Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus

Cuba

Anbefalte innlegg

så deilig med bekreftelse.. ser også for meg at jeg også jeg kommer til å bekrefte slik dersom det blir aktuelt. kjekt å se ordene"gravid" svart på hvitt, og slippe å tenke tolkning, bli usikker...

Da må du ha en deeeeeeeilig, gravid fridag!

Ja, er nok ikke helt uvanlig :gjeiper:

Men tror nok jeg må kjøpe en vanlig CB igjen til mandag eller noe for å sjekke at den har blitt sterkere :sjenert::fnise:

Takk for det! Ønsker deg også en strålende dag! Håper dere er like heldige med været som vi :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer igjen, nå er det jo helt bekreftet! :happy:

Kan tenke meg at det var underbevisstheten din som vekte deg så tidlig i både går og i dag - du skulle jo teste positivt på testene! ;)

Ha en flott helg!! :blomst:

Takk :klem:

Ja, er nok det :fnise: Våknet først rett før seks i dag også, men så klarte jeg å presse meg i søvn en time til da :gjeiper:

Ha en super helg du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MåneSkygge

Så i signaturen din på ph-tråden at du har spire i magen etter flere mnd med prøving :jepp:

Måtte inn og gratulere deg :kgbaby:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i signaturen din på ph-tråden at du har spire i magen etter flere mnd med prøving :jepp:

Måtte inn og gratulere deg :kgbaby:

:hug:

Tusen takk for det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da satt jeg på jobb i det deilige väret :hoppe:

:murvegg:

Og det var jo ekstra passende at jeg begynte å blö neseblod når jeg var på farta til å dra! Det regelrett fosset! Det har jeg ikke opplevd på mange år, så det er garantert også et symptom! Takknemlig for det, men kunne jo ha kommet på et litt mer passende tidspunkt da :fnise:

Det ga seg og jeg satt meg i bilen og kjörte mot jobben. Heldigvis hadde jeg med meg litt papir for når jeg var ca. halvveis satte det i gang igjen :filer:

Nå er det bra da og håper virkelig det holder seg sånn resten av dagen! Ikke moro om det brått fosser ut igjen og jeg sitter i telefon med en kunde :ler:

Ha en herlig lördag alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arhirwen

Usj da, ikke moro med neseblod! Jeg husker jeg fikk det en gang også, da var jeg på farten og tydeligvis stressa. Så pass på at du ikke bøyer deg fort opp og ned, og andre hektiske bevegelser. Enten blir det neseblod, eller så kan du få deg noen strekker i lysken og magen som setter deg helt ut et øyeblikk.

Bare et godt tips! :happy:

Ha en flott dag på jobb! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj da, ikke moro med neseblod! Jeg husker jeg fikk det en gang også, da var jeg på farten og tydeligvis stressa. Så pass på at du ikke bøyer deg fort opp og ned, og andre hektiske bevegelser. Enten blir det neseblod, eller så kan du få deg noen strekker i lysken og magen som setter deg helt ut et øyeblikk.

Bare et godt tips! :happy:

Ha en flott dag på jobb! :vinke:

Hehe.. Ja, typisk det vet du!

Takk for tips, skal jeg pröve å huske :gjeiper:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhoo! :strix: Gratulerer så mye med :babysmokk: i magen! :hoppe:

Teit med dette neseblodet, da :frown: Jaja, men hva gjør vel det når du er GRAVID!! :duskedame::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wuhoo! :strix: Gratulerer så mye med :babysmokk: i magen! :hoppe:

Teit med dette neseblodet, da :frown: Jaja, men hva gjør vel det når du er GRAVID!! :duskedame::strix:

Tusen takk :klem:

Hehe.. Nei, du sier noe! På en måte er det jo koselig med symptomer, men nekter ikke for at det kan väre litt plagsomt innimellom også :fnise:

Nå har jeg vondt i magen.. Håper det ikke er noe farlig (overhysterisk) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
Nå har jeg vondt i magen.. Håper det ikke er noe farlig (overhysterisk) :sjenert:

Hehe.. Det er nok helt normalt ;)

Vil tippe at på kveldene fremover vil du kjenne deg "sliten" i magen.. Har ikke noen bedre beskrivelse på det. Hehe.. Kanskje en slags følelse av stølhet i magen. :)

Snart min tur også, gitt! :happy: Men blir kanskje noen måneder til, men alikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Det er nok helt normalt ;)

Vil tippe at på kveldene fremover vil du kjenne deg "sliten" i magen.. Har ikke noen bedre beskrivelse på det. Hehe.. Kanskje en slags følelse av stølhet i magen. :)

Snart min tur også, gitt! :happy: Men blir kanskje noen måneder til, men alikevel!

Hehe! Godt å høre ;) Kan kanskje kjenne antydning til "slitenhet" i magen allerede, men regner med det blir en del verre etterhvert :P

Er trøtt da! Svir skikkelig i øyene..

Jeg innbiller meg sikkert mye enda da, føler meg nesten dum som merker så mye så tidlig. Men man blir jo ivrig da :sjenert:

Ja, det går jo fort til du blir gravid igjen nå da! Du får jo nok å tenke på framover med ny jobb osv. Og før du vet ordet av det er det høst og dere kan starte prøvingen igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fredag :hoppe:

Dette har jammen vært ei kjei uke, hadde aldri trodd det skulle gå ann å ha såå vondt av TR. Og den mengden :sjenert:

Ble glad da hun kom når hun skulle, men gleder meg jammen til det er over og:) Glemmer helt hvordan det egentlig var etter 10 år på p-piller..

Jaja, det var nok klaging for i dag.. Deilig med fredag og deilig vår-vær :hoppe:

God helg alle sammen!!

:klem:

skjønner at du føler mange symptomer jeg.. du ER jo gravid til og med. Er jo litt artig her og lese om alle jentene som hele tida finner mange symptomer på at de er gravide, og mange av dem er jo faktisk ikke det! (og kjenner meg igjen).

Når det er sagt føler jeg meg også litt støl i magen.. hehe..

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rulle: inne å ruller meg i det nybakte støvet :fnise:

liker at du har symptomer og koser deg med dette, det har du virkelig fortjent!! :nigo:

Jeg satser fortsatt ALLT på fenruarbabby :hoppe:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:rulle: inne å ruller meg i det nybakte støvet :fnise:

liker at du har symptomer og koser deg med dette, det har du virkelig fortjent!! :nigo:

Jeg satser fortsatt ALLT på fenruarbabby :hoppe:

:kose:

Rull i vei ;)

Ja, skal se det blir en liten februarspire på dere :jepp: Krysser alt jeg har :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jobbehelgen over! I morgen er det tilbake da, 9-18 hele uka. Så har jeg fri fredag-mandag, så det gleder jeg meg til :hoppe:

Merker jeg er mer sliten om dagen. Etter lunsjtider (i går og i dag i allefall) har jeg fått litt vondt i magen, skikkelig sliten på en måte. Hjelper når jeg kommer hjem å får slappet av :)

Og så blir jeg så fort trøtt på kvelden! I går sovnet jeg på fanget til samboeren og nå har jeg hatt lyst til å legge meg i en time eller noe allerede :fnise:

I morgen er jeg 4 uker! :D Ikke så veldig stort akkurat, men når man er 3 uker og noe føler jeg ikke at jeg kan si jeg er gravid en gang :ler:

Ønsker dere alle en super uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser:

GRATTIS MED SPIRE!

:duskedame:

Håper jeg følger rett etter.... :sjenert: Suger til meg litt av det berømte babystøvet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...