Gjest Miam Skrevet 23. juli 2009 #661 Del Skrevet 23. juli 2009 Grattis med bil! Poloer er jo søte bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 24. juli 2009 Forfatter #662 Del Skrevet 24. juli 2009 Grattis med bil! Poloer er jo søte bilder da! Takk for det Ja, de er jo det! Denne er mørkeblå, så den er litt tøff også! Har egentlig nesten hatt litt fordommer mot bilen tidligere, eller eieren kanskje Når jeg ser bilen tenker jeg blondie som kanskje ikke er den raskeste på veien. Og heller bryr seg om å ta seg bra ut inni der. Og det fikk jeg faktisk bekreftet da jeg fant et speil på fører-solskjermen Men er fornøyd jeg! Må bare skifte hjullager foran.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 28. juli 2009 #663 Del Skrevet 28. juli 2009 Innom og hilser på. Grattis med bil da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 31. juli 2009 #664 Del Skrevet 31. juli 2009 Grattis med bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 1. august 2009 #665 Del Skrevet 1. august 2009 Her var det lenge siden jeg har vært, ser jeg. Og som tida flyr, tenk at du er så langt allerede. Jeg syns jo du nesten akkurat ble gravid. Jeg vil også være med på tipping. Jeg tipper . Håper alt står bra til og at du har en fin helg. Ps, grattis med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleRamona Skrevet 2. august 2009 #666 Del Skrevet 2. august 2009 Hei, åssen går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 2. august 2009 Forfatter #667 Del Skrevet 2. august 2009 Oppdatert: Ida-Kristine: imli: LilleRamona: Viktoria84: dreia: Miam: Arhirwen: Kirin: Happy Feet: Happy Feet: Ja, syns den siste tiden har gått ganske fort egentlig :gjeiper: Og det er jeg så klart veldig fornøyd med Har fulgt med litt i dagboken din også, men har vært så utrolig mye den siste uken så har ikke fått lagt igjen noen hilsen. Nå er det bare tre arbeidsdager igjen i vikariatet mitt, så aner jeg ikke hva som skjer etter det. Hadde ikke gjort noe med et par uker ferie igjen da. Men blir glad om jeg får jobb også da, så klart Og nå er jeg sikker på at det er babyen jeg kjenner også! Begynte i uken som var, men var litt usikker på om det var babyen eller noe annet. Har jo kjent etter så lenge nå og kjent mye rart, men det har bare blitt mer og mer av dette og det passer med hvor babyen ligger også Er som små dytt (eller sprekkende bobler som flere har sammenlignet med) :rødme: Tror jeg har en aktiv liten tass i magen Gleder oss utrolig mye til å få se den igjen! Blir helt dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 2. august 2009 #668 Del Skrevet 2. august 2009 Åh nå er det to stykker som har kjent bevegelse i sin 17 uke! Jeg er jo på vei inn i den så håper jeg også kjenner noe snart =) Jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg tror du får.. så må drøye tippinga litt.. skal få gjort det før UL i alle fall! Får håpe du får ordnet deg jobb igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 4. august 2009 Forfatter #669 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg skal gifte meg 21. august jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. august 2009 #670 Del Skrevet 4. august 2009 Gifte deg? Så moro da? Om så kort tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 4. august 2009 Forfatter #671 Del Skrevet 4. august 2009 Gifte deg? Så moro da? Om så kort tid? Hehe.. Ja, vi bråfant ut at - hvorfor ikke? Han har giftet seg før, så jeg har uansett mistet lysten på et stort kirkebryllup. Det blir lite og borgelig, men har fått ordnet lokale, frisør, fotograf og forlovere. Kommer til å bli bare nærmeste familie, foreldre, søsken, besteforeldre og forlovere. Og barna til samboeren da Men jeg gleder meg kjempemye og er veldig fornøyd med valget vi har gjort Har endret litt syn på giftemål etter jeg traff samboeren. Nå kan jeg like godt velge bort de dyre tingene og likevel lage en dag for oss som vi vil huske for alltid :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thumbalina Skrevet 4. august 2009 #672 Del Skrevet 4. august 2009 Må inn og gratulere her også jeg! Kjempegøy! Dere får helt sikkert en fantastisk dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 4. august 2009 #673 Del Skrevet 4. august 2009 Så moro da! Det blir sikkert en flott dag! Det viktigste er jo å bli gift - ikke all staffasjen rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 4. august 2009 Forfatter #674 Del Skrevet 4. august 2009 Så moro da! Det blir sikkert en flott dag! Det viktigste er jo å bli gift - ikke all staffasjen rundt. Ja, er det jeg har innsett også! Tror det blir veldig bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 5. august 2009 #675 Del Skrevet 5. august 2009 Her går det unna! Så utrolig koselig nyhet! :rødme: Gratulerer så masse. Helt enig, trenger ikke alt det styret rundt. Gift blir dere jo uansett, og det er jo det som er det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 5. august 2009 #676 Del Skrevet 5. august 2009 Gratulerer så mye!! :D Det morsomme er at 21 august er dagen til meg og samboer! Så vi også har tenkt å ha bryllup på den datoen, men det blir først om noen år. Er enig med deg i at det er ikke noe vits med et gedigent bryllup når man ikke føler for det selv. Håper dagen blir akkurat slik du ser for deg at det skal bli! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. august 2009 Forfatter #677 Del Skrevet 5. august 2009 Går unna ja! Det er helt klart Men det føles ikke feil eller rart for noen av oss, så da satser vi på at det blir bra! Er veldig lykkelig om dagen i allefall! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 5. august 2009 #678 Del Skrevet 5. august 2009 Å, gratulerer så mye! Så hyggelig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 10. august 2009 #679 Del Skrevet 10. august 2009 Neimen! For en artig nyhet da! Dere kommer sikkert til å få en utrolig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlaJenta88 Skrevet 10. august 2009 #680 Del Skrevet 10. august 2009 OOh, jeg vil også tippe! Jeg tipper på jeg også. Og gratulerer med veldig nært forestående bryllup! Kjære tid, det er jo bare 11 dager til! Dette skulle bridezillaene inne på bryllupsforumet ha sett! Jeg har jo klart å sette bryllupsplaner inn i hodet på meg selv, og jeg heller frem og tilbake mellom stort kirkebryllup og et lite borgelig hele tiden. Først så tenker jeg at hvis jeg først skal gifte meg, så skal jeg gjøre det sånn jeg hele tiden har tenkt til; I kirken, flott middag med alle gjestene jeg vil ha der og en heidundrende fest som avslutning. Men, så setter jeg meg ned og regner litt på ditt og datt også finner jeg ut at det kommer jo til å bli evigheter til vi har råd til noe sånt noe, og da tenker jeg plutselig; Tja, kanskje vi bare skal tusle ned på tinghuset og få "det overstått?" Det er jo tross alt ekteskapet jeg gleder meg til, ikke bryllupet. Vi kan jo sette i stand en ordentlig fest selv uten et stort kirkebryllup. Men, så vil jeg jo i bunn og grunn gifte meg i kirken for det da. Nei, det blir nok en stund til før det skjer her hos oss tenker, jeg. Har du tenkt på kjolen og sånt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå