MarianneE Skrevet 17. juni 2003 #1 Del Skrevet 17. juni 2003 Hvor får jeg tak i sånna poser til og samle drikkekartonger i? Sånna grå, vet dere. Må jeg ringe kommunen, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 17. juni 2003 #2 Del Skrevet 17. juni 2003 Sannelig om jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 17. juni 2003 #3 Del Skrevet 17. juni 2003 Ingen ide..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 17. juni 2003 #4 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg visste ikke at det fantes slike poser.. Der jeg bodde før skulle drikkekartonger legges øverst i den store oransje papirsøppelposen. Jeg tror du kan ringe renovasjonsetaten eller noe sånt noe for å få ekstra poser. Evt. kontakt en søppelfylling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 17. juni 2003 #5 Del Skrevet 17. juni 2003 Og her skal drikkekartonger legges overst i den store blå papirsøppeldunken (eller leveres på "returpunkt"). Grå poser, orange poser, aldri hørt om engang. Snakk med de som henter bosset (ja, ring kontoret da altså) de vet det sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 17. juni 2003 #6 Del Skrevet 17. juni 2003 Jeg har alltid trodd at de bare skal pakkes i vanlige plastposer??? Har jeg sabotert papirsorteringen i årevis, nå da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 18. juni 2003 #7 Del Skrevet 18. juni 2003 Neida, wondergirl, du bor bare i en annen kommune, tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. juni 2003 #8 Del Skrevet 18. juni 2003 ... og hos meg skal kartongene sammen med papiret, gjerne (men ikke nødvendigvis) i oransje plastposer. Disse plastposene får vi gratis på butikken, som også selger papirposer til bioavfall og ekstrasekker til restavfall. Ring kommunen eller renovasjonsselskapet i din kommune og spør der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 18. juni 2003 Da skal jeg ringe dit etterpå. Hjertlig takk, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Máire Skrevet 18. juni 2003 #10 Del Skrevet 18. juni 2003 Tror du bare kan ringe renholdsvesnet / eller no`..... VI hadde sånne allerede da vi flytta inn her... Og har bare fått av huseier siden. - Dette innlegget var vel egentlig litt smør på flesk, mem håper du får tak i posene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 21. juni 2003 #11 Del Skrevet 21. juni 2003 Hos oss var det idretslaget som kjørte rund og leverte slike pose-ruller til alle husstander, på oppdrag fra en eller annet etat i kommunen. Men det er ikke alle kommuner som har slike poser, men da får du sikkert svar der på hvordan de vil du skal levere kartongene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå