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 16. august 2009 #718 Del Skrevet 16. august 2009 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 16. august 2009 #719 Del Skrevet 16. august 2009 Gratulerer med dagen! Håper det har kommet noen på visning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 16. august 2009 #720 Del Skrevet 16. august 2009 Gratulerer med dagen! Og gratulerer så mye med en liten jente i magen! Tenk, da tippet jeg faktisk rett, hehe Ut å kjøpe litt rosa klær nå da eller? Lykke til med hussalget forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå