Gå til innhold

Sånna poser!

MarianneE

Anbefalte innlegg

Hvor får jeg tak i sånna poser til og samle drikkekartonger i?

Sånna grå, vet dere.

Må jeg ringe kommunen, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg visste ikke at det fantes slike poser..

Der jeg bodde før skulle drikkekartonger legges øverst i den store oransje papirsøppelposen.

Jeg tror du kan ringe renovasjonsetaten eller noe sånt noe for å få ekstra poser. Evt. kontakt en søppelfylling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Og her skal drikkekartonger legges overst i den store blå papirsøppeldunken (eller leveres på "returpunkt"). Grå poser, orange poser, aldri hørt om engang.

Snakk med de som henter bosset (ja, ring kontoret da altså) de vet det sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid trodd at de bare skal pakkes i vanlige plastposer??? Har jeg sabotert papirsorteringen i årevis, nå da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

... og hos meg skal kartongene sammen med papiret, gjerne (men ikke nødvendigvis) i oransje plastposer.

Disse plastposene får vi gratis på butikken, som også selger papirposer til bioavfall og ekstrasekker til restavfall.

Ring kommunen eller renovasjonsselskapet i din kommune og spør der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Máire

Tror du bare kan ringe renholdsvesnet / eller no`..... VI hadde sånne allerede da vi flytta inn her... Og har bare fått av huseier siden.

- Dette innlegget var vel egentlig litt smør på flesk, mem håper du får tak i posene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss var det idretslaget som kjørte rund og leverte slike pose-ruller til alle husstander, på oppdrag fra en eller annet etat i kommunen. Men det er ikke alle kommuner som har slike poser, men da får du sikkert svar der på hvordan de vil du skal levere kartongene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...