Cuba Skrevet 8. mai 2009 Forfatter #501 Del Skrevet 8. mai 2009 Hun høres jo hyggelig ut hun eksen til samboeren din Jeg tror du har vært heldig der, ja, hehe Er vel ikke alle som opplever hyggelige ekser! Håper det går bra med deg, samboeren din og den lille i magen Hehe.. Nei, er nok ikke det! Nå har hun lagt meg til på Facebook også Hyggelig det. Litt rart å se bilder fra hverdagen hos dem osv. Hun har lagt ut ultralydbilder av babyen hun har i magen nå da. Har termin i august og må si jeg ble passe misunnelig! Gleder meg til vi får se det samme og har kommet såpass langt i svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 8. mai 2009 #502 Del Skrevet 8. mai 2009 En vakker dag om ikke så lenge kan du også legge ut ultralydbilder på facern om du vil det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 9. mai 2009 #503 Del Skrevet 9. mai 2009 Hun hørtes ikke så verst ut hun eksen til samboerenen din nei. Jeg syns det er gøy å se bilder av hvordan andre familier har det i hverdagen. Jeg er vel kanskje litt nysgjerrig Å, nå kan jeg tenke meg at du gleder deg til å få mage etterhvert. Det hadde i alle fall jeg gjort tror jeg! Og så spennende at dere skal fortelle det til foreldrene dine. Gleder meg til å høre hvordan de reagerte. De blir helt sikkert glade! Jeg er så glad for at det har skjedd så mye bra for deg i det siste Cuba! Du virker som en super dame, og fortjener det beste! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #504 Del Skrevet 9. mai 2009 En vakker dag om ikke så lenge kan du også legge ut ultralydbilder på facern om du vil det! Det kommer jeg helt sikkert til å gjøre når jeg får muligheten for det :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #505 Del Skrevet 9. mai 2009 Hun hørtes ikke så verst ut hun eksen til samboerenen din nei. Jeg syns det er gøy å se bilder av hvordan andre familier har det i hverdagen. Jeg er vel kanskje litt nysgjerrig Å, nå kan jeg tenke meg at du gleder deg til å få mage etterhvert. Det hadde i alle fall jeg gjort tror jeg! Og så spennende at dere skal fortelle det til foreldrene dine. Gleder meg til å høre hvordan de reagerte. De blir helt sikkert glade! Jeg er så glad for at det har skjedd så mye bra for deg i det siste Cuba! Du virker som en super dame, og fortjener det beste! :) Åå.. Tusen takk, Viktoria85! Må si jeg nesten føler meg litt dum og får dårlig samvittighet når det er så utrolig mange herlige jenter her inne.. Men jeg regner med at dere som ønsker det får en liten spire i magen så fort som bare det også! -------------------------------- Må bare fortelle om drømmen min i natt! Når jeg våknet begynte jeg å gråte, gikk virkelig inn på meg.. Det begynte med at jeg nettopp hadde født en liten jente. Hun het Julia faktisk. Fint navn, hadde det ikke vært for at hunden til svigers heter det Så "kom jeg på" at jeg ikke husket NOE fra svangerskapet. Alt jeg husket stoppet rundt her jeg er nå, rundt 5 uker ca. Ellers var ALT vekk. Jeg fikk høre om ting jeg hadde gjort, hadde bl.a kommet på byen med stor mage. Jeg spurte om samboeren hadde noen bilder osv. Var helt merkelig, nesten som i en eller annen thriller. Jeg gikk rundt på sykehuset og gruet med for å sy. Var egentlig ganske fortvilet og ville ikke sy uten bedøvelse. Hadde jo ikke merket (som jeg husket) noe av fødselen. Hehe.. Høres kanskje mest morsomt ut, men det var så virkelig og jeg ble kanskje mest lettet når jeg våknet. Så sovnet jeg igjen og drømte at jeg var hos jordmor. Hadde tatt noen prøver og der var det mye bra, men også mye "rusk" eller hva ho kalte det. Så skulle ta en ny prøve igjen om noen dager. Husker jeg ble veldig redd. Tror jeg leste og tenkte mye om bekymringer i går Men jeg er egentlig veldig positiv da. Føler meg gravid, ømme bryst og litt småuggen innimellom.. Ha en super dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 9. mai 2009 #506 Del Skrevet 9. mai 2009 Sånne drømmer er ikke noe hyggelige! Men når man er gravid kan man drømme om det utroligste - og det blir forsterket av hvordan du tenker på dagtid. Har hørt om folk som har drømt at de har født store, stygge hunder (!), og at kroppen har falt sammen osv osv.. Kan fortelle om en drøm jeg hadde, som var helt utrolig vakker! :rødme: Jeg hadde lest om amming og hvordan å få til å amme - det ser så lett ut, men så vanskelig å få til! Noen fikser det lett, mens andre strever lenge med å få det til. I denne boka stod det veldig detaljert og fint forklart hvordan man skulle legge babyen inntil seg osv. På natta drømte jeg at jeg holdt en liten babygutt - det spesielle var at jeg var i min egen kropp, som vanlig drømmer man at man ser på seg selv. Jeg så ned på denne gutten og ammet akkurat slik det stod i boka! Det var en fantastisk følelse, og når jeg våknet ble jeg helt desperat for jeg fant ingen baby! Hehe.. Har aldri drømt så virkelig verken før eller siden! :happy: Det jeg skulle frem til, er at du kommer nok til å oppleve mange ulike drømmer som både er fine og ekle. Ha en flott helg! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. mai 2009 #507 Del Skrevet 9. mai 2009 Hehe, har drømt at jeg har fått både grisunger og kattunger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #508 Del Skrevet 9. mai 2009 Hehe.. Mye rart man kan drømme ja! Huff.. Må være litt ekkelt å drømme at man føder store hunder osv Å drømme at man føder dyr i det hele tatt må føles ganske merkelig! Fin drøm du hadde da, Arhirwen! Fikk litt frysninger når jeg leste :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 9. mai 2009 #509 Del Skrevet 9. mai 2009 Hehe, for en drøm ja! Godt at du våknet Får håpe du får en koseligere drøm i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #510 Del Skrevet 9. mai 2009 Da har vi fortalt foreldrene mine det :gjeiper: Vet ikke hvorfor men var skikkelig spent da vi kom, hjertet dunket som bare det og det tok litt tid før jeg klarte å fortelle det Så sa jeg "Tenkte på en ting.. Har dere lyst på et barnebarn i januar?" Husker det tok litt tid før det ble sagt noe, trengte nok noen sekunder på å skjønne hva jeg sa. Så sier mamma noe som "Nei? Er det sant?". Og så måtte jeg jo bekrefte at det var det og da begynte jeg å gråte litt og mamma og pappa måtte tørke noen tårer de også :rødme: Samboeren satt bare der å glisa :gjeiper: Høres kanskje veldig vågalt ut, men tror nok vi ikke kommer til å holde tilbake så lenge. Mister vi så kan det jo hende vi venter litt lenger med nestemann. Men er veldig gira på å fortelle det til folk selv. Kjedelig om brått mange vet det pga ryktet. Og skulle det gå galt tror jeg det også spres seg veldig fort. Hadde nok holdt med å fortelle det til foreldrene våre og så hadde de fleste visst om det. En liten kommentar på facebook hadde tatt unna resten. Skjønner godt dem som vil vente til 12 uker (selv om det jo heller ikke er noen garanti da) og respekterer veldig det. Håper andre vil respektere at vi syns det er greiest å gå ut med det ganske tidlig også. Det er jo opp til hver og en Ikke at vi kommer til å rope det ut til gud og hver mann, men de nærmeste får i allefall vite det når det faller seg sånn. Er litt redd for at vi blir sett på som dumme og naive, men håper folk skjønner at dette er et valg vi har tatt fordi vi føler det passer oss best sånn ting er nå. Mamma nevnte forresten en ting igjen jeg husker hun har fortalt før. Da hun var et par måneder (ca) gravid med meg fikk hun veldige magesmerter og blødde mye. Vi spekulerte litt i hva det kunne være. Enten så har jeg kanskje hatt en tvilling eller så mistet hun meg nesten. Hva tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arhirwen Skrevet 9. mai 2009 #511 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvis dere føler at det er riktig for dere å fortelle det nå, så er det ikke noe problem! Som du sier: det er helt opp til dere! Det kan jo hende at noen reaksjoner blir litt fåmælte eller hva jeg skal si - siden det er så tidlig. Men det er ingenting å bry seg om. :happy: Aner ikke hva det kan være ang. det med moren din - det er jo mye som kan være årsaken. Snakka med leger eller noe om det eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 9. mai 2009 Forfatter #512 Del Skrevet 9. mai 2009 Hvis dere føler at det er riktig for dere å fortelle det nå, så er det ikke noe problem! Som du sier: det er helt opp til dere! Det kan jo hende at noen reaksjoner blir litt fåmælte eller hva jeg skal si - siden det er så tidlig. Men det er ingenting å bry seg om. :happy: Aner ikke hva det kan være ang. det med moren din - det er jo mye som kan være årsaken. Snakka med leger eller noe om det eller? Jada, er vel forberedt på det. Vil jo ikke si det til alle bare for å ha sagt det, men i allefall de nærmeste og kanskje også de som opplagt får vite det pga andre som vet det. Ehh.. ja Tenker ikke legge ut på Facebook f.eks allerede altså, ikke det jeg mener :gjeiper: Det venter jeg nok med til nærmere 12 uker. Og kommer også til å si det til dem som har f.eks Facebook at jeg helst ikke vil at de legger det ut på nettet osv! Nei, hun gjorde ikke det tror jeg. Hun ringte jo til sykehuset da det pågikk og fikk beskjed om å legge seg helt flatt. Men tror ikke de sjekket det noe etterpå, hun visste i allefall ikke hva som skjedde. Men jeg er jo her, så gikk jo bra sånn sett i allefall :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 9. mai 2009 #513 Del Skrevet 9. mai 2009 Så koselig at du har fortalt det til foreldrene dine. For meg var det helt naturlig og fortelle det til min mamma og søster tidlig. Jeg er av det slaget som fortaller mamma alt, så jeg fortalte det samme dagen som jeg testet positivt. Da det ikke gikk bra, var det veldig deilig at mamma og søster visste at jeg var gravid og kunne støtte meg. Mamma er helt oppdatert på hva som skjer, så kommer til å fortelle det like tidlig når jeg blir gravid på nytt. Mine nærmeste på jobben fikk også vite det fra dag en, det føltes også riktig for meg. De visste at jeg hadde tatt ut spiralen og også når jeg ventet mensen, så når de spurte, klarte jeg jo ikke gjøre annet enn å smile stort og det talte jo for seg selv. Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 10. mai 2009 #514 Del Skrevet 10. mai 2009 Så gøy å fortelle det til foreldrene dine! Jeg hadde nok hatt litt hjertebank jeg også. Det er jo en stor ting å fortelle! Gjør jo absolutt ingenting å fortelle det tidlig hvis det er det dere ønsker. Det er jo en kjempehyggelig nyhet å få for de dere forteller det til! Ha en fortsatt fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemora Skrevet 11. mai 2009 #515 Del Skrevet 11. mai 2009 Gratulere Cuba med spire i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 11. mai 2009 #516 Del Skrevet 11. mai 2009 Innom å sier hei Håper du koste deg i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleRamona Skrevet 11. mai 2009 #517 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hei! Fant akkurat ut at vi har menstermin samme dato!! Jeg trodde en stund at jeg hadde 11 januar, men jeg har glemt å plusse på de to dagene, så da blir det jo 13ende! Jeg har også sagt det til en del folk allerede. Det er jo ikke lett å la være når man er så glad for å ha fått det til!! Uansett så har jeg ikke akkurat pokerfjes...spør man så får man svar enten jeg åpner munnen eller ikke... Lykke til videre i svangerskapet! Endret 11. mai 2009 av LilleRamona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #518 Del Skrevet 11. mai 2009 Hei alle sammen! Har hatt en fin helg ja Fortalte det til broren min og dama hans i går, mormor og farfar! Alle ble kjempeglade! Mormor holdt nok litt igjen på en måte, tror hun syns det var litt tidlig og kanskje redd for at det skulle gå galt. Tror farfar hadde veldig lyst til å fortelle det videre, men sa han skulle holdt kjeft LilleRamona: Finner ikke mye pokerfjes her heller :gjeiper: Har ikke vært i den situasjonen enda at folk har spurt meg da. Moro at vi har samme termindato da (foreløpig i allefall) Hvordan er det med symptomer hos deg da? Skal sjekke dagboken din I morgen skal jeg til jordmoren (barnmorskan) her. Gleder meg veldig til det, da føles det sikkert litt mer "seriøst". Føler nesten ikke jeg kan si at jeg er gravid, siden det er så tidlig. I tillegg har det nok ikke gått helt opp for meg på alle måter. Vet at det er et frø som vokser i magen min, men skjønner det ikke.. Ellers blir jeg fort sliten om dagen, og er trøtt. Måtte sove en halvtime på sofaen nå nettopp. Var helt skutt. Så tok jeg meg selv i nakken og fikk ryddet ut og inn av oppvaskmaskinen. Puls som bare den etterpå og måtte sette meg ned i sofaen igjen Håper dere alle har hatt en fin helg og at mandagen ga mersmak på ukedager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #519 Del Skrevet 12. mai 2009 I dag var jeg hos barnmorskan da Snakket bare litt rundt dop, alkohol, tobakk og kosthold. Så veide hun meg, registrerte meg og så fikk jeg et par brosjyrer. Fikk også tid for prøvetagning som er i midten av juni, da er jeg 10 uker på vei :gjeiper: UL blir nok i uke 33 ca. da er jeg 18 uker på vei. Det er i midten av august ca Syns det er moro å ha noe sånt å se fram i mot, da føler jeg tiden går litt fortere! Nå ser jeg fram til den 15. juni som er prøvetagning og det er jo ikke så lenge til. Så vidt en måned bare Og etter det er det bare et par måneder til UL. Håper det går like fort som jeg håper, tviler stekt men. Tiden har ikke akkurat rast unna den siste uken f.eks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 13. mai 2009 #520 Del Skrevet 13. mai 2009 Så godt å være i gang! Man føler seg litt mer gravid når man har kommet inn i systemet. Ha en fin dag videre, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå