Gjest imli Skrevet 4. mars 2009 #141 Del Skrevet 4. mars 2009 Teste i morra Kan være for tidlig i dag. Lille testoman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 4. mars 2009 #142 Del Skrevet 4. mars 2009 Uff da, skjønner at det er vanskelig at hun har blitt gravid når dere prøver, men forhåpentligvis er du gravid snart selv. Så irriterende med tester som lurer deg sånn. Håper at du ikke ser syner og at det er en nærmest usynlig strek der som blir klarere i morgen. litt for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 4. mars 2009 #143 Del Skrevet 4. mars 2009 Da skulle jeg akkurat til å skrive at min nye test også var negativ, men er øøøørlite usikker nå. Syns kanskje jeg kan skimte en nesten usynlig strek der. Men er det spørs nok egentlig, for syns den er litt nærmere kontrollstreken enn hva som kommer fram på pakken. Velger egentlig å se bort fra hele testen jeg tror jeg. Begynte egentlig å gi opp håpet, men nå er jeg vel litt mer på gårsdagens stadiet når det gjelder håp Nå ble jeg usikker igjen. Spørs nok om jeg ikke bare ser syner.. Tror ikke det er noe der. Men kan fortsatt være veldig tidlig da Åj, så spennende da! Hos meg var det egentlig motsatt. Strekene jeg så kom lengre fra kontrollstreken enn det så ut på bildet på pakken. Det tok jeg egentlig som et 'bevis' på at jeg ikke så noe bare fordi jeg så gjerne ville Selv om jeg selvfølgelig ikke kunne være sikker på om det var en skyggestrek eller en positiv test. Satser på at det blir tydeligere i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #144 Del Skrevet 4. mars 2009 Teste i morra Kan være for tidlig i dag. Lille testoman Ja, kan ikke gi meg nå Tror nok egentlig det er for tidlig se, men man blir jo inspirert av alle de som tester positivt 8 DPO osv :gjeiper: I morgen tenkte jeg å teste en annen test. Apoliva heter den, kjøpt på apoteket i Sverige. Ut i fra hva jeg har funnet ut på nettet skal den være like sensitiv som CB og tilsvarende Håper jeg blir gravid snart jeg også! Hadde vært veldig deilig å hvertfall ha en liten mage når hun kommer med babisen på høsten en gang I dag har jeg vært hos venninna mi og dattera på litt over to år. Hun vet at vi prøver så koselig å snakke med noen om det Hun får jo også lyst på en til, men tror de skal vente til høsten eller noe med å sette i gang. Hadde vært koselig å gått sammen, men håper det klaffer for oss før den tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 4. mars 2009 #145 Del Skrevet 4. mars 2009 :popcorn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåmeisa Skrevet 4. mars 2009 #146 Del Skrevet 4. mars 2009 Her var det spennende om dagen ja! Tester du igjen i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #147 Del Skrevet 4. mars 2009 Her var det spennende om dagen ja! Tester du igjen i morgen? Tester i morgen ja Vet ikke hvor mye håp jeg har men.. Innstiller meg litt at vi snart kan sette i gang med 5. pp, så får heller ta en evnt positiv test som en suuuuperhyggelig overraskelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 4. mars 2009 #148 Del Skrevet 4. mars 2009 Høres ut som du har en veldig sunn instilling, Cuba! Ikke at jeg tenker like klart som deg... Krysser fingrene for en suuuuperhyggelig overraskelse i morgen tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #149 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Hehe.. har vel ikke den store troa om at jeg skal klare noe sånt. Føler ikke at jeg har utrettet så veldig store mirakler i mitt liv, så dette er vel litt utenfor mine evner. Høres sikkert veldig dumt ut, men jeg føler det faktisk sånn innimellom. Men samtidig vet jeg jo at det mest sannsynlig bare er tull.. Hvorfor skulle det ikke gå med meg? Og vi har jo heller ikke prøvd lenge nok til at det burde være noen store bekymringer ute å gå. Veldig mange prøver jo så lenge og mye lenger også. Men til tross mine negative tanker går jeg jo på hver pp med like stort mot og kjøper inn tester i bøtter og spann da Skjønner meg ikke på dette jeg, men jeg er kanskje ikke alene om disse tankene? Det hadde hjulpet litt egentlig Så søt ticker du har fått forresten, Klematis :rødme: Endret 4. mars 2009 av Cuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 4. mars 2009 #150 Del Skrevet 4. mars 2009 Tror sånne tanker er HELT vanlige, jeg Cuba! Siden i sommer når vi bestemte oss for å prøve over nyttår har jeg tenkt gjennom absolutt alle ting som kunne være galt som gjorde at vi ikke skulle få det til. Alle ting som kunne være galt med MEG, jeg var helt sikker på at mannen var i orden av en eller annen grunn. Jeg har vært sikker på at jeg er for gammel og har lavt eggreserve. Har fått legen til å måle FSH for å sjekke det (var litt høyt også, ble jo ikke så mye roligere av det...). Ellers så har jeg vært sikker på at jeg har lutealfasedefekt... Og ble ikke mindre sikker på dette etter at vi mistet, for lutealfasedefekt fører ofte til for lavt progesteron som igjen fører til en graviditet ikke kan opprettholdes. Så forrige fredag fikk jeg målt progesteron. Den verdien var heldigvis fin Så du er nok ikke den eneste som er usikker på om du kan få til dette Forresten veldig kjekt at du liker tickeren min! Opera tuller litt i dag, så jeg får ikke sett den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 4. mars 2009 #151 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg tenker også sånn (vært igjennom hele den lista til Klematis, og en hel haug med andre ting i tillegg). Absolutt ingen grunn til å tro at du ikke kan få det til. Spennede i morgen Cuba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #152 Del Skrevet 4. mars 2009 Det var jo litt godt å høre da.. Særlig fra to gravide Samboeren vet jeg vel at det ikke er noe galt med, siden han har to fra før. Men kan jo så klart kanskje ha skjedd noe i ettertid. Men.. Får prøve å ikke tenke så mye i de baner, så får vi heller ta et legebesøk om vi skulle ende opp med å være barnløse/ugravide om litt under et år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #153 Del Skrevet 5. mars 2009 Har tatt en test til i dag og den var også negativ, så begynner å innse at det ikke har skjedd denne gangen heller. Vet det kan være litt tid igjen og så lenge ikke TR er her så er det jo håp, men greit å forberede seg litt så man ikke får DET sjokket når TR er her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 5. mars 2009 #154 Del Skrevet 5. mars 2009 Så lenge TR ikke har meldt sin ankomst, så er det absolutt håp! Sikkert lurt å instille seg litt på at hun kan komme, så det ikke blir et sjokk.. Det skal jeg også gjøre! Krysser selvfølgelig fingrene for at hun ikke dukker opp hos deg (og meg, og alle andre her... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #155 Del Skrevet 5. mars 2009 Krysser fingerene for oss alle jeg også Hadde vært så koselig å kunne hengt seg på november-gjengen herfra! Prøver å ressonnere litt her.. Har laget en liten oversikt over de pp`ene jeg har hatt hittill. Det har vært to stk. på 28 dager og den siste var på 26. Men nå er jeg jo på dag 27 så regner kanskje med at den blir på 28 denne gangen. Om ikke TR kommer i dag da, som jo er fullt mulig. Men jeg har også hatt 12 dagers lutefase.. Jeg vet ikke når jeg hadde EL, men tror jeg testet tirsdag, onsdag og torsdag for et par uker siden. Alle var negative, og den sterkeste var også ganske langt fra positiv. Vil gå ut i fra at jeg kanskje ville fått positivt på søndag om jeg hadde fortsatt å teste og da ville EL vært på mandag. Tidligst.. Så jeg tror jeg er tidligst 10 DPO i dag. Nei, får teste et par dager til om ikke TR kommer og prøve å ta livet med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #156 Del Skrevet 5. mars 2009 Fikk en litt trist beskjed nå nettopp. Tanta mi ligger i respirator og tilstanden er visst kritisk. Men fikk sms av kusina mi (dattera hennes) nå og det virker som hun er på bedringens vei. Hun har nemlig vært en storrøyker i alle år, så det straffer seg til slutt. Hun har nesten måtte ha amputere ene beinet osv. Håper virkelig hun klarer å slutte med dritten nå, ellers er jeg redd for hva som kommer til å skje. Akkurat det samme som skjedde med farmor (hennes mor igjen), og hun døde også av røykingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 5. mars 2009 #157 Del Skrevet 5. mars 2009 Håpar tanta di blir bedre. Og at det snart blir to strekar på testane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klematis Skrevet 5. mars 2009 #158 Del Skrevet 5. mars 2009 Uff, håper tanta di blir bedre! Jammen glad jeg sluttet å røyke for 6 år siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleiepike Skrevet 5. mars 2009 #159 Del Skrevet 5. mars 2009 Håper det går bra me tanta di! TR har med å holde seg LAAAAAAANGT unna!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 5. mars 2009 #160 Del Skrevet 5. mars 2009 Krysser fingrene her også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå